X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1: Τα μεταγραφικά σενάρια για τις πέντε ελεύθερες θέσεις του 2023

Esteban Ocon (FRA) Alpine F1 Team A522. Dutch Grand Prix, Saturday 3rd September 2022. Zandvoort, Netherlands. ALPINE MEDIA

Η πλειάδα οδηγών που διεκδικούν μία θέση στις Alpine, Alpha Tauri, Williams, Haas και Alfa Romeo για τη νέα σεζόν της Formula 1. Πώς διαμορφώνεται το ρόστερ των ομάδων για το 2023.

Οι κορυφαίες ομάδες της Formula 1 -Red Bull, Ferrari και Mercedes- έχουν από καιρό οριστικοποιήσει τα οδηγικά δίδυμα για το 2023, αλλά η απρόσμενη κίνηση του Φερνάντο Αλόνσο στο τέλος του Ιουλίου να ανακοινώσει τη μετακίνησή του στην Aston Martin, και το φιάσκο απώλειας του Όσκαρ Πιάστρι από την Alpine που ακολούθησαν, προκάλεσαν μια μεταγραφική θύελλα για τις πέντε θέσεις που απομένουν ελεύθερες για τη νέα σεζόν.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο, δεδομένου του παλμαρέ του, θα έπρεπε να ήταν το μήλον της έριδος μετά την πρόωρη διακοπή του συμβολαίου του από τη McLaren, πριν αυτό λήξει στο τέλος του 2023. Όμως, οι δύο φτωχές σεζόν του Αυστραλού με την ομάδα του Ουόκινγκ μάλλον τον αφήνουν εκτός κάρδου - εκτός κι αν εντέλει τον επιλέξει η Alpine.

Τα μεταγραφικά σενάρια για τις πέντε ομάδες που δεν έχουν κλείσει το ρόστερ τους για την επόμενη χρονιά περιλαβάνουν αρκετούς νέους και ταλαντούχους οδηγούς - ας τα δούμε για καθεμία ξεχωριστά:

Alpine

Μετά την ανακοίνωση του Φερνάντο Αλόνσο ότι υπέγραψε στην Aston Martin για τα δύο επόμενα χρόνια και το φιάσκο με τον Όσκαρ Πιάστρι που επέλεξε τη McLaren, η Alpine αναζητά την καλύτερη δυνατή λύση για να το δεύτερό της κόκπιτ δίπλα στον Εστεμπάν Οκόν. Φαίνεται να καταλήγει στον Πιέρ Γκασλί, τον οποίο -αν η συμφωνία τελεσφορήσει- θα τον αποδεσμεύσει από το συμβόλαιό του με την Alpha Tauri (Red Bull) με την κατάλληλη αποζημίωση.

Daniel Ricciardo, McLaren MCLAREN MEDIA CENTRE

Αν δεν υπάρξει οριστική συμφωνία, για τη γαλλική ομάδα μια σχετικά ασφαλής επιλογή παραμένει ο Ντάνιελ Ρικιάρντο, που βρισκόταν στο Ένστοουν τη διετία 2019-'20, ενώ για τη θέση έχουν ακουστεί -αν και με μικρές πιθανότητες- ο Μικ Σουμάχερ, που μένει ελεύθερος από τη Haas και ίσως και από την Ακαδημία της Ferrari στο τέλος του 2022, ο Νικ ντε Βρις και ο Τζακ Ντούχαν από την Ακαδημία της Alpine.

Alpha Tauri

Η ομάδα της Φαέντσα έχει μόνο ένα συμβόλαιο για το 2023, και αυτό είναι με τον Πιέρ Γκασλί. Ωστόσο, ο Γάλλος φέρεται να είναι ο "εκλεκτός" της Alpine για τη θέση του Φερνάντο Αλόνσο το 2023. Ο Γιούκι Τσουνόντα δεν έχει συμβόλαιο για τη νέα χρονιά, και προς το παρόν δεν είναι επιβεβαιωμένο αν η πρόσφατη κίνηση της Alpha Tauri να υπογράψει τον αστέρα των αμερικανικών Indycars Κόλτον Χέρτα αφορούσε στη θέση του Γκασλί ή του Τσουνόντα.

ZANDVOORT, NETHERLANDS - SEPTEMBER 02: Pierre Gasly of France driving the (10) Scuderia AlphaTauri AT03 leaves the garage during practice ahead of the F1 Grand Prix of The Netherlands at Circuit Zandvoort on September 02, 2022 in Zandvoort, Netherlands. (Photo by Peter Fox/Getty Images) RED BULL CONTENT POOL

Όταν η FIA αρνήθηκε οριστικά να δώσει στον Χέρτα τη superlicence για τη Formula 1, η Alpha Tauri στράφηκε στον νεαρό Ολλανδό Νικ ντε Βρις, που έκανε εκθαμβωτικό ντεμπούτο με τη Williams στο GP Ιταλίας πριν από δέκα μέρες. Μάλιστα, ο Ντε Βρις συνάντήθηκε στην Αυστρία με τον σύμβουλο της Red Bull Χέλμουτ Μάρκο, που φέρεται να έχει ήδη έτοιμο το συμβόλαιό του για να οδηγεί για την Alpha Tauri το 2023.

Παρόλα αυτά, παραμένει η απορία αν ο Ντε Βρις -εφόσον προχωρήσει η συμφωνία- θα αντικαταστήσει τον Γκασλί ή τον Τσουνόντα. Αν οριστικοποιηθεί η συμφωνία του πρώτου με την Alpine, προφανώς θα πάρει τη θέση του Γάλλου - αν όχι, μάλλον το μέλλον του Ιάπωνα στη F1 μοιάζει δυσοίωνο. Λέγεται ότι οι ανακοινώσεις θα γίνουν στο πλαίσιο του GP Ιαπωνίας, στις 9 Οκτωβρίου, συνεπώς το πιθανότερο σενάριο είναι το δίδυμο Ντε Βρις-Τσουνόντα στην Alpha Tauri το 2023.

Williams

Σε περίπτωση που δεν ολοκληρωθεί η συμφωνία της Alpha Tauri με τον Ντε Βρις, είναι σχεδόν βέβαιο ότι ο Ολλανδός θα εξασφαλίσει τη θέση του Νίκολας Λατίφι στη Williams το 2023, δίπλα στον Άλεξ Άλμπον που πρόσφατα υπέγραψε πολυετές συμβόλαιο με την ομάδα του Γκροβ.

Ο Ντε Βρις είναι ο πρώτος και κύριος στόχος της Williams για το 2023, μετά την απόδοσή του στη Μόντσα, η οποία άφησε έκθετο τον Νίκολας Λατίφι. Ο Καναδός δύσκολα θα διατηρήσει τη θέση του στην ομάδα του χρόνου - εκτός αν υπερισχύσει στην απόφαση της ομάδας το οικονομικό κίνητρο από τις χορηγικές συμφωνίες που φέρει ο Καναδός.

WILLIAMS F1 MEDIA

Αν ναυαγήσει η περίπτωση του Ντε Βρις, έχει ακουστεί επίσης για την ομάδα το όνομα του Ντάνιελ Ρικιάρντο - αν και ο Αυστραλός είπε πρόσφατα ότι προτιμά να περάσει ένα χρόνο έξω από το σπορ, παρά να είναι κομπάρσος με το τελευταίο σε απόδοση μονοθέσιο της F1. Μια άλλη επιλογή της ομάδας, όχι τόσο πιθανή, είναι ο Αμερικανός Λόγκαν Σάρτζεαντ, τρίτος στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 2.

Haas

Η ομάδα του Καρλ Χάας φέρεται να έχει αποφασίσει να μην ανανεώσει το συμβόλαιό της με τον Μικ Σουμάχερ το 2023, παρότι ο νεαρός Γερμανός εμφάνισε σαφή σημάδια βελτίωσης της απόδοσής του φέτος. Σε φαβορί για τη θέση του, δίπλα στον Κέβιν Μάγκνουσεν που θα παραμείνει, έχει αναδυθεί τελευταία ο αρκετά έμπειρος Νίκο Χούλκενμπεργκ, εφεδρικός οδηγός της Aston Martin F1 τα τελευταία δύο χρόνια.

AUTODROMO NAZIONALE MONZA, ITALY - SEPTEMBER 09: Antonio Giovinazzi, Haas F1 Team, in the garage with engineers during the Italian GP at Autodromo Nazionale Monza on Friday September 09, 2022 in Monza, Italy. (Photo by Andy Hone / LAT Images) HAAS F1 MEDIA

Ο Γκάνθερ Στάινερ, διευθυντής της ομάδας, είχε επίσης πρόσφατα συνομιλίες και με τον Ρικιάρντο, μετά την πρόωρη διακοπή του συμβολαίου του Αυστραλού με τη McLaren πριν λήξει στο τέλος του 2023, αλλά μια ενδεχόμενη τέτοια συμφωνία δεν συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες. Επίσης, η Haas εξετάζει και την επιλογή του Αντόνιο Τζιοβινάτσι, μέλους της Ακαδημίας της Ferrari, που ήδη συμμετείχε με την ομάδα στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών της Μόντσα.

Alfa Romeo

Η Alfa Romeo/Sauber έχει συμβόλαιο μόνο με τον Βάλτερι Μπότας για το 2023. Ο Γκουάνιου Τσόου τα πήγε περίφημα στην πρώτη του σεζόν στη F1, φλερτάροντας συχνά με τη δεκάδα και κερδίζοντας αρκετούς βαθμούς, και έχει ισχυρή οικονομική υποστήριξη από την πατρίδα του Κίνα. Συνεπώς ο Τσόου είναι το φαβορί να κρατήσει τη θέση και του χρόνου, αλλά ο διευθυντής της ομάδας, Φρεντ Βασέρ, τρέφει ιδιαίτερη εκτίμηση και για τον Τεό Πουρσέρ, οδηγό της Ακαδημίας της ομάδας και δεύτερο στο πρωτάθλημα της Formula 2.

Το ρόστερ της F1 2023

  • Mercedes: Λιούις Χάμιλτον / Τζορτζ Ράσελ
  • Red Bull Racing: Μαξ Φερστάπεν / Σέρτζιο Πέρεζ
  • Ferrari: Σαρλ Λεκλέρ / Κάρλος Σάινθ
  • McLaren: Λάντο Νόρις / Όσκαρ Πιάστρι
  • Alpine: Εστεμπάν Οκόν / [Γκασλί ή Ρικιάρντο ή Σουμάχερ ή Ντε Βρις ή Ντούχαν]
  • Αlpha Tauri: [Γκασλί ή Ντε Βρις ή Τσουνόντα]
  • Aston Martin: Φερνάντο Αλόνσο / Λανς Στρολ
  • Williams: Άλμπον / [Ντε Βρις ή Ρικιάρντο ή Λατίφι ή Σάρτζεαντ]
  • Alfa Romeo: Μπότας / [Τσόου ή Πουρσέρ]
  • Haas: Μάγκνουσεν / [Χούλκενμπεργκ ή Τζιοβινάτσι ή Ρικιάρντο ή Σουμαχερ]
TAGS FORMULA 1 ALPINE ALPHA TAURI WILLIAMS HAAS
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ