X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MERCEDES-BENZ GLA

Δοκιμή Mercedes-Benz GLA 200

K. BOIDANIS

Η δεύτερη γενιά της GLA για τη Mercedes-Benz είναι μια λαμπερή στιγμή, μια και μιλάμε για ένα πλήρες πακέτο που γίνεται ακόμα πιο γοητευτικό από το γεγονός πως είναι ετοιμοπαράδοτο.

Η Mercedes-Benz GLA 200 που έχουμε εδώ, είναι ένα δείγμα ευφυίας από τους ιθύνοντες της Γερμανικής εταιρείας, που φαίνεται να έχουν “πιάσει” για τα καλά το σφυγμό της αγοράς. Ειδικά για την Ελλάδα, η GLA 200 είναι ένα πακέτο τόσο πλήρες που δεν γίνεται να το αγνοήσει όποιος ψάχνει για αγορά καινούργιου αυτοκινήτου σήμερα.

Merc GLA 200 K.BOIDANIS


Με το “σήμερα” τονισμένο όμως, μια και μιλάμε για ένα ικανό αριθμό αυτοκινήτων που υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα από την ελληνική αντιπροσωπεία, κάτι που σημαίνει πως η GLA δεν “επιβαρύνεται” από τους εξωπραγματικούς χρόνους παράδοσης που ακούμε κατά καιρούς για άλλα καινούργια μοντέλα. Ειδικά για το ελληνικό αγοραστικό κοινό, αυτό και μόνο το στοιχείο είναι ιδιαίτερα σημαντικό.

Η συνολική αξία της GLA, την έχει καταστήσει best seller για τα δεδομένα της Mercedes-Benz, μια και είναι μια πολύ καλή περίπτωση απόκτησης premium SUV, που εξυπηρετεί ιδανικά όλες τις ανάγκες μιας οικογένειας. Αρχής γενομένης από την εμφάνιση, η GLA καταφέρνει με έναν τρόπο “πολύ Mercedes” να είναι διακριτική και όσο δυναμική πρέπει ταυτόχρονα.

Merc GLA 200 K.BOIDANIS


Τα νεύρα στο καπό, τα φώτα ημέρας, τα διακριτικά μαύρα τόξα πάνω από τους τροχούς με τις πολύ ενδιαφέρουσες σε σχεδίαση ζάντες (19 ιντσών στην περίπτωσή μας, με ελαστικά 235/50- διάσταση που έχει πραγματική σημασία στην άνεση των επιβατών), ορίζουν μια πολύ ελκυστική εμφάνιση. Ταυτόχρονα, “κρύβοντας” και τις διαστάσεις του αυτοκινήτου που δείχνει στο μάτι πιο compact από ότι είναι.

Ενώ το μήκος του αυτοκινήτου δεν έχει αλλάξει σε σχέση με την πρώτη του γενιά (4.410 χιλ.), το μεταξόνιο έχει “κερδίσει” 30 χιλιοστά. Με τον τρόπο αυτό ορίζεται ένα πιο ανοιχτό πάτημα και πέραν αυτού, καλύτερη προοπτική για την εκμετάλλευση των χώρων της καμπίνας και των αποσκευών. Βλέπετε, το ύψος έχει διαμορφωθεί στα 1.611 χιλ., ενώ το πλάτος είναι πλέον 1.834 χιλ.

Merc GLA 200 K. BOIDANIS


Κάπως έτσι το πίσω κάθισμα έχει γίνει πιο φιλόξενο ως προς τα μεγάλα αναστήματα επιβατών που θα βρουν περισσότερο χώρο για τα γόνατα αλλά και για τα κεφάλια τους. Μεγάλος είναι και ο χώρος για τις αποσκευές των επιβατών, που έχει διαμορφωθεί στα 435 λίτρα- και έχει τη δυνατότητα αλλαγής του ύψους με τη μετακίνηση της επένδυσής του στο κάτω μέρος.

Στο εσωτερικό της, η GLA υιοθετεί τη νεότερη σχεδιαστική φιλοσοφία των compact μοντέλων της μάρκας, με τις δύο οθόνες του συστήματος MBUX στην πλέον σύγχρονη εκδοχή του. Οι δύο οθόνες με διαγώνιο 10,25 ιντσών η κάθε μια, διαμορφώνουν μια εικόνα πολύ σύγχρονη και απόλυτα ταιριαστή με ότι περιμένει κανείς από μοντέλο της Mercedes-Benz.

Merc GLA 200 K. BOIDANIS


Ο χειρισμός όλων των λειτουργιών που αφορούν την οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, μπορεί να γίνει είτε μέσω των πλήκτρων αφής επάνω της, είτε μέσω των χειριστηρίων στο τιμόνι και στο κεντρικό τούνελ ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα. Εκεί που εδράζονται και δύο ποτηροθήκες αλλά και μια ευρύχωρη θήκη για αντικείμενα, με ένα ενιαίο κάλυμμα φινιρισμένο με μαύρη λάκα.

Αυτό που επίσης περιμένει κανείς μέσα στην καμπίνα της GLA και έχει να κάνει με την απτή ποιότητα, επιβεβαιώνεται με τον καλύτερο τρόπο. Το φινίρισμα κάθε επιφάνειας είναι προσεγμένο και επιβεβαιώνει το χαρακτηρισμό premium για τη βασική SUV επιλογή στην πραγματικά πλούσια γκάμα της Mercedes-Benz. Κάτω από το εμπρός καπό, η GLA 200 φιλοξενεί το χαρισματικό σύνολο των 1,33 λίτρων.

Merc GLA 200 K. BOIDANIS


Η απόδοσή του για την περίσταση, είναι 163 ίπποι και 270 Nm ροπής, που γίνεται απόλυτα εκμεταλλεύσιμη με τη συνδρομή των 7 σχέσεων του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Αυτός ο συνδυασμός της μικρής χωρητικότητας του κινητήρα και της αυξημένης απόδοσης που προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις στο σύνολο, είναι και το “κλειδί” πίσω από την επιτυχημένη εμπορική πορεία του μοντέλου μέχρι στιγμής.

Τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του κινητήρα, τον “ευθυγραμμίζουν” με τις ικανότητες του πλαισίου και της ανάρτησης, προσφέροντας ένα ευχάριστο σύνολο στα χέρια του οδηγού. Η ακαμψία σε συνδυασμό με τη σφιχτή ανάρτηση, ορίζουν έναν ευχάριστα σπορ χαρακτήρα- χωρίς όμως να είναι αυτό που προσδιορίζει το αυτοκίνητο συνολικά, καθώς δεν λειτουργεί εις βάρος της άνεσης των επιβατών του (εδώ παίζει ρόλο και το προφίλ των ελαστικών που λέγαμε πιο πάνω).

Merc GLA 200 K. BOIDANIS


Η πλατφόρμα MFA της Mercedes-Benz που χρησιμοποιείται εδώ, ορίζει διάταξη πολλαπλών συνδέσμων για τους πίσω τροχούς και κλασικά γόνατα MacPherson εμπρός. Αυτό στην πράξη μεταφράζεται ως εξαιρετική ακρίβεια στη μεταφορά των εντολών από το -εξαιρετικό σε αίσθηση- τιμόνι στο δρόμο. Η GLA 200 χαρακτηρίζεται από την αρχοντιά του πατήματος στο εθνικό οδικό δίκτυο αλλά και την αυξημένη της ευελιξία στους επαρχιακούς δρόμους.

Εκεί που ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ένα από τα προγράμματα οδήγησης (Comfort, Eco, Sport και Individual οι επιλογές) που ταιριάζει καλύτερα στη διάθεσή του και να κινηθεί ανάλογα, έχοντας εναρμονίσει κινητήρα και κιβώτιο. Ο οδηγός κάθεται σχετικά ψηλά και έχει την πλήρη εποπτεία της περιμέτρου, ενώ απολαμβάνει τη σταθερότητα της GLA σε κάθε είδους και ποιότητας δρόμο, μαζί με τα δυνατά φρένα που φαίνονται εξαιρετικά ικανά να ανταπεξέλθουν σε σκληρή χρήση.

Merc GLA 200 Κ.BOIDANIS


Σε πραγματικές συνθήκες που περιελάμβαναν κάθε είδους δρόμο και πρακτικά, όλες τις… οδηγικές διαθέσεις κατά τη διάρκεια της ολιγοήμερης συμβίωσής μας, οι απαιτήσεις του κινητήρα για καύσιμο, “έμειναν” στα εύλογα 7,7 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα απόστασης. Όλα τα παραπάνω, μαζί με το πλήρες πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας που συνοδεύει το μοντέλο, δικαιολογούν απόλυτα την τιμή εκκίνησης των 39.400 ευρώ.

Η απόκτηση -και μάλιστα, άμεση- ενός premium SUV μοντέλου, δεν ήταν ποτέ ευκολότερη, καθώς μέσω των προγραμμάτων που προσφέρει η ελληνική αντιπροσωπεία της Mercedes-Benz, όλοι έχουν πρόσβαση στα ανώτερα ποιοτικά χαρακτηριστικά που ορίζει η ύπαρξη του τριάκτινου σήματος στη μάσκα εμπρός και στην πόρτα του χώρου των αποσκευών. Το σήμα αυτό άλλωστε, παίζει και πολύ σημαντικό ρόλο στον τομέα που κανείς δεν βάζει σε “δεύτερη μοίρα” και έχει να κάνει με τη μεταπωλητική αξία- που και σε αυτόν, διαπρέπει η GLA.

Merc GLA 200 K. BOIDANIS


Mercedes GLA 200 Τεχνικά χαρακτηριστικά* / Τιμή


Kινητήρας: 1.333 cc

Κιβώτιο / σχέσεις: Αυτόματο / 7

Κίνηση: Στους εμπρός τροχούς

Ισχύς: 163 ίπποι / 5.500 rpm

Ροπή: 270 Nm / 2.000-3.500 rpm

0-100 km/h: 8,9 sec

Τελική ταχύτητα: 210 km/h

Κατανάλωση: 6,7 lt/100 km

ΜxΠxΥ: 4.412x1.834x1.616 mm

Μεταξόνιο: 2.729 mm

Βάρος: 1.570 kg

Πορτμπαγκάζ: 435 lt

Τιμή: από 39.400 €

Merc GLA 200 K. BOIDANIS


*Στοιχεία κατασκευαστή

TAGS MERCEDES-BENZ GLA ΔΟΚΙΜΗ TEST DRIVE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ