X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το Polo GTI ανανεώθηκε και παραμένει ισχυρό

Το Polo GTI ανανεώθηκε και παραμένει ισχυρό VOLKSWAGEN AG

Σε νέα πλατφόρμα, με προβολείς IQ.Light LED matrix και νέα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως το IQ.DRIVE Travel Assist, το Lane Assist και το ACC.

Τον Απρίλιο, η Volkswagen παρουσίασε την τελευταία έκδοση της έκτης γενιάς του Polo και τώρα έρχεται η πιο σπορ έκδοση: το νέο Polo GTI.

Τα αρχικά GTI είναι γνωστά από το 1976, ενώ το πρώτο Polo GTI εμφανίστηκε το 1998, όντας το τρίτο μοντέλο, μετά το Golf και το Scirocco. Η τελευταία γενιά βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Modular Transverse Toolkit (MQB) της Volkswagen, που σημαίνει τεχνολογική πρόοδο, υψηλή ακαμψία αμαξώματος, χαμηλό βάρος και μεγαλύτερη ανθεκτικότητα.

Ο ισχυρός κινητήρας TSI, δίλιτρος τούρμπο, παραμένει στα 207 άλογα, με 320 Nm ροπής, που συνδυάζεται με 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG. Παραμένει προσθιοκίνητο, επιταχύνοντας σε 6,5 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 240 χλμ./ώρα.

Το σπορ σασί, ειδικά προσαρμοσμένο στο Polo GTI, ευνοεί τέτοιες επιδόσεις, ενώ το σπορ, τετράθυρο μοντέλο, επιτρέπει επίσης την ημι-αυτόματη οδήγηση - για πρώτη φορά ένα Polo GTI .

Το IQ.DRIVE Travel Assist, μπορεί να αναλάβει το τιμόνι, το φρενάρισμα και την επιτάχυνση του νέου Polo GTI, από 0 χλμ./ώρα έως το όριο ελέγχου του Travel Assist (210 χλμ./ώρα). Το νέο μοντέλο εφοδιάζεται με πολλά νέα συστήματα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, τα οποία συνδέονται με διάφορες υπηρεσίες στο διαδίκτυο, διασφαλίζοντας προηγμένη συνδεσιμότητα στο νέο Polo GTI.

Επίσης, η Ηλεκτρονική Μονάδα Συνδεσιμότητας (OCU), με ενσωματωμένο eSIM, καθιστά δυνατή τη χρήση διαδικτυακών υπηρεσιών από το We Connect και το We Connect Plus. Λειτουργίες όπως ο φυσικός έλεγχος φωνής, η πρόσβαση σε υπηρεσίες ροής και η εξατομίκευση βάσει cloud χρησιμοποιώντας το «Volkswagen ID», βελτιώνουν το τελευταίο σύστημα ενημέρωσης / ψυχαγωγίας.

Κι ακόμα, η ενσωμάτωση εφαρμογών όπως το App-Connect Wireless για το Apple CarPlay και το Android Auto, είναι πλέον ασύρματη.

Παράλληλα, το Digital Cockpit Pro, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, φέρει οθόνη 10,25 ιντσών ή 26 εκατοστών.

Το νέο Polo GTI έρχεται τώρα στάνταρ με τους νέους προβολείς IQ.Light - LED matrix και πίσω φώτα LED. Ο νέος προφυλακτήρας ειδικά για GTI δίνει στο σπορ αυτοκίνητο ακόμα πιο επιβλητική και ευρύτερη οπτική παρουσία στους δρόμους, σε συνδυασμό με τις ζάντες αλουμινίου 17 ή 18 ιντσών.

Στο εσωτερικό, οι κολόνες και η επένδυση οροφής διατηρούνται πάντα στο χρώμα του τιτανίου, με τις κόκκινες ραφές να δημιουργούν αντίθεση, ενώ στάνταρ είναι το δερμάτινο σπορ τιμόνι. Η δε χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ, παραμένει στα 351 λίτρα.

TAGS ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ