X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ποιο είναι το ηλεκτρικό hot-hatch που εξελίσσει η Alpine κάτω από το Βόρειο Σέλας

Alpine A290 Prototype ALPINE MEDIA

Ο σπορ βραχίονας του ομίλου Renault, η Alpine, βρίσκεται στη Λαπωνία για την τελική φάση της εξέλιξης της πλέον δυναμικής εκδοχής του νέου Renault 5: του εκρηκτικού Alpine A290.

Την ώρα που η Renault είναι έτοιμη να παρουσιάσει την ηλεκτρική αναβίωση του θρυλικού Renault 5 στις 26 Φεβρουαρίου 2024, στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, η Alpine βρίσκεται στη Λαπωνία για το τελευταίο στάδιο της εξέλιξης της σπορ παραλλαγής του - του Alpine Α290, που αναμένεται να κάνει την πρεμιέρα του τον Ιούνιο.

Οι μέχρι στιγμής πληροφορίες -που δεν έχουν, ακόμη, επιβεβαιωθεί από την παριζιάνικη εταιρεία- αναφέρουν ότι το Alpine A290 θα κινείται από τον ηλεκτροκινητήρα των 220 ίππων που φορά και το Megane E-Tech, και σε δεύτερο χρόνο θα αποκτήσει περισσότερη ισχύ με την έκδοση S.

Alpine A290 Prototype ALPINE MEDIA


Όλα αυτά την ώρα που το βάρος του θα μείνει κάτω από τα 1.500 κιλά, που για ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο είναι αρκετά περιορισμένα. Φυσικά θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B EV του R5, και στο δάπεδο θα φιλοξενεί μπαταρία λίγο μεγαλύτερη των 50 kWh. Το μήκος του Alpine A290 θα είναι λίγο μεγαλύτερο του R5, φτάνοντας οριακά στα 4,0 μέτρα.

Alpine A290 Prototype ALPINE MEDIA

Στο πλαίσιο της φιλοσοφίας των σπορ αυτοκινήτων της Alpine, οι μηχανικές επιλογές για το Α290 θα είναι πρώτου επιπέδου: οι πίσω τροχοί θα έχουν ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων -διαφορετικής ρύθμισης από το R5-, οι μπροστινοί θα κρύβουν τετραπίστονες δαγκάνες για το σύστημα πέδησης, και όλοι θα έχουν ελαστικά εξελιγμένα από τη Michelin ειδικά για το συμπαγές αυτό hot-hatch της Alpine.

Alpine A290 Prototype ALPINE MEDIA


Δύο άλλες καινοτομίες του Α290 εστιάζονται στην απόκριση του γκαζιού -το οποίο με το σήκωμα του πεντάλ θα γεννά ελεγχόμενα υπερστροφικές τάσεις για παιχνίδια με την ουρά- και στα υδραυλικά bump stops για την ομαλή αντίδραση της ανάρτησης όταν τερματίζει στο άνω σημείο της, για περισσότερη άνεση σε κακοτεχνίες του δρόμου.

Προς το παρόν δεν έχουμε δει εικόνες από το εσωτερικό του Α290, αλλά η ίδια η Alpine παρουσίασε το τιμόνι του - που φυσικά είναι flat-bottom για πιο σπορτίφ αίσθηση. Το ενδιαφέρον του τιμονιού εστιάζεται στα τρία κουμπιά του.

Alpine A290 Prototype ALPINE MEDIA


Πέραν του μαύρου μπουτόν για την επιλογή του οδηγικού προφίλ, υπάρχει επίσης και ένα κόκκινο και ένα μπλε. Το κόκκινο, με τα αρχικά OV, παρέχει μια στιγμιαία έκρηξη ισχύος για περιστάσεις όπου χρειάζεται, όπως π.χ. μια προσπέραση. Το μπλε κουμπί έχει τα αρχικά RCH (Recharge / επαναφόρτιση).

Η Alpine κατασκεύασε 200 πρωτότυπα του Α290 για τις τελικές του δοκιμές, πριν από την επίσημη παρουσίαση του Ιουνίου και την έναρξη της παραγωγής του.

Alpine A290 Prototype ALPINE MEDIA


Ορισμένα από αυτά βρίσκονται αυτές τις μέρες στη βόρεια Σουηδία, στον Αρκτικό Κύκλο, όπου δοκιμάζουν τόσο τη λειτουργία όλων των συστημάτων του αυτοκινήτου σε θερμοκρασίες έως και -30° Κελσίου, όσο και τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου -και των χειμερινών του ελαστικών- σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, στις παγωμένες λίμνες της Λαπωνίας.

TAGS ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ