X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΚΛΑΣΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οι νικητές του συναρπαστικού 51ου Διεθνούς Ράλλυ ΦΙΛΠΑ

51o Rally FILPA Results FILPA

Φέτος, το 51ο Διεθνές Ράλλυ της ΦΙΛΠΑ, η πιο παραδοσιακή ετήσια Regularity εκδήλωση κλασικών αυτοκινήτων της Λέσχης, διεξήχθη από την Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου ως την Κυριακή 1η Οκτωβρίου.

Το κλίμα ήταν έντονα φθινοπωρινό, έχοντας ως προορισμό την όμορφη Στερεά Ελλάδα και επίκεντρο την πόλη του Καρπενησίου. Παρά τη δυνατή βροχή, τις ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής λόγω καιρικών συνθηκών και τεχνικών προβλημάτων αλλά και την αντικατάσταση αυτοκινήτων με πιο καινούργια, 60 πανέμορφα κλασικά αυτοκίνητα και πληρώματα από την Ελλάδα και άλλες χώρες της Ευρώπης, πήραν εκκίνηση.

51o Rally FILPA Results FILPA


Η “περιπέτεια” ξεκίνησε την Πέμπτη το μεσημέρι στο στεγασμένο, φιλόξενο «Ακροπολικό» χώρο της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας και στις 13:30 ακριβώς εκκίνησαν για το πρώτο σκέλος με προορισμό την Ευρυτανία, υπό το βλέμμα τοπικών παραγόντων και χορηγών της εκδήλωσης. Η εκκίνηση δόθηκε από τον Αντιπρόεδρο της FIVA-Τεχνικής Επιτροπής, κύριο Laurent Heriou, που συμμετείχε και εκείνος με τη σύζυγό του στην κατηγορία Touring.

Από τα πρώτα χιλιόμετρα φάνηκε ξεκάθαρα, ότι τα πληρώματα των δύο κατηγοριών Classic Regularity και Touring, θα είχαν έντονο συναγωνισμό, σε μια πανέμορφη διαδρομή με πολλές ειδικές δοκιμασίες και χρονομετρήσεις, που επιμελήθηκαν ο έμπειρος αλυτάρχης κ. Άγγελος Κουνέλης με τους συνεργάτες του. Η διαδρομή της πρώτης μέρας διέσχισε όμορφες περιοχές της Φθιώτιδας και περιλάμβανε μια στάση για έλεγχο χρόνου στην κεντρική πλατεία της Μακρακώμης, όπου ο Δήμος υποδέχθηκε τους συμμετέχοντες με σνακ και αναψυκτικά.

51o Rally FILPA Results FILPA


Ακολούθησαν μαγευτικές διαδρομές με ειδικές δοκιμασίες, από τον Άγιο Γεώργιο και τον Τυμφρηστό, με τελικό προορισμό το Καρπενήσι και το ξενοδοχείο Montana, που ήταν το επίκεντρο του αγώνα καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τα αποτελέσματα της πρώτης μέρας που δίνονταν live από την Anube/Regularity Master, επιβεβαίωσαν ότι στην κατηγορία Regularity περισσότερα από 10 πληρώματα ήταν ικανά να διεκδικήσουν την καραμούζα, το παραδοσιακό έπαθλο του Διεθνούς Ράλλυ της ΦΙΛΠΑ.

H κατηγορία Touring από πολύ νωρίς εξελίχθηκε σε οικογενειακή υπόθεση, με το πλήρωμα των πατέρα και γιού Χρυσανθόπουλου, να ξεχωρίζουν, έχοντας πίσω τους με μεγάλη διαφορά τους Κλουκίνα-Λάμπρου, τους περσινούς νικητές Φίλη-Ξηρό και τους Οικονόμου-Αντωνάτου. Η δεύτερη μέρα του Διεθνούς Ράλλυ ΦΙΛΠΑ εκκίνησε πανηγυρικά από την κεντρική πλατεία του Καρπενησίου.

51o Rally FILPA Results FILPA


Η πανέμορφη διαδρομή 132 χλμ. που διέσχισαν οι αγωνιζόμενοι πέρασε από το Βελούχι, τα Αμπέλια, τη Βίνιανη, τα Καπνοχώρια και κατέληξε στην Επισκοπή, όπου υπήρχε προγραμματισμένο μεσημεριανό γεύμα. Οι αγωνιζόμενοι στην Touring είχαν ελεύθερη επιστροφή, ενώ τα πληρώματα της Classic Regularity, μετά την μικρή ξεκούραση ξεκίνησαν για ένα συγκλονιστικό από πλευράς διαδρομών και τοπίου σκέλος.

Το σκέλος αυτό, περνούσε από την Τσέρκοβα, τον Ασπρόπυργο, τον Προυσσό, το Μεγάλο και το Μικρό Χωριό, για να καταλήξει πίσω στο Καρπενήσι. Τo Σάββατο 30/9, τρίτη και τελευταία μέρα του αγώνα, η δράση ξεκίνησε κάτω από δυνατή βροχή στο ξενοδοχείο Montana, με τα αυτοκίνητα να διέρχονται από εξίσου μαγευτικά τοπία της Ευρυτανικής γης.

51o Rally FILPA Results FILPA


Περνώντας από Παππαδιά, Δάφνη, Βίνιανη, Κερασοχώρι, Άγιο Προκόπιο, τα πληρώματα είχαν κατεύθυνση την εντυπωσιακή Γέφυρα της Τατάρνας, όπου υπήρχε σταθμός ελέγχου χρόνου και η Αντιδήμαρχος Αγράφων μοίρασε στους αγωνιζόμενους τοπικά προϊόντα και μίλησε για την ιστορία της γέφυρας. Μετά τη μικρή στάση για ξεκούραση και με την Touring να έχει τερματίσει τον αγώνα η Classic Regularity ξεκίνησε το τελευταίο σκέλος.

Κατά τη διάρκειά του, τα πληρώματα κυκλώνοντας την πανέμορφη Λίμνη Κρεμαστών, μέσω Αλευράδας, Λουτρών, Χαραυγής, Νέας Βίνιανης και Καλεσμένου, είχαν τερματισμό στο Καρπενήσι. Τα πληρώματα κάλυψαν Ε.Δ.Α. συνολικού μήκους 193χλμ. (Classic Regularity) και 97 χλμ. (Touring). Νικητές του 51ου Διεθνούς Ράλλυ της ΦΙΛΠΑ αναδείχθηκαν στην Classic Regularity οι Μ. Δημακαρέας- Α. Aμπαστάντο με Golf GTI του 1985.

Στη δεύτερη θέση, τερμάτισαν οι Γ. Κατοχιανός- Γ. Χρηστακέας με Innocenti Mini του 1973 και στην τρίτη οι Τ. Αντόνοφ- Τ. Αντόνοβα με Mercedes Benz 200E του 1992. Στην κατηγορία Touring, πρώτοι τερμάτισαν οι Ν. Χρυσανθόπουλος- Σ. Χρυσανθόπουλος με Fiat 127 του 1979, δεύτεροι οι Ι. Κλουκίνας- Γ. Λάμπρου με Lotus Elan του 1992 και τρίτοι οι Ε. Φίλης- Τ. Ξηρός με Porsche 356B του 1961.

51o Rally FILPA Results FILPA


Στην κατηγορία Porsche Cup, για τον εορτασμό των 75 χρόνων της μάρκας, νικητές αναδείχθηκαν στην κατηγορία Classic Regularity, οι Ι. Κατσαούνης- Μ, Μανσόλας με 911 του 1965, δεύτεροι οι Χ. Διαμαντόπουλος- Γ. Γιαννίτσιος με 924 του 1981 και τρίτοι οι Ν. Παλυβός- Α. Παλυβός με 911Τ του 1972.

Στην κατηγορία Touring αντίστοιχα, πρώτοι τερμάτισαν οι Ε. Φίλης- Τ. Ξηρός με 356Β του 1961, δεύτεροι οι Α. Σινάνογλου- Α. Σινάνογλου με 911S του 1977 και τρίτοι οι Λ. Παπάζογλου- Μ. Νικολοπούλου με 914 του 1970. Η εκδήλωση έκλεισε το Σάββατο βράδυ στην αίθουσα δεξιώσεων του ξενοδοχείου Montana με την επίσημη απονομή των βραβείων σε νικητές, διακριθέντες, χορηγούς και σημαντικούς συντελεστές του αγώνα.

TAGS ΚΛΑΣΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ