X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Μήπως οι σπουδαστές της Skoda λένε τι θέλει η αγορά;

Δεν είναι η πρώτη φορά που οι σπουδαστές της SKODA ACADEMY, οραματίζονται και αφρού σχεδιάσουν στους υπολογιστές, στη συνέχεια δημιουργούν στο εργοστάσιο της Mlada Boleslav, πρωτότυπα μοντέλα που ουδέποτε προχώρησαν στην παραγωγή.

Εντάξει, εκπαιδεύονται, ωστόσο τα μοντέλα που έχουν παρουσιάσει, εμφανίζουν εξαιρετικό ενδιαφέρον και θα μπορούσαν κάλλιστα να μπουν στην παραγωγή, διότι ούτε cabrio διαθέτει τώρα η Skoda, ούτε και pick-up ελαφρύ επαγγελματικό. Όμως, η Skoda, τουλάχιστον σε αυτό το σημείο, δεν κάνει τα όνειρά τους, πραγματικότητα.

Κάθε φορά οι σπουδαστές χρησιμοποιούν ως βάση ένα υπάρχον μοντέλο της Skoda, και το μετατρέπουν ανάλογα τις ορέξεις τους.

Το 2014, το πρώτο μοντέλο των σπουδαστών, ήταν στη βάση του Citigo, το οποίο μετέτρεψαν σε Citijet, ένα διθέσιο cabrio μοντέλο με κινητήρα βενζίνης 1.0 lt.

To 2015 πήραν μια Fabia και τη μετέτρεψαν σε ένα μικρό pick-up πρωτότυπο μοντέλο, το Funstar, στο οποίο, βέβαια, ξεχώριζε ένα ηχοσύστημα με 1.400 watts.

Το 2016 φιλοτέχνησαν το Atero, βασισμένο στο σασί του Rapid Spaceback, αναδεικνύοντας ένα υπέροχο coupe.

Το 2017 χρησιμοποίησαν το Citigo, και το μετέτρεψαν σε διθέσιο cabrio. Εδώ, μπορούμε να πούμε ότι το εργοστάσιο ενστερνίστηκε εν μέρει την ιδέα του Element, καθώς πλέον το Citigo παράγεται μόνο ως ηλεκτρικό.

Το 2018, με βάση το Karoq, έφτιαξαν στο εργοστάσιο το πρωτότυπο cabrio Sunroq, ένα τετραθέσιο μοντέλο.

Πέρυσι, το 2019, κατάφεραν να κάνουν ένα Kodiaq και το έκαναν Mountiaq, ένα pick-up αυτοκίνητο ελευθέρου χρόνου, που είναι για ανθρώπους που αρέσκονται σε δραστηριότητες υπαίθρου, αλλά και για επαγγελματίες.

Φέτος, το 2020, εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού, οι σπουδαστές φιλοτέχνησαν, στον υπολογιστή πρώτα, το 7 ο μοντέλο τους. Χρησιμοποιώντας το Scala, οι 31 σπουδαστές – ανάμεσά τους και 5 γυναίκες – αφοσιώθηκαν στη δημιουργία μιας διθέσιας έκδοσης cabrio, το Scala Spider.

Οι σπουδαστές της SKODA ACADEMY, που ιδρύθηκε πριν από σχεδόν έναν αιώνα, προχωρούν στη δημιουργία των πρωτότυπων μοντέλων στο τελευταίο έτος των σπουδών τους και πολλοί εξ αυτών καταφέρουν μία καριέρα στην αυτοκινητοβιομηχανία, είτε ως σχεδιαστές, είτε ως μηχανικοί είτε σε οποιαδήποτε άλλη ειδικότητα τους ενδιαφέρει.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

Το Zeppelin με Goodyear ξανά στους αιθέρες
Με περισσότερη τεχνολογία η ανανεωμένη BMW Σειρά 5
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ