X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ίμολα, FP2: Πρώτος ξανά ο Μπότας, προβλήματα για τον Φερστάπεν

ASSOCIATED PRESS

Η Mercedes και ο Βάλτερι Μπότας βγήκαν ξανά πρώτοι και στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές του GP της Εμίλια Ρομάνα με τον αντίπαλό του, Μαξ Φερστάπεν, να βγαίνει εκτός μάχης από νωρίς.

Ο Βάλτερι Μπότας και η Mercedes συνέχισαν την κυριαρχία τους και στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών του GP της Εμίλια Ρομάνα, καθώς ο Μαξ Φερστάπεν βγήκε εκτός μάχης πολύ νωρίς.

Ο Ολλανδός σταμάτησε στην έξοδο των πιτς περίπου δέκα λεπτά μετά την έναρξη της ωριαίας περιόδου δοκιμών, αναφέροντας νωρίτερα στη ραδιοεπικοινωνία ότι ένιωσε κάτι να σπάει στο πίσωμέρος της RBR-Honda - πιθανώς στο πέρασμά του από ένα κερμπ της πρώτης στροφής Ριβάτσα.

Ελάχιστα μέτρα πιο πέρα, ανάμεσα στιςδύο στροφές Ριβάτσα, τρία λεπτά πριν το τέλος, ο Σαρλ Λεκλέρ έχασε τον έλεγχοτης Ferrari SF21 και προσέκρουσε στις μπαριέρες, με αποτέλεσμα να βγουν οι κόκκινες σημαίες και οι δοκιμές να λήξουνπρόωρα.

Η Scuderia έδειξε να βρίσκεται σε εξαίρετη κατάσταση, τόσο στην ταχύτητα ενός γύρου όσο και στις συστοιχίες γύρων του αγώνα. Στην πρώτη περίπτωση ο Λεκλέρ σημείωσε τον ταχύτερο γύρο τηςπεριόδου, αλλά αυτός διεγράφη επειδή βγήκε εκτός ορίων της πίστας στη στροφή Πιρατέλα.

Στην προσομοίωση αγώνα η Ferrari, επίσης, φάνηκε να έχειτον δεύτερο καλύτερο ρυθμό, πίσω από τη Mercedes και μαζί με την Alpha Tauri του Πιέρ Γκασλί - και ελλείψει του Φερστάπεν, βεβαίως. Ο ρυθμός του Σέρχιο Πέρεθ, με την έτερη RBR, στην προσομοίωση ήτανπερίπου 8 δέκατα πιο αργός των Mercedes.

ASSOCIATED PRESS

Όσο για την ταχύτητα σε έναν γύρο της Mercedes, η διαχείριση τωνμαλακών ελαστικών φάνηκε και πάλι να αποτελεί την «αχίλλειο πτέρνα» της Mercedes, καθώς οι χρόνοι της δενφάνηκαν να βελτιώνονται ιδιαίτερα με αυτά. Ο Μπότας πέτυχε τον ταχύτερο γύρο τηςημέρας με τη μέση γόμα, ενώ ο Χάμιλτον κατέληξε πίσω του με τη μαλακή γόμα.

Ωστόσο, τώρα στην "εξίσωση" μπαίνεικαι η αξιοπιστία της RBR,αν και ακόμα δεν έχει διευκρινιστεί από την ομάδα η αιτία της ακινητοποίησηςτης RB16B του Φερστάπεν.

Ο τρίτος χρόνος του Γκασλί επετεύχθηαπό τον Γάλλο με τη μαλακή γόμα, δύο δέκατα μπροστά από τη Ferrari του Σάινθ, ενώ ο Λεκλέρ έμεινε με τον δεύτερο καλύτερο χρόνο του, οκτώ δέκατα μακριά. Την εξάδα έκλεισε η Red Bull RB16B του Σέρχιο Πέρεθ.

Μέσα στο ίδιο δευτερόλεπτο με τις Mercedes βρέθηκαν και οι Γιούκι Τσουνόντα της Alpha Tauri και Λάντο Νόρις της McLaren, που έκλεισαν την οκτάδα.

Photo credits: Associated Press

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ