X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

VOLVO

Ένα στα τρία καινούρια Volvo μπαίνουν στην πρίζα

Volvo XC40 Recharged VOLVO CARS

Τα μοντέλα Recharge αποτελούν το 34% των συνολικών πωλήσεων της σουηδικής μάρκας το πρώτο τρίμηνο.

Ιδιαίτερα δημοφιλή αποδεικνύονται τα εξηλεκτρισμένα αυτοκίνητα της Volvo. Το πρώτο τρίμηνο του 2022, η Σουηδική εταιρία πούλησε συνολικά 148.295 αυτοκίνητα, εκ των οποίων το 34% ανήκει στη σειρά των plug-in υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων Recharge. Ειδικά το μερίδιο για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα ανήλθε σε 8%, έχοντας διπλασιαστεί στο διάστημα των δύο τελευταίων τρίμηνων!

Το μερίδιο αυτό θα συνεχίσει να μεγαλώνει σύμφωνα με τους Σουηδούς, καθώς η ετήσια παραγωγική ικανότητα της εταιρείας για τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αυξηθεί στις 150.000 μονάδες μετά το καλοκαίρι.

Οι παραδόσεις νέων αυτοκινήτων της Volvo επηρεάστηκαν και το α΄ τρίμηνο του 2022 από τους περιορισμούς στην αλυσίδα εφοδιασμού, όπως άλλωστε συνέβη σε ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως. Έτσι, η εταιρία είδε μείωση στις πωλήσεις λιανικής κατά 20%, στις 148,3 χιλιάδες αυτοκίνητα έναντι 185,7 το αντίστοιχο διάστημα πέρσι. Η Volvo αναμένει ωστόσο βελτίωση στις εφοδιαστικές αλυσίδες κατά το δεύτερο ήμισυ του έτους και προσβλέπει σε οριακή αύξηση των πωλήσεών της για το σύνολο του 2022, σε σύγκριση με το 2021.

Γενικότερα, η Volvo Cars παρουσίασε το πρώτο τρίμηνο του 2022 σταθερές επιδόσεις παρά το ασταθές περιβάλλον. Από την ενδιάμεση ανακοίνωση για το πρώτο τρίμηνο, προκύπτει ότι τα έσοδα της εταιρίας ανήλθαν σε 74,3 δισεκατομμύρια σουηδικές κορόνες (SEK), από 68,6 δις SEK την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Τα λειτουργικά κέρδη για τις βασικές δραστηριότητες της Volvo ήταν 5,9 δις SEK, με περιθώριο κέρδους 7,9%, και τα συνολικά λειτουργικά κέρδη ήταν 6,0 δις SEK, με περιθώριο κέρδους 8,1%.

TAGS VOLVO ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ