X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΣΤΗΛΕΣ

Το "προκλητικό" σποτ του ZDF για το Euro γυναικών

Σάλος στη Γερμανία με το σποτ του τηλεοπτικού σταθμού ZDF για την προώθηση του Euro 2013 Γυναικών. Σε αυτό μία παίκτρια των "πάντσερ" κάνει σουτ και σκοράρει σε ένα... πλυντήριο ρούχων (video)!

Ένα εντυπωσιακό... αυτογκόλ σημείωσε ο γερμανικός τηλεοπτικός σταθμός ZDF καθώς με το σποτ που έφτιαξε για να διαφημίσει την προσπάθεια της Εθνικής Γερμανίας στο Eυρωπαϊκό Πρωτάθλημα Γυναικών (ξεκίνησε πριν λίγες ημέρες στη Σουηδία) κατάφερε να σηκώσει θύελλα διαμαρτυριών.

Και αυτό γιατί στο διάρκειας 22'' διαφημιστικό, ο κόσμος βλέπει μία γυναίκα με τη φανέλα της "Νάσιοναλμανσαφτ" να κάνει το κοντρόλ σε μία λερωμένη από χώματα μπάλα και να την βάζει γκολ μέσα σε ένα πλυντήριο ρούχων.

Το Twitter πήρε... φωτιά στη Γερμανία, με πολύ κόσμο να χαρακτηρίζει το συγκεκριμένο σποτ αν μη τι άλλο σεξιστικό και ντροπιαστικό, με τον διευθυντή του ZDF, Peter Frey, να υπεραμύνεται της επιλογής των ανθρώπων του σταθμού λέγοντας:

"Ο σκοπός της διαφήμισης είναι να γίνεται αντιληπτό το προϊόν και να δημιουργείται ενδιαφέρον, οπότε κρίνουμε την διαφήμιση αυτή επιτυχημένη".

Από την πλευρά της η, Fatmire Bajramaj, που ψηφίστηκε κορυφαία παίκτρια στον κόσμο το 2010, εξέφρασε διαφορετική άποψη: "Δεν ήταν καλή ιδέα η διαφήμιση.

Έπρεπε να προβάλλουν κάτι που να έχει σχέση με το γυναικείο ποδόσφαιρο και όχι με ένα πλυντήριο ρούχων. Οφείλουν να επιλέξουν κάτι διαφορετικό στην επόμενη διαφήμιση".

Σημειώνεται πως το Euro 2013 ξεκίνησε την περασμένη Τετάρτη (η Γερμανία αναδείχτηκε ισόπαλη χωρίς τέρματα κόντρα στην Ολλανδία στην πρεμιέρα της), με τον τελικό να είναι προγραμματισμένος για τις 28 Ιουλίου στη Στοκχόλμη.

Όσον αφορά στην Εθνική Γερμανίας, είναι μακράν η πιο επιτυχημένη στη διοργάνωση καθώς σκοπεύει στην έκτη συνεχόμενη κατάκτηση του τροπαίου ενώ έχει αναδειχτεί νικήτρια στους 7 από τους 10 τελικούς Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος που έχουν διεξαχθεί μέχρι στιγμής.

Δείτε το απίστευτο σποτ του ZDF ΕΔΩ .

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ