X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

OPINIONS

Το τέλος μίας σχέσης

Circuit Gilles Villeneuve, Montreal, Canada. Sunday 11 June 2017. Fernando Alonso, McLaren MCL32 Honda, makes a pit stop during the race. Photo: John Lehmann/McLaren ref: Digital Image A80Q4023 LAT IMAGES EMAIL: SALES@LATIMAGES.COM

Τις επόμενες ώρες αναμένονται καθοριστικές εξελίξεις σε ότι αφορά στη διακοπή της συνεργασίας της McLaren με τη Honda.

Καθοριστικές είναι οι επόμενες ώρες σε ότι αφορά στις ισορροπίες δυνάμεων και τα στρατόπεδα που θα ισχύουν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 του 2018.

Μετά από προσπάθειες μηνών, η McLaren φαίνεται πως βρίσκει λύση στο αδιέξοδο, ώστε να δώσει επιτέλους τέλος στη πονεμένη συνεργασία της με τη Honda για παροχή υβριδικών μηχανών.

Στο περιθώριο του ιταλικού Grand Prix κορυφώθηκαν οι επαφές και αυτές είναι ουσιαστικά ανάμεσα σε τέσσερα μέρη. Οι Βρετανοί που προσπαθούν από την αρχή της σεζόν να βρουν νέο συνεργάτη, έχουν λάβει αρνητικές απαντήσεις από τη Mercedes και τη Ferrari.

Στράφηκαν στη Renault που όμως παρέχει ήδη υβριδικές μηχανές στην εργοστασιακή της ομάδα, τη Red Bull Racing και τη Scuderia Toro Rosso. Οι Γάλλοι επιμένουν πως δεν θέλουν να επεκτείνουν το πρόγραμμά τους σε τέσσερις ομάδες άρα μένει μία μόνο λύση.

Να αλλάξει στρατόπεδο η Toro Rosso και να περάσει σε εκείνο της Honda, ανοίγοντας το δρόμο για τη συνεργασία της McLaren με τη Renault. Η ιταλική ομάδα και οι Ιάπωνες είχαν και πριν μερικές ημέρες επαφές αλλά οι διαπραγματεύσεις είχαν καταρρεύσει. Όμως όλα δείχνουν πως έχει απλά έχουν αναθερμανθεί αλλά πολύ σύντομα θα δούμε να συμπληρώνονται όλα τα κομμάτια του παζλ.


Η Red Bull δίνει το πράσινο φως για όλα αυτά, με το μυαλό στο μέλλον… (photo credits: redbullcontentpool.com)

Αρωγό σε αυτό φέρεται να έπαιξαν ακόμα η παγκόσμια ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού που δεν θα ήθελε να χάσει ένα κατασκευαστή αλλά και η Red Bull καθώς θα αποδεχθεί αυτή τη… τράμπα, έχοντας στο βάθος του τούνελ το σενάριο να προμηθευτεί και η πρώτη της ομάδα της υβριδικές μηχανές της Honda όταν (και εφόσον) γίνουν ανταγωνιστικές και αξιόπιστες.

Ο πρόεδρος της McLaren, Zak Brown είπε στο motorsport.com πως το παραπάνω δεν είναι το μοναδικό σενάριο που εξετάζεται, χωρίς όμως να δώσει περαιτέρω λεπτομέρειες. Το μόνο σίγουρο είναι πως μία τέτοια συμφωνία, που περιλαμβάνει τόσους εμπλεκόμενους και με διαφορετικά συμφέροντα, μόνο εύκολη δεν είναι.

Πρέπει να αναλογιστούμε πως κανονικά για να «σπάσει» η McLaren το συμβόλαιο με τη Honda θα πρέπει να καταβάλει υψηλή ρήτρα ενώ φημολογείται πως στο πλαίσιο των συνολικών διαπραγματεύσεων, έχει πέσει στο τραπέζι το όνομα του Carlos Sainz Jr, τον οποίο όλα δείχνουν πως η Red Bull θα αποδεσμεύσει ώστε να μπορέσει να ενταχθεί στη Renault.


Ο φακός μας είχε εντοπίσει τον Zak Brown να συνομιλεί με τον Cyril Abiteboul στο αυστριακό Grand Prix, όταν δηλαδή η McLaren στράφηκε στη Renault

Κοινώς… κακώς χαμός και περιμένουμε με αγωνία τις εξελίξεις. Όμως εδώ που φτάσαμε, δύσκολα θα έχουμε αρνητική εξέλιξη. Έστω και στις καθυστερήσεις, γιατί δεδομένου πως οι ομάδες δουλεύουν ήδη πάνω στα μονοθέσια του 2018 και έπρεπε προ πολλού να ξέρουν την αρχιτεκτονική του κινητήρα με τον οποίο αυτά θα εφοδιάζονται, η McLaren φαίνεται πως θα πετύχει το στόχο της.

Αυτόν που κόντρα στην πλειοψηφία των ΜΜΕ, εδώ στο Sport24 σας τονίζουμε από τον Φεβρουάριο ακόμα, πως είναι το τέλος της συνεργασίας με τη Honda. Κι αν η Mercedes δεν είχε κάνει πίσω, αυτό το διαζύγιο θα είχε έρθει εδώ και πολύ καιρό.

PHOTO CREDITS: mclarenmediacentre.com

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ