X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MMA

Γιατί το UFC αξίζει 4 δις δολάρια

Διαβάστε γιατί το UFC κόστισε 4 δις δολάρια και ποια είναι τα πλάνα για την οικονομική ανάπτυξη του οργανισμού.

Το UFC πουλήθηκε στην WME - IGM για 4 δις δολάρια και χτες γράψαμε ένα αναλυτικό αφιέρωμα στα νέα παντοδύναμα αφεντικά του αλλά και το πως η κορυφαία ΜΜΑ διοργάνωση αποκτά περίοπτη θέση μέσα στο εξαιρετικό οικοσύστημα τους.

Όταν πριν λίγους μήνες έσκασαν οι πρώτες φήμες για πιθανή πώληση του UFC, οι περισσότερες εκτιμήσεις και από εμάς αλλά και τα μεγαλύτερα Μέσα του εξωτερικού έκαναν λόγο για μερική ή ολική πώληση σε Ασιάτες επιχειρηματίες ή σε κάποιο ανάλογο group.

Ο λόγος ήταν ότι ενώ το UFC είχε πετύχει την εξάπλωση του παγκοσμίως σε σημαντικό βαθμό, τα είχε βρει σκούρα σε χώρες όπως η Ιαπωνία και κυρίως η Κίνα, η Νοτιοανατολική Ασία αλλά και η Ινδία.

Ο Stephon Marbury είναι 6 χρόνια στην Κίνα αφού στο NBA δεν περνούσε η μπογιά του πια και έχει κατακτήσει 3 τίτλους, τους έχουν φτιάξει άγαλμα, του ετοιμάζουν αυτοβιογραφική ταινία, τον έχουν βάλει σε γραμματόσημα και έχουν φτιάξει στο Πεκίνο μουσείο αφιερωμένο στην ζωή του. Not Bad.

O Stephon Marbury λατρεύεται στην Κίνα πιο πολύ από ότι στο NBA

Όχι μόνο έχει αποτύχει το UFC να μπει σε αυτές τις αγορές δυναμικά αλλά έχει δει και την Ασιατική ΜΜΑ διοργάνωση ONE FC να κυριαρχεί με τηλεοπτικά συμβόλαια σε όλες αυτές τις χώρες που την φέρνουν μπροστά σε πολλά εκατομμύρια θεατών. Ο πρόεδρος μάλιστα του ONE FC πρόσφατα είπε ότι η εταιρία του είναι έτοιμη να ξεπεράσει ήδη το 1 δις της αξίας. Νομίζω ούτε το Bellator, ο μεγάλος ανταγωνιστής του UFC στις ΗΠΑ δεν έχει τέτοια αξιολόγηση.

Τελικά όμως το UFC πωλήθηκε σε έναν συνασπισμό εταιριών και χρηματοδοτών αφού μπορεί την διαχείριση να την κάνει η WME IMG αλλά χρήματα βάλανε και μερικές ακόμη εταιρίες venture capital όπως ηMSD Capital του δισεκατομμυριούχου Michael Dell (22 δις $ περιουσία το 2014). Το περίεργο είναι ότι ανάμεσα σε αυτές δεν υπάρχει καμία που έχει την βάση της στην Ασία, την νούμερο 1 πολυπόθητη αγορά όχι μόνο για τον αθλητισμό αλλά γενικά για το entertaintment.

Σημαίνει αυτό ότι το UFC δεν έχει τέτοια σχέδια; Μάλλον το αντίθετο.

Όπως αναλύει πολύ ωραία το Bloodyelbow , η WME - IMG είναι τέτοιος κολοσσός που είναι τεράστιος παίχτης και στην Ασία και όπως γράφαμε χτες, το πλούσιο υλικό του UFC είναι πρώτης τάξης όπλο.

Τον Μάρτιο oΙαπωνικός γίγαντας των τηλεπικοινωνιών και του Internet,Softbank, επένδυσε 250.000.000 $ στην WME σε αξιολόγηση 5.5 δις. Σχολιάζοντας την συμφωνία, ο co CEO Whitesell είπε: "Έχουν κάνει τρομερές επενδύσεις στην διανομή και έχουν τεράστιο δίκτυο στην κινητή τηλεφωνία και θα χρειαστούν περιεχόμενο να γεμίσουν όλα αυτά τα κανάλια".

Όμως δεν έμειναν μόνο εκεί.

To Ιούνιο η WME-IMG, η Sequoia Capital China και κάποιες ακόμη επενδυτικές φίρμες υπέγραψαν συνεργασία για την προώθηση της WME - IMG μέσα στην Κίνα κυρίως στους τομείς των αθλητικών και του entertainment. Σαν να λέμε UFC δηλαδή. Η WME είχε ήδη δυνατή παρουσία στην Κίνα αφού εκπροσωπεί αθλητές, ανθρώπους της μόδας, διοργανώνει μεγάλα events κ.α. αλλά αυτή η νέα συμφωνία αναμένεται να την γιγαντώσει.

Φυσικά αυτές οι συνεργασίες δεν συγκρίνονται με τα μικρά καλωδιακά ή περιφερειακά κανάλια που είχε μέχρι τώρα το UFC και το ανάγκασαν να μην κάνει ούτε ένα event στην Κίνα, πλην του Macao που είναι άλλη περίπτωση και όσα έκανε σε Ιαπωνία και Κορέα να παίζουν σε ώρες... ΗΠΑ.

Αυτή είναι μια νέα και συνταρακτική εποχή για το UFC που γίνεται πια συμπαίκτης με μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα των τηλεπικοινωνιών και του enertaintment σε όλο τον κόσμο! Ποιος άλλος περιμένει πως και πως να δει που θα φτάσει το αγαπημένο μας άθλημα;

Διαβάστε ακόμη στο fightsports.gr

Όταν η πορνοστάρ Kleio Valentien ζήτησε ραντεβού στην Ronda Rousey (ΦΩΤΟ)
Φυλακισμένος επιτίθεται με παλαιστικές κινήσεις και street boxing σε φρουρό (ΒΙΝΤΕΟ)
Ρίο 2016:Πανηγύρισε, έχασε το μετάλλιο και μετά γδύθηκε (ΒΙΝΤΕΟ)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ