X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MEDIA

Το Παγκόσμιο Κύπελλο έφερε τεράστια αύξηση στις υπηρεσίες Streaming

France's Antoine Griezmann celebrates with the trophy after the final match between France and Croatia at the 2018 soccer World Cup in the Luzhniki Stadium in Moscow, Russia, Sunday, July 15, 2018. France won the final 4-2. (AP Photo/Matthias Schrader) AP PHOTO/MATTHIAS SCHRADER

Τεράστια άνοδο στη θέαση τηλεοπτικών προγραμμάτων μέσα από τις υπηρεσίες Streaming έφερε το Παγκόσμιο Κύπελλο της Ρωσίας.

Ορισμένα εντυπωσιακά στοιχεία έφερε στο φως της δημοσιότητας η "Conviva", μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες που προσφέρει υπηρεσίες για βελτιστοποίηση του online video και του streaming σε τηλεοπτικούς κολοσσούς παγκοσμίως.

Κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου οι περισσότεροι επέλεξαν να δουν τους αγώνες όπου κι αν βρίσκονταν. Κάτι, που έφερε τεράστια αύξηση στα ποσοστά της συγκεκριμένης κατηγορίας τηλεθεατών.

Για να έχετε μία εικόνα για τα νούμερα που μιλάμε η αύξηση ξεπέρασε και το 100% σε ορισμένες περιόδους φτάνοντας ακόμα και το 115%, ενώ υπολογίζεται πως συνολικά το συγκεκριμένο νούμερο ξεπέρασε τα 20 εκατομμύρια θεατές. Αν αναλογιστούμε ότι τα νούμερα αυτά αφορούν μόνο τα στοιχεία στα οποία έχει πρόσβαση η συγκεκριμένη εταιρία.

Επίσης είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό πως το 49% αυτών που επιχείρησαν να δουν streaming ήταν μέσα από τα κινητά τους τηλέφωνα, με τις smart TV να έρχονται δεύτερες με 27% και τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές να φτάνουν στο 24%.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ