X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MEDIA

Τα αθλητικά τηλεοπτικά προγράμματα που σάρωσαν φέτος!

Η ετήσια έκθεση της Nielsen "φανέρωσε" για άλλη μια φορά τα κορυφαία τηλεοπτικά προγράμματα της προηγούμενης περιόδου και τις προτιμήσεις του κοινού για τη σεζόν. Στην κορυφή σημαντικές αθλητικές διοργανώσεις.

Η ετήσια έκθεση τηςεταιρείας μετρήσεων Nielsen καταγράφει κάθε χρόνοτα κορυφαία τηλεοπτικά προγράμματα για τη σεζόν που φεύγει, αποκαλύπτοντας τις προτιμήσεις του κοινού και τα νούμερα τηςτηλεθέασης.

Στη φετινή έκθεση, που αφορά την περίοδο από01.09.2017 έως 31.08.2018, ξεχωρίζουν πολλά προγράμματα. Σε τροχιά ανόδου όμως βρίσκεται η τηλεθέαση των προγραμμάτων της ΕΡΤ, η οποία καταλαμβάνει 9 από τις 20 πρώτες θέσεις, στη συντριπτική πλειοψηφία τους μεταδόσεις μεγάλων αθλητικών γεγονότων.

Κορυφαίο αθλητικό γεγονός όπως φάνηκε ήταν ο τελικός του Μουντιάλ, που έφτασε μέχρι και το 62,9 % του τηλεοπτικού κοινού (!), ενώ δεύτερο έρχεται το ματς των ημιτελικών του Μουντιάλ μεταξύ Αγγλίας και Κροατίας, που έφτασε μέχρι και 45,5%.

To γενικό σύνολο:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ