X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΜΟΥΝΤΙΑΛ

Πρώτο κανάλι ο ΑΝΤ1 το διάστημα 20-27 Νοεμβρίου, με το Μουντιάλ απόλυτο πρωταγωνιστή

Η ομάδα περιγραφών του ΑΝΤ1 στο Μουντιάλ ANT1

Πρώτη επιλογή των τηλεθεατών, στο σύνολο ημέρας στο δυναμικό κοινό 18-54 και στο γενικό σύνολο, ήταν ο ΑΝΤ1 το διάστημα 20-27 Νοεμβρίου.

Το κανάλι ήταν πρώτο τόσο καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας όσο και στο prime time, με το Μουντιάλ να αναδεικνύεται ο απόλυτος πρωταγωνιστής.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen από Κυριακή 20 έως και Κυριακή 27 Νοεμβρίου, ο ΑΝΤ1 υπερίσχυσε όλων των καναλιών, με μέσο όρο 16,8%, και 3,4 μονάδες διαφορά από τον ανταγωνισμό, στο κοινό 18-54, ενώ στο σύνολο κοινού ήταν επίσης πρώτος με μέσο όρο 16,1%.

Γκολ και στην τηλεθέαση έβαλε το Μουντιάλ την πρώτη εβδομάδα διεξαγωγής του, 20-27 Νοεμβρίου. Οι αγώνες του Παγκόσμιου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου μονοπώλησαν το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού και ήταν στην κορυφή της τηλεθέασης τόσο στο δυναμικό κοινό 18-54 με μέσο όρο 23,6%, όσο και στο σύνολο κοινού με 22,7%.

Στο γήπεδο της τηλεθέασης, μπήκαν οι άνδρες τηλεθεατές που σκόραραν κατά μέσο όρο 34,1%, ενώ και οι γυναίκες έπαιξαν μπάλα με την υψηλότερη απόδοση να καταγράφεται στο γυναικείο κοινό ηλικίας 15-44, το οποίο έδωσε μέσο όρο 16,8%.

Αξίζει να σημειωθεί ότι όλους τους μέχρι τώρα αγώνες, παρακολούθησαν κατά μέσο όρο 1.306.614 τηλεθεατές, έστω και για 1’.

Οι αγώνες που τράβηξαν τα περισσότερα βλέμματα και κατέγραψαν τις υψηλότερες επιδόσεις ήταν:

  • Γερμανία – Ιαπωνία: 30,1% (στο δυναμικό κοινό 18-54)
  • Κροατία – Καναδάς: 30,3% (στο δυναμικό κοινό 18-54)
  • Ισπανία – Γερμανία: 31,5% (στο δυναμικό κοινό 18-54)

Κατά το ίδιο διάστημα, υψηλές επιδόσεις και πρωτιές κατέγραψαν τα περισσότερα προγράμματα του ΑΝΤ1. Το «Καλημέρα Ελλάδα» προηγήθηκε του ανταγωνισμού τόσο στο δυναμικό κοινό 18-54 με 16%, όσο και στο γενικό σύνολο με 18,3%, «Το Πρωινό» ήταν πρώτο με 16,1 %, στο δυναμικό κοινό 18-54, αλλά και στο γενικό σύνολο με 18,4%, ενώ το Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του σταθμού υπερίσχυσε όλων των δελτίων στο δυναμικό κοινό 18-54, με 16,3%.

TAGS ΜΟΥΝΤΙΑΛ MEDIA ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΥΠΕΛΛΟ 2022 ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΥΠΕΛΛΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ