X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MEDIA

NOVA: "Στόχος η αναβάθμιση της εμπορικότητας και η προώθηση της αξίας του πρωταθλήματος"

Στη "NOVA" σχολίαζαν τις τελευταίες εξελίξεις αναφορικά με τον ορισμό της 15ης αγωνιστικής και τόνιζαν πως πάγιο κριτήριο του συνδρομητικού καναλιού είναι η αναβάθμιση και προώθηση της αξίας του πρωταθλήματος.

Η Super League όρισε την αναβληθείσα 15η αγωνιστική το Σαββατοκύριακο 12-13 Ιανουαρίου αλλά ο Ολυμπιακός προσέφυγε κατά της απόφασης αυτής στο διαιτητικό δικαστήριο με την εκδίκαση να έχει οριστεί για την προσεχή Δευτέρα 7 Ιανουαρίου.

Η "NOVA" παρακολουθεί τις εξελίξεις και περιμένει να δει τι θα γίνει αλλά η θέση της παραμένει πάγια και δεν αλλάζει με στόχο την αναβάθμιση της εμπορικότητας και την προώθηση της αξίας του πρωταθλήματος.

Στελέχη του συνδρομητικού καναλιού ανέφεραν χαρακτηριστικά:

"Πάγιο κριτήριο και διαχρονικός στόχος της Nova, σε κάθε ανάλογη περίπτωση, είναι η αναβάθμιση της εμπορικότητας και η προώθηση της αξίας του πρωταθλήματος.

Μόνο με αυτό τον τρόπο μπορούν να δημιουργηθούν πόροι για όλους τους εμπλεκόμενους στην «ποδοσφαιρική βιομηχανία», μεταξύ των οποίων και για τον τηλεοπτικό μεταδότη, προκειμένου να είναι σε θέση να συνεχίσει να χρηματοδοτεί τις ΠΑΕ, όπως κάνει σταθερά όλα αυτά τα χρόνια.

Όπως πάντα, η Nova θα συνεχίσει να εργάζεται για τη βελτίωση του πρωταθλήματος και καλούμε τη διοργανώτρια αρχή και τις ΠΑΕ να κινηθούν προς την ίδια κατεύθυνση".

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ