X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MARKET

To Rexona παρουσιάζει τους Καθημερινούς Αθλητές.

Το Rexona επιστρέφει με μια νέα καμπάνια αφιερωμένη σε όσους κινούνται καθημερινά.

Με κεντρικό μήνυμα το «όσο περισσότερο κινείσαι, τόσο περισσότερο σε προστατεύει», στην καμπάνια των Καθημερινών Αθλητών, πήραν μέρος διάσημοι πρωταγωνιστές που παρότι έχουν διαφορετική καθημερινότητα ο καθένας ξεχωριστά, όλοι μαζί έχουν ένα κοινό: είναι σε κίνηση κάθε μέρα.

Οι ηθοποιοί Πάνος Βλάχος, Ευγενία Σαμαρά και Αντιγόνη Ψυχράμη, η Ολυμπιονίκης Άννα Κορακάκη, ο πρωταθλητής parkour Δημήτρης Κυρσανίδης, ο stand-up comedian Διονύσης Ατζαράκης και ένας παλιός γνώριμος του Rexona, ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής και προπονητής Νίκος Αναστόπουλος συνθέτουν την ομάδα των Καθημερινών Αθλητών και καλωσορίζουν με το δικό τους τρόπο όλους αυτούς που καθημερινά κινούνται.

Η καμπάνια είναι στον αέρα σε Facebook, Youtube και Instagram, με ένα main video και επιμέρους versions, optimized για κάθε μέσο ξεχωριστά. Την καμπάνια σχεδίασε και υλοποίησε η isobar Greece, ενώ την παραγωγή των video ανέλαβε η TopCut Modiano με σκηνοθέτη τον Στάθη Μουρδουκούτα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ