X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MARKET

Διπλή φορολογική επίθεση στα ΙΧ! Τι θα πληρώσουμε;

Διπλή φορολογική επίθεση αναμένεται να δεχθούν τα αυτοκίνητα σε τέλη ταξινόμησης και καύσιμα.

Διπλή φορολογική επίθεση αναμένεται να δεχθούν τα αυτοκίνητα. Από την 1η Ιουνίου αλλάζουν οι λιανικές τιμές των Ι.Χ., καθώς καθορίζεται νέος τρόπος υπολογισμού των τελών ταξινόμησης, ενώ ακολουθεί και η αύξηση των τιμών των καυσίμων με την αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης.

Όσοι καταναλωτές θελήσουν να αποκτήσουν από την 1η Ιουνίου ένα αυτοκίνητο μεσαίας κατηγορίας θα το πληρώσουν ακριβότερα λόγω του νέου τρόπου υπολογισμού του τέλους ταξινόμησης που θα συνοδευτεί με την αύξηση του ΦΠΑ στο 24% από 23%.

Στον αντίποδα πιο ελκυστικά γίνονται τα φθηνά Ι.Χ. λιανικής αξίας έως 15.000 ευρώ και τα λιγότερο ρυπογόνα. Όμως με τέλη ταξινόμησης θα επιβαρύνονται πλέον και τα υβριδικά αυτοκίνητα, με τους συντελεστές να είναι στο 50% αυτών που θα ισχύσουν για τα άλλα αυτοκίνητα.

Με βάση τις νέες διατάξεις που προβλέπει το πολυνομοσχεδίο το οποίο ψηφίζεται αύριο στη Βουλή, από την 1η Ιουνίου το τέλος ταξινόμησης θα υπολογίζεται με βάση τη λιανική προ φόρων τιμή των αυτοκινήτων και των εκπομπών ρύπων και όχι βάσει του κυβισμού και τη τιμής CIF (χονδρική και μεταφορικά) όπως ισχύει σήμερα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ CAR AND DRIVER

GP Ιταλίας - RACE: Lorenzo στο νήμα!

GP Ιταλίας - QP: Απίστευτος Rossi!

GP Ιταλίας FP2: Ταχύτατος Iannone!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ