X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MARKET

Adidas: Έχασε τη μάχη του σήματος για τις "τρεις ρίγες"

The logo of German sports equipment company adidas AG is printed on a shirt during the annual balance news conference in Herzogenaurach, Germany, Wednesday, March 14, 2018. (AP Photo/Matthias Schrader) AP PHOTO/MATTHIAS SCHRADER

Το Γενικό Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης έκρινε ότι το εμπορικό σήμα της Adidas δεν είναι αρκετά διακριτό για να αξίζει προστασία.

Το εμπορικό σήμα της Adidas δεν είναι αρκετά διακριτό για να αξίζει προστασία, σύμφωνα με το Γενικό Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ο λόγος, για τις τρεις παράλληλες γραμμές στα αθλητικά παπούτσια, τις τσάντες και τις μπλούζες του αθλητικού κολοσσού, που συνιστούν "ένα συνηθισμένο σήμα", σύμφωνα με το Γενικό Δικαστήριο της ΕΕ.

Το δικαστήριο, το δεύτερο ανώτατο δικαστήριο της ΕΕ, επικύρωσε στην ουσία την απόφαση του Γραφείου Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIPO), που το 2016 ακύρωσε την εγγραφή του εμπορικού σήματος της Adidas, ύστερα από προσφυγή βελγικής εταιρείας υποδημάτων Shoe Branding Europe.

"Η Adidas δεν έχει αποδείξει ότι το εμπορικό της σήμα έχει έναν 'διακριτό χαρακτήρα' στις 28 χώρες του μπλοκ και ότι θα έπρεπε να τυγχάνει νομικής προστασίας", τονίζεται στην απόφαση.

Σημειώνεται ότι ο γερμανικός κολοσσός έχει εμπλακεί σε μία μακροχρόνια δικαστική διαμάχη με τη βελγική εταιρεία, η οποία το 2009 κέρδισε τη μάχη για να χρησιμοποιεί δύο παράλληλες γραμμές ως εμπορικό σήμα, για να ακολουθήσει προσφυγή της Adidas ότι το σήμα του βελγικού brand παραπέμπει ευθέως στο δικό της.

Photo Credits: AP Photo/Matthias Schrader

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ