X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΓΕΡΜΑΝΙΑ

Το σκάνδαλο "Volkswagen" αγγίζει Μπάγερν και Βόλφσμπουργκ

Το σκάνδαλο της Volkswagen, δεν απειλεί μόνο τη Βόλφσμπουργκ. Η γερμανική εταιρία έχει ποσοστά μετοχών είτε είναι χορηγός σε εννιά άλλες γερμανικές ομάδες, μεταξύ των οποίων και η Μπάγερν και εμμέσως της ομοσπονδίας, εφόσον "προμοτάρει" τη διοργάνωση του Κυπέλλου.

Η κρίση που ξέσπασε στη γερμανική εταιρία κατασκευής αυτοκινήτων, Volkswagen, έχει τη δική της επιρροή στο ποδόσφαιρο της χώρας. Και μπορεί το προφανές "θύμα" να είναι η Βόλφσμπουργκ, της οποίας η πλήρης ιδιοκτησία ανήκει στη Volkswagen, αλλά δεν είναι μόνο αυτή.

Ομολογία - παραδοχή από τη Volkswagen

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ,Volkswagen, παραδέχθηκε ότι το λογισμικό παραποίησης των τιμών των ρύπων είχε τοποθετηθεί σε 8 εκατομμύρια ντιζελοκίνητα οχήματα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, όπως αποκάλυψε χθες Δευτέρα η εφημερίδα Handelsblatt, επικαλούμενη μια επιστολή που έστειλε ο όμιλος σε μέλη του κοινοβουλίου. Δείτε τις τελευταίες εξελίξεις γύρω από το "σκάνδαλο Volkswagen", ΕΔΩ.

GETTY IMAGES

Βόλφσμπουργκ, η πρώτη "απειλή"

"Τα σημάδια είναι ξεκάθαρα. Με την υπάρχουσα κατάσταση, τίποτε δεν αλλάζει για τη Βόλφσμπουργκ. Δεν είμαστε ούτε η πρώτη, ούτε η τελευταία προτεραιότητα της Volkswagen. Η συναισθηματική εμπλοκή της εταιρίας είναι μεγάλη και γι' αυτό δεν ανησυχώ", τόνισε ο τεχνικός διευθυντής των "λύκων",Κλάους Άλοφς.

Επίσημη ανακοίνωση, ωστόσο, δεν εξεδόθη ποτέ από τη Βόλφσμπουργκ. Η γερμανική ομάδα ανησυχεί, πάντως, για την εικόνα της. Αν και μιλώντας με αριθμητικά δεδομένα, το μπάτζετ των 75.000.000 ευρώ για την τρέχουσα σεζόν είναι πολύ μικρότερο από το ποσό των 3.300.000.000 ευρώ που έφεραν στη Volkswagen, οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου του 2015. Σε κάθε περίπτωση εκτιμάται ότι ενδεχόμενες περικοπές, δεν θα μπορέσουν να διατηρήσουν τη γερμανική ομάδα, σε τόσο υψηλό επίπεδο. Με άμεσο αντίκτυπο τη δυναμική, στο μεταγραφικό παζάρι.

Η Μπάγερν και οι άλλοι

Η Βόλφσμπουργκ φαίνεται να αντιμετωπίζει το πιο σοβαρό πρόβλημα, αλλά δεν είναι μόνο αυτή που εμπλέκεται ιδιοκτησιακά ή χορηγικά - έστω και σε όχι τόσο μεγάλο βαθμό - με τη Volkswagen. Η εταιρία κατασκευής αυτοκινήτων έχει το 20% των μετοχών στην Ίνγκολσταντ (με 4 παρουσίες στο εξαμελές διοικητικό συμβούλιο της ομάδας), και το 8% του αντίστοιχου πακέτου της Μπάγερν Μονάχου (με δύο παρουσίες στο εννεαμελές διοικητικό συμβούλιο της ομάδας).

Ίδια είναι η αναλογία μελών της Volkswagen και στο διοικητικό συμβούλιο της Μπράουνσβαϊγκ. Πέραν της ιδιοκτησίας του γηπέδου της Βόλφσμπουργκ, της ανήκει και αυτό της Ίνγκολσταντ! Επίσης είναι κύριος χορηγός στις Βόλφσμπουργκ, Μπράουνσβαϊγκ (μέσω της θυγατρικής Seat), Μόναχο 1860 αλλά και στο DFB-Pokal (γερμανικό Κύπελλο). Παραμένει, επίσης, δεύτερος χορηγός στις Ίνγκολσταντ και Μπάγερν Μονάχου.

Ο νέος CEO της εταιρίας, Ματίας Μίλερ, έδωσε το στίγμα της επόμενης ημέρας σε περίπτωση που διατηρηθούν οι επενδύσεις της στο γερμανικό ποδόσφαιρο. Προανήγγειλε συγκεκριμένη χάραξη νέας γραμμής, "προκειμένου η Volkswagen ν' ανακτήσει την εμπιστοσύνη με μία αυστηρή πολιτική που θα εγγυηθεί τη διαφάνεια".

Αυτή που θεωρητικά απειλείται περισσότερο (μετά τη Βόλφσμπουργκ) είναι η νεοφώτιστη, Ίνγκολσταντ. Η Volkswagen κατέχει το 20% του ιδιοκτησιακού καθεστώτος, της ομάδας μέσω της θυγατρικής, Audi. Οι δύο ομάδες του Μονάχου, Μπάγερν και Μόναχο 1860 έπονται, όπως κι άλλες έξι επαγγελματικές ή ερασιτεχνικές ομάδες της χώρας.

Ανησυχία κι απαισιοδοξία

Ο διευθυντής του γερμανικού ινστιτούτου στην αθλητικού μάρκετινγκ, Αντρέ Μπίλερ, μιλώντας στη 'Bild" εξέφρασε την εύλογη ανησυχία του: "Όταν μια επιχείρηση αντιμετωπίζει οικονομικές δυσχέρειες, τα έξοδα μάρκετινγκ είναι τα πρώτα από τον κατάλογο"

Οι εξελίξεις στην υπόθεση, όπως φαίνεται, δεν θα είναι κρίσιμες μόνο για το μέλλον της εταιρίας. Θα έχουν σημαντικό αντίκτυπο και στο γερμανικό ποδόσφαιρο, καθώς η ιδιοκτησιακή ή χορηγική σχέση της Volkswagen, είναι - αν μη τι άλλο - πολυδαίδαλη και "ακουμπά" δύο από τις κορυφαίες ομάδες της λίγκας: κυρίως την Βόλφσμπουργκ, δευτερευόντως την Μπάγερν. Χωρίς, ωστόσο, οι κλυδωνισμοί να συνεπάγονται προς το παρόν και "απειλή" για τις δύο ομάδες...

TAGS ΓΕΡΜΑΝΙΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ