X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΠΑΟΚ

Το πλάνο που εφαρμόζεται στον ΠΑΟΚ

INTIME SPORTS

Πού αποσκοπεί ο μεταγραφικός σχεδιασμός του ΠΑΟΚ που ξεκίνησε από το περασμένο καλοκαίρι και μετά.

Ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Ιάκωβος Αγγελίδης, τονίζει σε κάθε ευκαιρία που του δίνεται ότι ο μεταγραφικός σχεδιασμός, τόσο το καλοκαίρι, όσο και τον Γενάρη έγινε με βάση ένα ευρύτερο πλάνο που εφαρμόζει ο ΠΑΟΚ.

Στόχος είναι σταδιακά να χτίζεται μία ανταγωνιστική ομάδα που θα κυνηγά σταθερά την κορυφή. Και πάνω σ’ αυτή τη λογική έρχεται και η απάντηση "δεν βρέθηκε ο κατάλληλος" στο ερώτημα "γιατί δεν πήρατε εξτρέμ".

Η λογική της ΠΑΕ, όπως έχει χαραχθεί με την σφραγίδα Σαββίδη, είναι η ομάδα να ακολουθεί μία φιλοσοφία (ακόμη και στο στυλ παιχνιδιού που θα πρέπει να είναι ίδιο από τις Ακαδημίες μέχρι την πρώτη ομάδα) η οποία δεν θα επηρεάζεται από ενδεχόμενες αλλαγές προσώπων.

Χρήματα μέσω των new media

Στο μεταξύ, σύντομα θα υπάρξουν αλλαγές στον τομέα επικοινωνίας της ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Πλέον, εκτός του γραφείου Τύπου, στο οποίο επικεφαλής θα είναι ο Κυριάκος Κυριάκος, έχοντας δίπλα του και τον Παναγιώτη Αρωνιάδη που έχει ρόλο του υπεύθυνου επικοινωνίας στο ποδοσφαιρικό τμήμα, ο Γιώτης Παναγιωτάς θα αναλάβει να "τρέξει" ακόμη πιο έντονα το κομμάτι των new media από το οποίο ο επίσημος ΠΑΟΚ προσδοκά έσοδα. Ο Ιάκωβος Αγγελίδης έχει δουλέψει κάτι ανάλογο στο Ισραήλ και είδε αποτελέσματα.

TAGS ΠΑΟΚ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ