X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ

Ταινία κινουμένων σχεδίων ετοιμάζει η Μπαρτσελόνα

ÔÓÁÌÐÉÏÍÓ ËÉÃÊ / ÌÐÁÑÔÓÅËÏÍÁ - ÏÓÖÐ / CHAMPIONS LEAGUE / BARCELONA - OLYMPIAKOS / ÐÁÍÇÃÕÑÉÊÏ / (ÖÙÔÏÃÑÁÖÉÁ: LATO KLODIAN / EUROKINISSI) EUROKINISSI

Σε συζητήσεις με την εταιρεία παραγωγής ''Pixar'' βρίσκεται η Μπαρτσελόνα για την δημιουργία ταινίας κινουμένων σχεδίων, όπως αποκαλύπτει η "As".

Σε μία πρωτοποριακή κίνηση ετοιμάζεται να προχωρήσει η Μπαρτσελόνα. Οι "μπλαουγκράνα" βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις με την εταιρεία παραγωγής "Pixar", ιδιοκτησίας της Disney, για την δημιουργία ταινίας κινουμένων σχεδίων.

"Υπάρχει επικοινωνία ανάμεσα στους διοικούντες της Μπαρτσελόνα και της Pixar. Δεν θα είναι μία ταινία για την ιστορία της Μπαρτσελόνα, αλλά μία ταινία κινουμένων σχεδίων με πρωταγωνίστρια την Μπαρτσελόνα", ανέφερε στον ραδιοφωνικό σταθμό RAC1 ο δημοσιογράφος, Ρόκκο Σταϊνχάουζερ.

"Οι Καταλανοί 'φλερτάρουν' με την Disney για πάνω από μία δεκαετία", έγραψε στο twitter ο ειδικός στο αθλητικό μάρκετινγκ, Σίμον Τσάντγουικ.

Παρόμοιες κινήσεις έχουν γίνει και από τις Γιουβέντους και Μάντσεστερ Σίτι, με τη διαφορά ότι οι δύο αυτές ομάδες δημιούργησαν ντοκιμαντέρ και όχι ταινία κινουμένων σχεδίων.

TAGS ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ