X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ ΓΙΟΥΝΑΙΤΕΝΤ

Στη φανέλα της Γιουνάιτεντ το Tinder

Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ θα έχει από φέτος επίσημο χορηγό στην φανέλα της και την υπηρεσία online γνωριμιών Tinder. Ένα deal που θα αποφέρει κέρδος κοντά στα 15.000.000 ευρώ.

Από την φετινή αγωνιστική περίοδο, οι ομάδες της Premier League μπορούν να έχουν και μια δεύτερη διαφήμιση στη φανέλα τους. Εκτός της βασικής χορηγίας, θα υπάρχει διαφήμιση και στο μανίκι και εκεί η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ θέλησε να κάνει την διαφορά!

Εννέα ομάδες έχουν κλείσει συμφωνίες και μεταξύ αυτών είναι η Μάντσεστερ Σίτι και η Τσέλσι, με την Γιουνάιτεντ να ετοιμάζεται να γίνει η 10η, η οποία θα της αποφέρει περίπου 15.000.000 ευρώ στα ταμεία της.

Η εταιρεία που προσφέρει τόσα πολλά χρήματα, δεν είναι άλλη από την υπηρεσία Tinder, τη δημοφιλέστερη στο διαδικτυακό... φλερτ. Εκατομμύρια χρήστες είναι μέλη της και φλερτάρουν, κάνοντας γνωριμίες και ό,τι άλλο θέλουν.

Το Tinder θέλει να μπει και στον χώρο του ποδοσφαίρου, προσβλέποντας στο ανδρικό κοινό. Αντιλαμβάνεται κάποιος ότι θα το μάθουν ακόμα περισσότεροι και η επένδυση δεν θα πάει χαμένη.

TAGS ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ ΓΙΟΥΝΑΙΤΕΝΤ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ