X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

CHAMPIONS LEAGUE

Σαλπάρει για Μύκονο το UEFA Champions League

Η Heineken επέλεξε να θέσει την Ελλάδα και τη Μύκονο στο επίκεντρο ενός παγκόσμιου γεγονότος, όπως είναι ο τελικός του UEFA Champions League, διοργανώνοντας το Heineken Champions Voyage στη χώρα μας.

Το Heineken Champions Voyage, εκ των μεγαλύτερων διοργανώσεων της Heineken που εντάσσονται στο πλαίσιο της χορηγίας της στην UEFA, αλλάζει από φέτος προορισμό. Και ναι, αυτό είναι κάτι που σε αφορά.

Από αυτόν τον Ιούνιο (3-5/6), το παγκοσμίου βεληνεκούς γεγονός θα αφορά τη χώρα μας και πιο συγκεκριμένα τη Μύκονο. Το "νησί των ανέμων" κέρδισε την εμπιστοσύνη της Heineken και πήρε τη σκυτάλη από την Ίμπιζα, όπου γινόταν μέχρι πέρυσι το event. Μέσω αυτού του γεγονότος που αφορά τον τελικό του UEFA Champions League, και συγκεντρώνει το ενδιαφέρον δεκάδων εκατομμυρίων τηλεθεατών από όλον τον κόσμο, η χώρα μας θα αδράξει τα επικοινωνιακά οφέλη που θα προκύψουν. Και θα σου εξηγήσω ευθύς αμέσως τι εννοώ.

Με την προτίμηση της Μυκόνου, η Heineken επιβεβαίωσε την εμπιστοσύνη της στην ελληνική αγορά. Παράλληλα, η ολοκληρωμένη καμπάνια που θα συνοδεύσει το Heineken Champions Voyage και θα απευθύνεται σε περισσότερες από 50 χώρες, θα στρέψει το παγκόσμιο ενδιαφέρον στην Ελλάδα, αναδεικνύοντας την ως έναν ακόμα πιο ελκυστικό προορισμό για όλους τους ταξιδιώτες.

Όσοι έχετε λογαριασμό στα social networks προφανώς και είδατε το #ChampionsVoyage. Γιατί μέσω του διαγωνισμού που "έτρεξε" παγκοσμίως η Heineken σε συνεργασία με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, προέκυψαν οι 500 τυχεροί που θα δώσουν ραντεβού στον Πειραιά, το μεσημέρι του Σαββάτου 3/6. Εκεί δηλαδή, από όπου θα ξεκινήσει το Heineken Champions Voyage.

STEFANOSPAPPAS.COM

Δικαίωμα εισόδου στο κρουαζιερόπλοιο που θα σαλπάρει στις 18.30 θα έχουν, πέραν των 500 τυχερών του #ChampionsVoyage, ξεχωριστές μορφές του παγκοσμίου ποδοσφαίρου, αλλά και επιλεγμένοι δημοσιογράφοι από όλον τον πλανήτη. Μεταξύ αυτών θα είναι και άνθρωποι της 24Media. Εν πλω θα παρακολουθήσουν όλοι μαζί τον τελικό της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης ποδοσφαίρου, μεταξύ της Γιουβέντους και της Ρεάλ Μαδρίτης.

Η σύνδεση με το Κάρντιφ της Ουαλίας, όπου θα συναντηθούν οι φιναλίστ του φετινού UEFA Champions League θα γίνει στις 21.45. Οι επιβαίνοντες ωστόσο, θα ξεκινήσουν να μπαίνουν... στο κλίμα της μεγάλης αυτής βραδιάς πολύ νωρίτερα, μέσω μοναδικών events που έχουν προγραμματιστεί για την περίσταση. Μεταξύ των πολλών που θα απολαύσουν όσοι τυχεροί επιβιβαστούν για το Heineken Champions Voyage είναι τα ειδικά shows στο ημίχρονο του ματς, αλλά και μετά την απονομή στον πρωταθλητή Ευρώπης.

Την Κυριακή 4/6, το κρουαζιερόπλοιο θα "δέσει" στη Μύκονο, στις 13.30. Οι διοργανωτές έχουν φροντίσει ώστε να "γεμίσουν" με ενδιαφέρουσες δραστηριότητες και αυτήν την ημέρα. Τι ακριβώς περιλαμβάνει το μενού; Μείνετε συντονισμένοι σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για τις εξελίξεις.

TAGS CHAMPIONS LEAGUE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ