X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΡΕΑΛ ΜΑΔΡΙΤΗΣ

Ρεάλ Μαδρίτης: Πρωταθλήτρια στο διαδίκτυο με 2 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες μηνιαίως

Η ιστοσελίδα της Ρεάλ Μαδρίτης είχε τις περισσότερες επισκέψεις από αντίστοιχες άλλων ευρωπαϊκών συλλόγων το 2019, σύμφωνα με έρευνα της "Comscore". Πρωταθλήτρια στα social media η Μπαρτσελόνα.

Μπορεί η Ρεάλ Μαδρίτης να μην πανηγύρισε το 2019 κάποιον τίτλο εντός γηπέδων, όμως εκτός αυτών και συγκεκριμένα στο διαδίκτυο οι "μερένχες" σάρωσαν.

Έρευνα της "Comscore" αποκαλύπτει ότι η ιστοσελίδα της ισπανικής ομάδας είχε την περισσότερη επισκεψιμότητα από τα αντίστοιχα sites άλλων ποδοσφαιρικών ομάδων τη χρονιά που μας πέρασε με μέσο όρο 2.006.000 μοναδικούς επισκέπτες μηνιαίως.

Είναι ένα επίτευγμα που η Ρεάλ Μαδρίτης επιτυγχάνει για τέταρτη σερί χρονιά και οι άνθρωποι του κλαμπ φουσκώνουν από υπερηφάνεια: "Αυτά τα υπέροχα αποτελέσματα αντανακλούν τις προσπάθειες της Ρεάλ Μαδρίτης στη διαδικασία ψηφιακής μεταμόρφωσης των ομάδων".

Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Λίβερπουλ με 863.000 μηνιαίους μοναδικούς χρήστες, ενώ η Μπαρτσελόνα ακολουθεί στην τρίτη θέση με 812.000 μοναδικούς χρήστες ανά μήνα. Πάντως, οι Καταλανοί κερδίζουν τη "μάχη" των social media, αφού τον Ιανουάριο οι "μπλαουγκράνα" ανακοίνωσαν περισσότερες αντιδράσεις στις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης του από κάθε άλλη ποδοσφαιρική ομάδα.

TAGS ΡΕΑΛ ΜΑΔΡΙΤΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ