X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

Ολυμπιακός: Σαν σήμερα είχε δώσει ήδη 10.000 διαρκείας

ΤΣΑΜΠΙΟΝΣ ΛΙΓΚ / ΟΣΦΠ - ΣΠΟΡΤΙΝΓΚ ΛΙΣΑΒΟΝΑΣ / CHAMPIONS LEAGUE / OLYMPIAKOS - SPORTING LISBON (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ / EUROKINISSI) EUROKINISSI

Οι επιπτώσεις του κορονοϊού και ένα συγκριτικό με ενδιαφέρον, καθώς σαν σήμερα (5/6) έναν χρόνο πριν ο Ολυμπιακός είχε δώσει 10.000 διαρκείας.

Ο Ολυμπιακός ετοιμάζεται για το ματς της Τούμπας με τον ΠΑΟΚ. Ένα δύσκολο ματς, στην πρεμιέρα των playoffs, με τους ερυθρόλευκους, όπως και τους άλλους συλλόγους, να καλούνται να διαχειριστούν μια άλλη κατάσταση, καθόλου συνηθισμένη. Μπάλα τον Ιούνιο, τον Ιούλιο, αλλά και τον Αύγουστο για τους Πειραιώτες, καθώς έχουν την εκκρεμότητα με τη Γουλβς.

Το ζήτημα για τους συλλόγους, είναι αν θα μπορέσουν στα playoffs, να έχουν τη συμπαράσταση του κόσμου τους. Έστω και ένα ποσοστό φιλάθλων, να μπορεί να μπει στο γήπεδο για να παρακολουθήσει την αγαπημένη του ομάδα.

Ας δούμε ένα συγκριτικό για τον Ολυμπιακό, για να διαπιστώσει κανείς πόσο πολύ άλλαξαν τα δεδομένα. Σαν σήμερα το 2019, ο Ολυμπιακός είχε ολοκληρώσει τη σεζόν 2018-19 και ετοιμαζόταν για το 2019-20. Αυτή που διανύουμε δηλαδή ακόμη. Πριν ένα χρόνο ακριβώς έτσι, το τμήμα εισιτηρίων διαρκείας της ΠΑΕ Ολυμπιακός, έδινε τη δυνατότητα στους ήδη κατόχους να ανανεώσουν. Και σαν σήμερα έτσι, ο αριθμός ήταν 10.000 εισιτήρια διαρκείας! Από ανανεώσεις μόνο, καθώς το νούμερο στο τέλος της διαδικασίας, ξεπέρασε τα 21.000 εισιτήρια.

Φυσικά, μπορεί κάποιος έτσι να συνειδητοποιήσει και την απώλεια εσόδων. Και μαζί, αξίζει κανείς να κάνει τον υπολογισμό για τον ερασιτέχνη Ολυμπιακό. Μαζί με το διαρκείας, υπήρχε και η έκδοση της κάρτας μέλους που κόστιζε 50 ευρώ. Ίδια είναι η τιμή και τώρα, αλλά ο ερασιτέχνης πριν ένα χρόνο, είχε ήδη εξασφαλίσει 500.000 ευρώ!

Καταλαβαίνει κανείς πως η μη παρουσία κόσμου, αλλάζει κατά πολύ τα δεδομένα. Από τη μία το περίεργο με τα άδεια γήπεδα και από την άλλη, η απώλεια εσόδων.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που όλες οι ομάδες, θέλουν να πείσουν την κυβέρνηση να ανοίξει τις θύρες των γηπέδων. Όχι φυσικά για πληρότητα των εξεδρών, αλλά έστω και ένα ποσοστό. Θα είναι ένα πρώτο βήμα.

TAGS ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ