X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

CHAMPIONS LEAGUE

Οι απίστευτες κραυγές του Μουρίνιο για το Champions League

Ο Ζοζέ Μουρίνιο πρωταγωνιστή στο νέο διαφημιστικό σποτ για το Champions League, με μία παθιασμένη ποδοσφαιρική ομιλία από μία ταράτσα.

Η ώρα για το Champions League έφτασε και ο Ζοζέ Μουρίνιο καλεί όλους τους άντρες του κόσμου να τον ακολουθήσουν σε αυτήν τη... μάχη.

Ο Πορτογάλος τεχνικός επιστρατεύτηκε από τη "Heineken", χορηγό της διοργάνωσης, για να πρωταγωνιστήσει στο νέο σποτ που κυκλοφόρησε την Τρίτη ενόψει της σέντρας.

Ο Special One είναι ανεβασμένος σε μία ταράτσα ενός πολύ υψηλού κτιρίου και από εκεί καλεί όλους τους άντρες να ετοιμαστούν για να ζήσουν τη μεγάλη εμπειρία της παρακολούθησης της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης. Με έναν λόγο που θυμίζει ομιλία σε αποδυτήρια πριν από αγώνα, ο Μουρίνιο πείθει τον κόσμο να αφήσει τις δουλειές του και τα ραντεβού του και να βρει μία οθόνη για να δει τα παιχνίδια, παρέα με μία "Heineken".

© HEINEKEN

Στο τέλος, μάλιστα, βγάζει μία κραυγή και στη συνέχεια καλεί τη σκυλίτσα του να πάνε μέσα στο ρετιρέ διαμέρισμα, αφού ο ίδιος ως τεχνικός της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, μπορεί να συμμετάσχει μόνο ως θεατής στη διοργάνωση. Γι' αυτό φοράει και... παντόφλες.

"Η Heineken βρίσκεται μαζί μου καθ' όλη τη διάρκεια της πορείας μου στο Champions League. Μου αρέσουν οι αρχές του brand, ειδικά η στάση του για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ", τόνισε αρχικά.

© HEINEKEN

Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στο γύρισμα του διαφημιστικού, υπό την επίβλεψη του διάσημου σκηνοθέτη, Γκάι Ρίτσι: "Τα γυρίσματα του 'Prep Talk' ήταν μία νέα, πολύ απολαυστική εμπειρία. Ο Γκάι Ρίτσι είναι ένας σπουδαίος προπονητής και σίγουρα έβγαλε το καλύτερο από μέσα μου".

Η διαφήμιση που αποτελεί παραγωγή της "Publicis Italia" θα μεταδοθεί σε ενενήντα χώρες παγκοσμίως.

© HEINEKEN
© HEINEKEN
TAGS CHAMPIONS LEAGUE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ