X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ

Μπαρτσελόνα: Εγκρίθηκε η συμφωνία με το Spotify από τα μέλη του συλλόγου

TWITTER

Το τυπικό μέρος της συνεργασίας ανάμεσα στην Μπαρτσελόνα και το Spotify ολοκληρώθηκε μετά την έγκριση που πήρε η χορηγία από τα μέλη του συλλόγου.

Ολοκληρώθηκε και τυπικά η συμφωνία ανάμεσα στην Μπαρτσελόνα και το Spotify, αφού εγκρίθηκε από τα μέλη του καταλανικού συλλόγου.

Συγκεκριμένα η συμφωνία πέρα με 625 ναι, 49 όχι και 27 λευκά ψηφοδέλτια από τα μέλη του συλλόγου και με αυτόν τον τρόπο επικυρώθηκε ένα deal εκατοντάδων εκατομμυρίων.

Η εταιρία μουσικού streaming θα εμφανίζεται στη φανέλα της ομάδας από την επόμενη σεζόν και για τέσσερις σεζόν σε άντρες και γυναίκες ως βασικός χορηγός, στη θέση της Rakuten. Επιπλέον, για τις επόμενες τρεις σεζόν θα είναι και η βασική χορηγός των προπονητικών εμφανίσεων της ομάδας.

Ωστόσο, η χορηγική συνεργασία των δύο πλευρών δεν σταματά εκεί. Για πρώτη φορά στην ιστορία του το "Καμπ Νόου" αποκτά χορηγό και μετονομάζεται σε "Spotify Camp Nou".

Η μετονομασία δεν θα γίνει την επόμενη αγωνιστική περίοδο, αλλά έπειτα από τα έργα ανακαίνισης του γηπέδου μέσω του Espai Barça. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό, τη σεζόν 2024-2025 ο σύλλογος θα αγωνίζεται στη νέα έδρα με τη νέα ονομασία.

Ο σουηδικός κολοσσός έχει συμφωνήσει να δώσει 280.000.000 ευρώ για το σύνολο της χορηγικής συμφωνίας, χρήματα τα οποία αποδεικνύονται σωτήρια για την έξοδο του συλόγου από το οικονομικό τέλμα.

Στην ομιλία του, ο Λαπόρτα τόνισε ότι "είναι το καλύτερο συμβόλαιο χορηγίας για τη φανέλα στην ιστορία του συλλόγου".

TAGS ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ ΙΣΠΑΝΙΑ LA LIGA ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ