X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΜΙΛΑΝ

Μίλαν και Adidas διέκοψαν πρόωρα την 20ετή συνεργασία τους

AC Milan's Leonardo Bonucci goes for the ball during the Europa League, play-off, first-leg soccer match between AC Milan and Shkendija, at the Milan San Siro Stadium, Italy, Thursday, Aug.17, 2017. (AP Photo/Antonio Calanni) AP PHOTO/ANTONIO CALANNI

Η Adidas ζήτησε και πέτυχε τη λύση του συμβολαίου συνεργασίας με τη Μίλαν, η οποία ολοκληρωνόταν το 2023 και ήταν ιδιαίτερα επικερδής για τον σύλλογο.

Τέλος εποχής για τη Μίλαν, η οποία για πρώτη φορά από τη σεζόν 1997-1998 δεν θα φοράει εμφανίσεις της Adidas. Οι "ροσονέρι" ανακοίνωσαν ότι διακόπτεται πρόωρα η συνεργασία τους "για τεχνικούς λόγους" και ότι έχει βρεθεί ήδη η επόμενη προμηθεύτρια αθλητικού υλικού.

Στην ανακοίνωση δεν αναφέρονται οι λόγοι που διακόπηκε η συνεργασία πέντε χρόνια πριν από την προγραμματισμένη εκπνοή του συμβολαίου το καλοκαίρι του 2023. Παρ' όλα αυτά, η γερμανική εταιρία μοιάζει δυσαρεστημένη από την αγωνιστική πτώση του συλλόγου τα τελευταία χρόνια και από τις πωλήσεις.

Το 2016-2017 διατέθηκαν 200.000 εμφανίσεις της Μίλαν σε φιλάθλους, τη στιγμή που οι πωλήσεις των αντίστοιχων εμφανίσεων της Γιουβέντους έφτασαν τις 450.000, με τους "μπιανκονέρι" να εισπράττουν περίπου 3.000.000 ευρώ παραπάνω ετησίως από την Adidas.

Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ είναι ο συνεργάτης της εταιρίας με τις μεγαλύτερες πωλήσεις, αφού το 2016-2017 έφτασαν το 1.750.000, ενώ άπιαστο είναι το νούμερο και της Ρεάλ (1.650.000).

Η Μίλαν εισέπραττε περίπου 20.000.000 ευρώ κάθε σεζόν τα τελευταία χρόνια από αυτήν τη συνεργασία, η οποία άρχισε το 1978-1979, με το 10ο πρωτάθλημα της ομάδας, αλλά η Adidas άρχισε να την ντύνει το 1998-1999.

Οι "ροσονέρι" φέρονται να είχαν προτάσεις από τις New Balance και Under Armour, ωστόσο η πιο επικερδής μοιάζει να είναι της Puma, η οποία προσφέρει ένα ποσό μεταξύ 10.000.000 και 15.000.000 ευρώ για κάθε χρονιά.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, ο σύλλογος "έχει υπογράψει ολοκαίνουργια συμφωνία με κατασκευαστή αθλητικού υλικού", η οποία θα τεθεί σε εφαρμογή την 1η Ιουλίου 2018 και θα παρουσιαστεί τους επόμενους μήνες.

Photo credits: AP Photo/Antonio Calanni

TAGS ΜΙΛΑΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ