X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Η παρουσίαση των έργων στην Λεωφόρο

INTIME SPORTS

Τα έργα στην Λεωφόρο συνεχίζονται σε φουλ ρυθμούς προκειμένου το γήπεδο να πάρει το πιστοποιητικό καταλληλότητας. Διαβάστε τι έγινε στην παρουσίαση των έργων και δείτε σχετικά βίντεο από το Sport24.

Την πρόοδο των έργων στο γήπεδο της Λεωφόρου Αλεξάνδρας παρουσίασε η ΠΑΕ Παναθηναϊκός στους δημοσιογράφους που καλύπτουν το ρεπορτάζ της ομάδας. Άλλωστε οι Πράσινοι θα αγωνίζονται τη νέα σεζόν - και τουλάχιστον για πέντε χρόνια - στο "Απόστολος Νικολαϊδης".

Όλοι οι χώροι κάτω από τις Θύρες 1 έως 7 θυμίζουν εργοτάξιο αυτή την περίοδο, καθώς γίνονται έργα συντήρησης, σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του γηπέδου, τοποθετούνται πλέγματα στις κολώνες, ελέγχεται το θέμα του φωτισμού όπου θα γίνουν αλλαγές όπου κρίνεται απαραίτητο, ενώ το χρονοδιάγραμμα τροποποιείται ανάλογα με τις αγωνιστικές υποχρεώσεις της ομάδας.

Συγκεκριμένα οι πράσινοι αν χρειάζονται το γήπεδο για τα προκριματικά του Europa League στα μέσα Ιουλίου τότε τις επόμενες μέρες θα ενταθεί ο ρυθμός των έργων στο "Απόστολος Νικολαΐδης" σε διαφορετική περίπτωση το πλάνο είναι το γήπεδο να είναι έτοιμο προς χρήση για την πρεμιέρα του πρωταθλήματος 2013/14 της Super League.

Τις επόμενες μέρες θα επιθεωρήσει το "Απόστολος Νικολαΐδης" η Επιτροπή Ελέγχου Καταλληλότητας γηπέδων και ανάλογα με τις υποδείξεις της θα γίνουν βελτιώσεις όπου απαιτούνται, ενώ παράλληλα αυτή την περίοδο είναι σε εξέλιξη και όλα τα έργα πυρόσβεσης και πυρασφάλειας.

Όπως είναι γνωστό εδώ και αρκετές εβδομάδες η διοίκηση του Τριφυλλιού εξετάζει το ενδεχόμενο ν' αυξήσει την χωρητικότητα του "Απόστολος Νικολαΐδης" τοποθετώντας δύο προκατασκευασμένες σειρές εξεδρών στις δύο κεντρικές θύρες του γηπέδου, ωστόσο αυτό το ενδεχόμενο φαντάζει δύσκολο και το πιθανότερο σενάριο είναι η χωρητικότητα του γηπέδου να μείνει ως έχει (κάτι λιγότερο από 16.000 θέσεις), καθώς και τα καθίσματα που θα τοποθετηθούν θα έχουν ακριβώς τις ίδιες διαστάσεις με τα προηγούμενα.

Λιγότερη χωρητικότητα από ότι σήμερα

Το θέμα της χωρητικότητας ήταν εξάλλου και το πρώτο που θίχτηκε ανάμεσα στους εκπροσώπους του Τύπου και τον Γιάννη Παναγιωτίδη σε πηγαδάκι κατά την παρουσίαση των έργων με τον άνθρωπο του Τριφυλλιού να υποστηρίζει χαρακτηριστικά:

"Η χωρητικότητα μπορεί να μεγαλώσει, όχι όμως, από την εγκατάσταση νέων μικρότερων καθισμάτων. Το γήπεδο θα χωρά περίπου 15.800 (σ.σ. λιγότερη χωρητικότητα από τη σημερινή), καθώς αναμένεται στη Θύρα 10 να γίνει κάτι αντίστοιχο των θέσεων των vip. Τόσο από πλευρά παροχών όσο και από οικονομικής άποψης.

Η χωρητικότητα μπορεί να αυξηθεί με νέες κερκίδες, οι οποίες θα έρθουν να «κουμπώσουν» πάνω από τις υπάρχουσες. Φαίνεται δύσκολη η δυνατότητα να γκρεμιστούν και να χτιστούν μεγαλύτερης χωρητικότητας. Φυσικά όλα εξαρτώνται από τα διαθέσιμα κεφάλαια που θα υπάρξουν".

Εν συνεχεία ο Γιάννης Παναγιωτίδης υποστήριξε ότι πρόθεση των ανθρώπων του Παναθηναϊκού είναι να λειτουργήσει το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Ακόμα και για τις θύρες των οργανωμένων λέγοντας ότι και εκεί θα μπει σχετικό μηχάνημα ώστε να αποφεύγεται το γεγονός να εισέρχονται στις εξέδρες οπαδοί χωρίς εισιτήρια. Βέβαια όλα αυτά τα χρόνια, ακούμε για το περίφημο ηλεκτρονικό εισιτήριο αλλά σε ελάχιστες περιπτώσεις έχει εφαρμοστεί.

Η στεγανοποίηση και τα αποστραγγιστικά έργα

Ο άνθρωπος του Παναθηναϊκού μίλησε και για τα κενά καθίσματα στις θύρες 6-7 και το πρόβλημα που είχε δημιουργηθεί σε εκείνο το σημείο:

"Λόγω του τρόπου που τοποθετήθηκαν τα καθίσματα στο πέταλο των 6-7 κατά την διάρκεια του πρώτου λίφτινγκ, το νερό «τρυπούσε» το τσιμέντο, με αποτέλεσμα να «ποτίσει» το συγκεκριμένο κομμάτι του γηπέδου. Για αυτό και το κλειστό του «Τάφου» έσταζε συχνά από την οροφή του. Για αυτό τον λόγο τα καθίσματα θα ξηλωθούν από όλο το γήπεδο και θα ξαναμπούν πάνω σε ειδικές βάσεις".

Φυσικό και επόμενο ήταν για τον Γιάννη Παναγιωτίδη να σχολιάσει και αυτός τον εξαιρετικό αγωνιστικό χώρο μιλώντας όμως και για εξαιρετικά αποστραγγιστικά έργα: "Θεωρούμε ότι ο αγωνιστικός χώρος της Λεωφόρου είναι ο καλύτερος στην Ελλάδα ενώ είναι και ο μεγαλύτερος που επιτρέπει η ΟΥΕΦΑ(105Χ68). Παράλληλα τα αποστραγγιστικά έργα και οι υποδομές του γηπέδου εγγυώνται την ομαλή διεξαγωγή παιχνιδιών κάτω από κάκιστες καιρικές συνθήκες".

Ενιαία θύρα 13

Μια από τις σκέψεις των ανθρώπων του Παναθηναϊκού σε άμεση συνεννόηση με τους οργανωμένους είναι να μην υπάρχει η θύρα 13 και 14 αλλά να υπάρχει μια ενιαία θύρα 13, ρίχνοντας δηλαδή το κάγκελο που χωρίζει τις δυο θύρες και δημιουργώντας ένα πέταλο χωρητικότητας άνω των 4.000 θέσεων με τους οργανωμένους φίλους του Παναθηναϊκού να στήνουν το δικό τους πάρτι σε κάθε εντός έδρας ματς.

TAGS ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ