X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ

Η Μπαρτσελόνα ανακοίνωσε τη συμφωνία για το Spotify Camp Nou

Το Καμπ Νου από ψηλά © 2019 EMILIO MORENATTI / AP IMAGES

Η Μπαρτσελόνα ανακοίνωσε τη μεγάλη χορηγική συνεργασία με τη Spotify, η οποία αφορά τόσο τις φανέλες, όσο και την ονομασία του γηπέδου της, που θα μετατραπεί σε Spotify Camp Nou.

Η Μπαρτσελόνα ανακοίνωσε τη στρατηγική συνεργασία με το Spotify, που μεταφράζεται σε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ εσόδων για δύο πολύ σημαντικές χορηγίες.

Η εταιρία μουσικού streaming θα εμφανίζεται στη φανέλα της ομάδας από την επόμενη σεζόν και για τέσσερις σεζόν σε άντρες και γυναίκες ως βασικός χορηγός, στη θέση της Rakuten. Επιπλέον, για τις επόμενες τρεις σεζόν θα είναι και η βασική χορηγός των προπονητικών εμφανίσεων της ομάδας.

Ωστόσο, η χορηγική συνεργασία των δύο πλευρών δεν σταματά εκεί. Για πρώτη φορά στην ιστορία του το "Καμπ Νόου" αποκτά χορηγό και μετονομάζεται σε "Spotify Camp Nou".

Η μετονομασία δεν θα γίνει την επόμενη αγωνιστική περίοδο, αλλά έπειτα από τα έργα ανακαίνισης του γηπέδου μέσω του Espai Barça. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό, τη σεζόν 2024-2025 ο σύλλογος θα αγωνίζεται στη νέα έδρα με τη νέα ονομασία.

Ο σουηδικός κολοσσός έχει συμφωνήσει να δώσει 280.000.000 ευρώ για το σύνολο της χορηγικής συμφωνίας, χρήματα τα οποία αποδεικνύονται σωτήρια για την έξοδο του συλόγου από το οικονομικό τέλμα. Η επικύρωση του deal αναμένεται να γίνει στις 3 Απριλίου, σε έκτακτη συνέλευση των μελών.

"Είμαστε πολύ περήφανοι που ανακοινώνουμε αυτόν τον πρωτοποριακό συνασπισμό με έναν παγκοσμίως γνωστό οργανισμό, όπως το Spotify. Αυτή η συνεργασία θα μας επιτρέψει να συνεχίσουμε να φέρνουμε το σύλλογο πιο κοντά στους φιλάθλους του και να τους κάνει να αισθανθούν μέρος της οικογένειας της Μπαρτσελόνα μέσω μοναδικών εμπειριών, συνδυάζοντας δύο δραστηριότητες όπως η ψυχαγωγία και το ποδόσφαιρο", δήλωσε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος των "μπλαουγκράνα", Τζουάν Λαπόρτα.

TAGS ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ ΙΣΠΑΝΙΑ LA LIGA ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ