X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

STOIXIMAN SUPER LEAGUE

Γιατί έπαιξαν με κίτρινες και όχι με πορτοκαλί μπάλες

ΣΟΥΠΕΡΛΙΓΚΑ / ΠΑΟ - ΚΕΡΚΥΡΑ (Eurokinissi Sports / ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΚΡΥΔΗΜΑΣ) EUROKINISSI SPORTS

Επί πολλά έτη θεατές εντός γηπέδου και τηλεθεατές μακριά απ' αυτό είχαν συνηθίσει να βλέπουν πορτοκαλί ή και κόκκινες μπάλες σε χιονισμένους αγωνιστικούς χώρους για ευνόητους λόγους. Γιατί εφέτος είδαμε κίτρινες μπάλες σε κάτασπρα τοπία και τι πρόβλημα δημιουργείται;

Κόκκινη ή πορτοκαλί μπάλα. Αυτός ήταν ο κανόνας σε παιχνίδια με χιονισμένους αγωνιστικούς χώρους. Ευδιάκριτη και στους παίκτες και στους οπαδούς της κερκίδας και στους τηλεθεατές. Γιατί, όμως, χρησιμοποίησαν οι ομάδες της Σούπερ Λίγκας τις κίτρινες "Adidas" στα πρόσφατα παιχνίδια, όπως στην Τρίπολη (Αστέρας Τρίπολης - ΑΕΚ), στα Χανιά (Πλατανιάς – Λάρισα) και στη Λεωφόρο (Παναθηναϊκός – Κέρκυρα;).

Η απάντηση απλή: διότι αυτός είναι ο τύπος της “high visibility winter ball” που προμηθεύει την Σούπερ Λίγκα η εταιρεία με την οποία έχει υπογράψει τη σχετική σύμβαση. Οχι μόνο εφέτος, αλλά και πέρυσι, κίτρινου χρώματος ήταν η μπάλα της Adidas για αντίστοιχες καιρικές συνθήκες.

Δημιουργείται πρόβλημα στους παίκτες και τους προπονητές; Απολύτως κανένα. Ρωτήσαμε και μάθαμε. Δημιουργείται πρόβλημα στον (τηλε)θεατή; Βεβαίως. Δεν χρειάστηκε να ρωτήσουμε. (Δεν) είδαμε. Ειδικά στα μακρινά πλάνα από την τηλεόραση ή στην... απέναντι εστία από την εξέδρα, τη μπάλα δεν την έβλεπαν οι (τηλε)θεατές ούτε στην Τρίπολη, ούτε στη Λεωφόρο.

Λύση; Δεν υπάρχει. Αλλά ποιος ξέρει; Ίσως επιστρέψουμε από του χρόνου στην “αγαπημένη” από τα παιδικά και τα εφηβικά μας χρόνια, κόκκινη "high visibility ball"!

TAGS STOIXIMAN SUPER LEAGUE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ