X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

CHAMPIONS LEAGUE

Έτσι ζήσαμε τον τελικό του Champions League στη Θεσσαλονίκη

Ο τελικός του UEFA Champions League βάφτηκε κόκκινος με τη νίκη της Λίβερπουλ επί της Τότεναμ, σε μια βραδιά με έντονο το πράσινο χρώμα στον κινηματογράφο "Ολύμπιον" της Θεσσαλονίκης. Μια βραδιά που διοργάνωσε η Heineken.

Η εκδήλωση της εταιρίας ζυθοποιίας έγινε στη "καρδιά" της Θεσσαλονίκης, με την προβολή του τελικού να γίνει στην ιδανική οθόνη για απόλαυση, όπως αυτή του κινηματογράφου "Ολύμπιον", που ετοιμάζεται σε λίγους μήνες να υποδεχθεί το 60στο φεστιβάλ κινηματογράφου της πόλης.

Η προσέλευση των προσκεκλημένων και των τυχερών που είχαν την δυνατότητα να ζήσουν το event ξεκίνησε από νωρίς, με τους φίλους του ποδοσφαίρου να ξεκινούν τη δική τους προετοιμασία για την παρακολούθηση του μεγάλου τελικού του UEFA Champions League και την Heineken να αποτελεί την καλύτερη δυνατή παρέα.

Οι Δημήτρης Μακαλιάς και Ζήσης Ρούμπος φρόντισαν να "συνοδεύσουν" το κοινό μέχρι την ώρα έναρξης του μεγάλου τελικού. Η διαδραστική διαδικασία που "έστησαν" οι δυο ηθοποιοί έφερε στην αρχή ξάφνιασμα για τις ιδέες που είχαν και στη συνέχεια άφθονο γέλιο, με το κοινό να συμμετέχει ενεργά στη παντομίμα αλλά και στο "συμπλήρωσε τη φράση".

Ακολούθως, το λόγο πήραν οι πρώην ποδοσφαιριστές, που ήταν και οι επίτιμοι καλεσμένοι της Heineken στη βραδιά του μεγάλου τελικού, οι οποίοι και έδωσαν το δικό τους στίγμα με φόντο την αναμέτρηση. Οι Ντίνος Κούης, Κώστας Ορφανός, Γιώργος Μίρτσος, Δημήτρης Μπουγιουκλής, Κώστας Λουμπούτης, Γιώργος Γκουγκουλιάς και Κώστας Οικονομίδης έδωσαν το παρών και κατέθεσαν την άποψή τους για όσα περιμέναμε να παρακολουθήσουμε στη μεγάλη οθόνη του "Ολύμπιον". Τα ποδοσφαιρικά τους παπούτσια "έλιωσαν" σε αγώνες εντός αλλά και εκτός συνόρων, και οι περισσότεροι έβλεπαν την Λίβερπουλ να επιβεβαιώνει το ρόλο του φαβορί που είχε με το σχηματισμό του ζευγαριού του μεγάλου τελικού.

Τη στιγμή που στη μεγάλη οθόνη εξελισσόταν ο τελικός, στις μικρότερες οθόνες, αυτές των κινητών τηλεφώνων, οι προσκεκλημένοι της Ηeineken κατέγραφαν τις στιγμές και τις μοιράστηκαν με τους φίλους τους μέσω των social media. Τέτοιες βραδιές άλλωστε είναι... #Unmissable.

Το ημίχρονο της αναμέτρησης βρήκε τους "κόκκινους" να είναι συγκρατημένα αισιόδοξοι για την έκβαση του τελικού και τους "πετεινούς" να περιμένουν από την ομάδα τους να απαντήσει, και όλους μαζί να γεμίζουν τα ποτήρια τους με Heineken. Για όσους επιθυμούσαν απόλαυση χωρίς αλκοόλ, υπήρχε η Heineken 0.0 που κάλυπτε τις απαιτήσεις τους. Το πέναλτι με το οποίο προηγήθηκε η Λίβερπουλ σχεδόν με την έναρξη του μεγάλου τελικού βρέθηκε στο επίκεντρο των συζητήσεων.

Η λήξη του τελικού έφερε και τους πανηγυρισμούς τους φίλους της Λίβερπουλ - που είχαν ήδη ξεκινήσει με την επίτευξη του δεύτερου τέρματος της ομάδας λίγο πριν τη συμπλήρωση των 90 λεπτών της αναμέτρησης - με την αίθουσα του κινηματογράφου "Ολύμπιον" να θυμίζει για λίγο εξέδρα απονομής τροπαίου σε τελικό, καθώς τα κομφετί που πετάχτηκαν στον αέρα έφεραν ακόμα πιο κοντά την γηπεδική αίσθηση στην εκδήλωση.

Η αυλαία της βραδιάς ήταν έτοιμη να πέσει και όσοι νόμιζαν ότι οι στιγμές αγωνίας και προσμονής είχαν λήξει, μάλλον είχαν βιαστεί. Είχε έρθει η στιγμή της κλήρωσης των τριών πακέτων φιλοξενίας για το Gran Premio Heineken d' Italia της Formula 1 που θα γίνει στη Μόντσα 7 & 8 Σεπτεμβρίου 2019. Οι Κώστας Ορφανός, Ντίνος Κούης και Κώστας Οικονομίδης ήταν εκείνοι που έβγαλαν τους τρεις τυχερούς, των οποίων η βραδιά ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Η βραδιά της Heineken στον κινηματογράφο "Ολύμπιον", στη "καρδιά" της Θεσσαλονίκης είχε ολοκληρωθεί και όσοι την παρακολούθησαν έφυγαν "γεμάτοι". Ο μεγάλος τελικός του UEFA Champions League απαιτεί γεμάτη γεύση, καλή παρέα και μεγάλη οθόνη και η Heineken φρόντισε για να συμπληρωθεί το τρίπτυχο. Φεύγοντας, όλοι είπαν "εις το επανιδείν", περιμένοντας στο μέλλον ανάλογες βραδιές.

TAGS CHAMPIONS LEAGUE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ