X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΠΑΟΚ

Έρευνα για την ενημέρωση του ΠΑΟΚτσή

INTIME SPORTS

Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ζήτησε από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας στοιχεία για την ταυτότητα των οπαδών του συλλόγου, ως πελατών των μέσων ενημέρωσης.

Σε μία κίνηση που θα οδηγήσει σε σημαντικά συμπεράσμαστα σχετικά με το πώς ενημερώνονται οι οπαδοί του ΠΑΟΚ για θέματα που αφορούν στην ομάδα τους, προχωρά η "ασπρόμαυρη" ΠΑΕ.

Μέσω του γραφείου Τύπου και του επικεφαλής του, Κυριάκου Κυριάκου ζητήθηκε από τον επικεφαλής του τμήματος ερευνών και δημοσκοπήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Νίκο Μαραντζίδη, μία έρευνα μέσα από την οποία θα προκύψει η "ταυτότητα" του οπαδού της ομάδας σε ό,τ έχει να κάνει με την ενημέρωσή του γύρω από τα θέματα της ομάδας.

Με αυτό τον τρόπο, οι άνθρωποι του συλλόγου θα μάθουν λεπτομέρειες για το πώς ενημερώνεται ο μέσος ΠΑΟΚτσης, ποιό είδος ενημέρωσης προτιμά, ποιές ώρες, τι τον επηρεάζει θετικά ή αρνητικά περισσότερο, αν έχει διαδραστική σχέση (τηλέφωνα σε ραδιόφωνα, σχόλια σε άρθρα) και ποιός είναι ο συσχετισμός ανάμεσα σε ενεργό φίλαθλο (κατοχο εισιτηρίου διαρκείας, πελάτη στη μπουτίκ κλπ) και ενεργό ακροατή/επισκέπτη/αναγνώστη.

Στην ΠΑΕ εκτιμούν ότι μέσα από μία τέτοια έρευνα θα προκύψουν τα στοιχεία που θα βοηθήσουν να σκιαγραφηθεί το ψυχολογικό προφίλ του κοινού και να βελτιωθεί η επικοινωνία της ΠΑΕ μαζί του.

Η έρευνα είναι σε μεγάλο δείγμα και γίνεται σε γενικό, ειδικό και στοχευμένο κοινό και είναι η πρώτη τέτοιου είδους στη Θεσσαλονίκη.Πιθανότατα τα αποτελέσματα να παρουσιαστούν δημόσια προς το τέλος του χρόνου.

TAGS ΠΑΟΚ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ