X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Από θέση ισχύος η νέα συμφωνία ένδυσης

ACTION IMAGES PRESS AGENCY

Η συνεργασία με την PUMA θα ολοκληρωθεί στο τέλος της σεζόν, αλλά στον Παναθηναϊκό θα συμφωνήσουν μόλις διαμορφωθούν οι πιο ευνοϊκές συνθήκες διαπραγμάτευσης. Διαβάστε στο Sport24.gr.

Η συνεργασία του Παναθηναϊκού με την PUMA δεν πρόκειται να συνεχιστεί μετά τη λήξη της σεζόν 2016-2017, δηλαδή τον Ιούνιο του 2017. Η ΠΑΕ και η εταιρία ένδυσης δεν έχουν μείνει ικανοποιημένες και αποφάσισαν κοινή συναινέσει να μην εξαντλήσουν την τριετή σύμβαση που είχαν συνάψει τον Ιούλιο του 2015.

Εξυπακούεται πως το εμπορικό τμήμα του Παναθηναϊκού θα αναζητήσει νέο χορηγό αθλητικού υλικού για το μέλλον και ήδη, έχουν διεξαχθεί προκαταρκτικές συζητήσεις με εταιρίες όπως οι NIKE, Macron, ενώ ενδιαφέρον φέρεται να έχει εκδηλώσει η Umbro.

Ωστόσο, επικρατεί η άποψη να μην βιαστεί η διοίκηση να δεσμευτεί από νωρίς, προσδοκώντας στη διαμόρφωση ευνοϊκών συγκυριών στη διάρκεια της σεζόν. Κάτι που μεταφράζεται σε μία καλή πορεία του Europa League και στη διεκδίκηση του τίτλου του πρωταθλητή στη Superleague.

Η ανασυγκρότηση του ρόστερ και η ένταξη αναγνωρισμένων ποδοσφαιριστών όπως οι Λεντέσμα, Ιμπάρμπο και Σάμπα, σε συνδυασμό με την παρουσία των Μπεργκ, Λέτο, Ζέκα κ.α. αναβαθμίζει το brand name του Παναθηναϊκού και δημιουργεί ιδανικότερες συνθήκες διαπραγμάτευσης σε σύγκριση με δύο χρόνια πριν.

Εφόσον επανεμφανιστεί ο Panathinaikos στην Ευρώπη και αρχίσει η ανακαίνιση του "Απόστολος Νικολαΐδης" με την αύξηση της χωρητικότητας, τότε ο Παναθηναϊκός θα έχει μεγαλύτερο πρεστίζ και ανεβασμένη εμπορικότητα.

Αυτό έχει συζητηθεί στις συσκέψεις του Γιάννη Αλαφούζου και των συνεργατών του και έχουν καταλήξει να περιμένουν, για να διαπραγματευτούν από θέση ισχύος. Παράλληλα, η συμφωνία που θα επιλέξουν, θα προβλέπει τη χορήγηση αθλητικού υλικού και ένα σημαντικό χρηματικό ποσό.

TAGS ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ