X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

LOL

Πώς το League of Legends άλλαξε και κορύφωσε την βιομηχανία των esports και του Online Gaming

Η G2 Αγωνίζεται στο μεγάλο τελικό LOLESPORTS

Από ένα απλό παιχνίδι από τους δημιουργούς της DOTA, σε ένα κολοσσό δισεκατομμυρίων στο χώρο της ψυχαγωγίας. Το League of Legends είναι υπεύθυνο για την ραγδαία ανάπτυξη της βιομηχανίας, ώστε να φτάσει σε σημείο να ξεπερνάει σε δημοτικότητα και τηλεθέαση, αθλήματα όπως το NBA.

Το League of legends είναι ένα διαδικτυακό παιχνίδι MOBA (Multiplayer Online Battle Arena), ένα παιχνίδι πέντε εναντίων πέντε, με απώτερο σκοπό, την απόλυτη καταστροφή της αντίπαλης βάσης. Ένα παιχνίδι που ο κόσμος του Gaming ήτανε γνώριμος. Η Dota από την Blizzard Entertainment είχε κάνει την αρχή χωρίς βέβαια ιδιαίτερη προσοχή. Το League of Legends βγήκε από open beta την 27η Οκτωβρίου του 2009 σαν δωρεάν παιχνίδι. Κάτι το οποίο η gaming βιομηχανία δεν είχε συνηθίσει. Ειδικά για ένα παιχνίδι Online, το οποίο μπορεί να προσφέρει αμέτρητες ώρες διασκέδασης.

Στην αρχή του League of Legends δεν ήτανε τόσο πολύπλοκο και δύσκολο για να φτάσεις σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο. Το competitive πνεύμα του, δεν είχε αναπτυχθεί ούτε στο ελάχιστο σε σύγκριση με το σήμερα. Η εξέλιξη του ήρθε τόσο ραγδαία που κανένας δεν ήτανε έτοιμος, ούτε για να μαντέψει την συνέχεια της ιστορίας μας. Ή μήπως ήταν;

Η Αυγή του Τwitch ως το μεγαλύτερο διαδικτυακό κανάλι στο κόσμο και ο ρόλος του League of legends


Πολλά παιχνίδια είχανε αρχίσει να προβάλλονται σε streams σε πρώιμο στάδιο με μερικά από αυτά να ήτανε το Starcraft ΙΙ και το Counter Strike 1. 6 (στη συνεχεία Global Offensive) αλλά δίχως το πανικό τον οποίο έσπειρε το League of Legends στις αρχές του. Ούτως η άλλως τα συγκεκριμένα παιχνίδια τα οποία τότε ήτανε τα τοπ ανταγωνιστικά, δεν είχανε φτιαχτεί ποτέ για να προβάλλονται ως ανεξάρτητες εκπομπές ούτε προορίζονταν για ένα τέτοιο σκοπό .

Το LoL από την άλλη, λόγω της πολυπλοκότητας αλλά συνάμα των ωραίων χρωμάτων, των πολύπλοκων ηρώων και χαρακτήρων μέσα στο παιχνίδι και της ''κωμικής' και έντονης φύσεως σεναρίου και ιστορίας, προσέλκυσε όλο και περισσότερο κόσμο να παρακολουθεί το συγκεκριμένο παιχνίδι από ανεξάρτητους παίχτες και αθλητές.

Λόγω της ραγδαίας αύξησης της δυσκολίας του League of Legends ολοένα και περισσότεροι θεατές έψαχναν να βρουν έναν παίχτη΄, ο οποίος θα παίζει το παιχνίδι πολύ καλύτερα από αυτούς, για να μάθουν λίγα περισσότερα πράγματα για να φτάσουν στο αντίστοιχο επίπεδο. The Oddone, Doublelift, Aphromoo, Dyrus, Reginald, Chaox, Saintvicious, HotshotGG και Ocelote είναι λίγα από τα ονόματα που ασχολήθηκαν ενεργά και καθημερινά με την προβολή του συγκεκριμένου παιχνιδιού σε αυτή τη πλατφόρμα, χτυπώντας τεράστιο αριθμό τηλεθεατών για εκείνη την εποχή.

Η πλατφόρμα twitch είδε τεράστια εξέλιξη στον οικονομικό της τομέα, διαγράφοντας άμεσα από το χάρτη την αντίπαλη εταιρία Own3d.tv, δημιουργώντας ένα μονoπώλειο για τα επόμενα 10 χρόνια, που κρατάει ακόμα και σήμερα. Πολλοί θέλουν την σήμερον ήμερα να ανταγωνιστούν την πλατφόρμα δίχως όμως την ανάλογη επιτυχία.

To league of legends ενεργά στην Competitive esports σκηνή


H Riot Games, η εταιρία που έφτιαξε το League of Legends, μπήκε ενεργά στο χώρο του Competitive, ένας χώρος ο οποίος προϋπήρχε και γνώρισε μεγάλη επιτυχία κυρίως στο Counter Strike Global Offensive, αλλά ποτέ δεν είχε τη στήριξη της ανάλογης εταιρίας. Συνήθως κάθε παιχνίδι το οποίο έφτανε σε επαγγελματικό επίπεδο είχε την συναίνεση μεν της εκάστοτε εταιρίας, αλλά ποτέ δε την ακριβής στήριξη της, είτε την δημιουργία ενός πρωταθλήματος.

Αντιθέτως η Riot ίδρυσε το 2013 δυο πρωταθλήματα. To ΕU LCS και το NA LCS (πανευρωπαϊκό και βορειοαμερικανικό πρωτάθλημα αντίστοιχα). Όχι μόνο στήριζε έμπρακτα την απόφαση της για δημιουργία ενός ανταγωνιστικού περιβάλλοντος γύρω από το game της, αλλά βοηθούσε και βοηθάει έμπρακτα ομάδες παίχτες και τους ίδιους τους θεατές στο να απολαύσουν κάθε εβδομάδα το παιχνίδι που αγαπούν.

Μεγάλα στούντιο σε Καλιφόρνια και Βερολίνο, παγκόσμια πρωταθλήματα κάθε χρόνο, τελικοί σε διάφορες πόλεις με μεγάλα events, εβδομαδιαία κάλυψη αγωνιστικών, τρομερή διαφήμιση του εγχειρήματος αυτού και βοήθεια σε όλες τις ομάδες για την ανάπτυξη ενός οικονομικού περιβάλλοντος το οποίο θα μπορούσε να συντηρηθεί χρόνια.

Με αυτές τις ενέργειες, η Riot Games έδωσε το έναυσμα σε δεκάδες εταιρίες παραγωγής online video games να ασχοληθούν οι ίδιες με την έναρξη Online Competitive πρωταθλημάτων. Αυτή τη περίοδο το League of Legends έχει 10 Major πρωταθλήματα σε όλο το κόσμο και πολλά Minor και στην Ευρώπη σχεδόν σε κάθε χωρά, αλλά και πολλές αναπτυξιακές λίγκες κάτω από τη αιγίδα της.

Όλα αυτά συμπληρώνουν ένα άκρως υγιές οικοσύστημα ανταγωνιστικών online αθλημάτων με το κοινό να στηρίζει κατά εκατομμύρια τη σκηνή αυτή, ενώ πολλές φορές τα νούμερα τηλεθέασης των πρωταθλημάτων αυτών να ξεπερνάνε σε νούμερα αγώνες Champions League, NBA και άλλων mainstream αθλημάτων.

Το Leauge of Legends είναι διαφορετικό παιχνίδι κάθε 15 μέρες


Πως επηρεάζουν οι αλλαγές του παιχνιδιού, τον χρήστη και τον θεατή να παρακολουθεί το League of legends 12 συνεχόμενα χρόνια; Γιατί ένα παιχνίδι όπως το ξέρουμε εμείς δεν αλλάζει ποτέ εκτός και αν βγει κάποιο Expansion η DLC με εξτρά υλικό.

Το League of Legends είναι από τη φύση του ένα παιχνίδι το οποίο εάν δεν γίνουν ραγδαίες αλλαγές κάποιες φορές το μήνα μπορεί να ξεφύγει όσο αναφορά την δυναμική κάθε χαρακτήρα. Πολλά patch βγαίνουν για να ρυθμίσουν συγκεκριμένες δυναμικές μέσα στο χάρτη του league of legends, αλλά και συγκεκριμένα στον κάθε ήρωα του παιχνιδιού ώστε να συμβαδίζει γενικότερα με την αντίστοιχη δυναμική των άλλων.

Νέοι χαρακτήρες, νέα modes μέσα στο παιχνίδι, Reworks παλαιών ηρώων είναι 3 από τα μεγάλα στατιστικά της επιτυχίας για το League of Legends ώστε να μην είναι βαρετό μετά από κάποιο χρονικό διάστημα. Μια πολιτική που πολλά Compeittive Games ακολούθησαν το δρόμο της Riot Games, η που δεν ακολούθησαν καθόλου και μένουν στάσιμα.

Ο Θεατής θέλει να βλέπει συνέχεια διαφορετικές στρατηγικές, διαφορετικούς ήρωες να κάνουν εντελώς διαφορετικά πράγματα από αυτά που έχει συνηθίσει να βλέπει, διαφορετικές ομάδες και παίχτες όπως ακόμα και διαφορετική ιστορία μέσα στο παιχνίδι. Όλα αυτά έχουν βοηθήσει πάρα πολύ το τηλεοπτικό competitive προϊόν της Riot να μην γίνει βαρετό στο μέσο τηλεθεατή, όπως και να μην γίνει βαρετό από τον πιο casual παίχτη μέχρι και τον Hardcore Competitive Gamer.

Το League of Legends στην ποπ κουλτούρα και η συμβολή του στην γενικότερη βιομηχανία της Ψυχαγωγίας


Η Riot games με την γιγάντωση του μέχρι πρότινος μοναδικού παιχνιδιού της, δεν άφησε καμιά απολύτως ευκαιρία να μην πρωταγωνιστήσει και σε άλλους τομείς πέρα από το παιχνίδι της, γύρω από το παιχνίδι της. Κινηματογραφικές παραγωγές animation όπως το Arcane (πρώτη σειρά στο netflix για 12 εβδομάδες), πρόσληψη πολλών καλλιτεχνών στο χώρο της μουσικής βιομηχανίας για την δημιουργία τραγουδιών γύρω από το League of legends, με ονόματα όπως Imagine Dragons, ZEDD και πολλοί άλλοι. Δημιουργία themes για κάθε μεγάλο τουρνουά. Δημιουργία cinematics τα οποία θα ζήλευαν μεγάλα στούντιο του Holywood για την διαφήμιση των νέων χαρακτήρων της μέσα στο παιχνίδι η την παρουσίαση κάποιου μεγάλου πρωταθλήματος της.

Αυτές οι κινήσεις δεν είναι τυχαίες και προφανώς έχουν φτάσει το League of Legends σε σημείο που απλά δεν είναι ένα παιχνίδι πια. Είναι μια έντονη σφραγίδα ενός νέου Franchise στο χώρο της mainstream βιομηχανίας και αθλητισμού, που αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο peak της μέχρι το επόμενο έτος.

Όταν μια εταιρία μέσα σε ένα χρονικό διάστημα μιας δεκαετίας φτάνει σε σημείο να βγάζει δισεκατομμύρια ενώ το παιχνίδι της είναι δωρεάν (μικρό transactions και αγορά skins είναι το main income της όπως και οι χορηγοί) και να αλλάζει το ρου της Gaming και esports ιστορίας, σημαίνει ότι έχει κάνει κάτι καλύτερα από προκάτοχους της ακόμα και αν δεν ήτανε η πρώτη εταιρία που πειραματιζόταν και προσπαθούσε να '' σπάσει'' το καλούπι της βιομηχανίας αυτής.

Το league of legends αυτή τη στιγμή είναι στην κορυφή και δύσκολα αναχαιτίζεται από οποιοδήποτε άλλο. Όχι μόνο δεν γίνεται αλλά και δεν πρέπει. Η Riot Games τόλμησε, ρίσκαρε και επένδυσε στο χώρο των esports περισσότερο από κάθε άλλη εταιρία εκείνη την εποχή με αποτέλεσμα όλες οι εταιρίες τώρα που βγάζουν ένα online multiplayer παιχνίδι να ακολουθούν στωικά και προσεκτικά τα βήματα της. Και όλα έχουν επιτυχία. Χάρη στον Tryndamere και τον Ryze.

Μείνετε συντονισμένοι στο SPORT24 για την καθημερiνή ενημέρωση σας πάνω στα esports και τo gaming.

TAGS LOL LEAGUE OF LEGENDS GAMES
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ