X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

NFL

Η διαφορετική πλευρά του Super Bowl

Έχετε αναρωτηθεί τι γίνεται με τις φανέλες των ηττημένων ομάδων; Δείτε την... φιλανθρωπική πλευρά του Super Bowl.

Μετά από οποιαδήποτε μεγάλο παιχνίδι, έχουμε έναν νικητή και έναν ηττημένο. Όσον αφορά τα "αναμνηστικά" των αθλητικών επιτευγμάτων, οι ΗΠΑ είναι πρώτες στην παραγωγή καπέλων, T-shirt και άλλων οπαδικών εμπορευμάτων.

Σε συνεργασία με την φιλανθρωπική οργάνωση World Vision, το Super Bowl στέλνει τις εμφανίσεις των ηττημένων ομάδων, φούτερ και μπλουζάκια σε ανθρώπους και κυρίως παιδιά, σε κάθε γωνιά του πλανήτη, που το έχουν ανάγκη.

Πλέον, εταιρίες όπως Reebok, Sports Authority, Dick's και Modell's δίνουν τα προϊόντα τους στην οργάνωση World Vision με σκοπό να χρησιμοποιηθούν ξανά.

Το 2009, ρούχα των ηττημένων Arizona Cardinals στάλθηκαν σε οικογένειες που ζουν σε ακραία φτώχεια στο Ελ Σαλβαδόρ.

Ενώ την ενίσχυση του World Vision έχουν δεχθεί και η Βοσνία, η Μογγολία, η Ζάμπια, η Αρμενία, η Νικαράγουα, η Ρουμανία, η Ουγκάντα και η Ρουάντα.

"Μετά το έργο που έχουμε πετύχει μέχρι στιγμής, θα αφήσουμε τα γραφεία μας σε όλο τον κόσμο να γνωρίζουν τι είναι διαθέσιμο. Περιμένουμε τις αιτήσεις των περιοχών που έχουν ανάγκη από ρουχισμό και θα έχουμε ανταποκριθεί σε διάστημα ενός χρόνου" δήλωσε ο Ουάτκινς, στέλεχος του οργανισμού.

TAGS NFL
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ