X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΜΠΑΣΚΕΤ

Βρίσκει τηλεοπτική στέγη το Champions League

Η FIBA συμφώνησε για την επόμενη πενταετία με την εταιρεία TAF Sports marketing, η οποία θα αναλάβει να προωθήσει και να διαθέσει το προϊόν του Champions League στις ευρωπαϊκές αγορές.

Η Fiba συνεχίζει τις προσπάθειες για να οργανώσει όσο καλύτερα γίνεται το νέο της προϊόν, το Champions League. Στη σύσκεψη που έλαβε χώρα την Τρίτη στο Μόναχο η παγκόσμια ομοσπονδία μπάσκετ αποφάσισε να εκχωρήσει τα τηλεοπτικά της δικαιώματα στην εταιρεία, TAF Sports marketing, η οποία θα αναλάβει να προωθήσει στα κατά τόπους κανάλια τους αγώνες του Champions League.

Μέσα από αυτή τη συνεργασία που θα έχει διάρκεια πέντε ετών, αναμένεται να γίνει μία επένδυση ύψους 50 εκατομμυρίων ευρώ, η οποία θα αφορά τις αναμεταδόσεις των αγώνων και τη στατιστική τους κάλυψη. Γι αυτό το λόγο θα δημιουργηθεί μία κοινοπραξία που θα φέρει τον τίτλο "BasketBall Champions League Media" και θα έχει ως στόχο την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη προβολή του προϊόντος.

Αν η εταιρεία "TAF Sports marketing" σας θυμίζει κάτι δεν είναι τυχαίο, καθώς ήταν αυτή που είχε αναλάβει για τον ΕΣΑΚΕ να βρει τηλεοπτική στέγη στο πρωτάθλημα της Basket League.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ