X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΜΠΑΣΚΕΤ

Παγκόσμιο Κύπελλο: Η digital εκτόξευση

Οι φίλαθλοι έχουν δείξει μεγάλο ενδιαφέρον για το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2019, όπως αποδεικνύεται από τον τρόπο που έχουν "αγκαλιάσει" και διαδικτυακά την προκριματική του φάση.

Το 5ο και προτελευταίο "παράθυρο" των προκριματικών του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2019 ολοκληρώθηκε και το ενδιαφέρον των φιλάθλων είχε ως αποτέλεσμα την digital εκτόξευση της διοργάνωσης.

Το app του Παγκοσμίου Κυπέλου μετράει πλέον 200 χιλιάδες downloads και είναι το νούμερο ένα αθλητικό application σε 13 χώρες (Ανγκόλα, Μπαχάμες, Δομινικανή Δημοκρατία, Εσθονία, Ισλανδία, Λετονία, Λίβανος, Λιθουανία, Φιλιππίνες, Κατάρ, Σενεγάλη, Ουρουγουάη, Τερκς και Κέικος).

Το app μάλιστα βοήθησε, ώστε τα videos του τελευταίου "παραθύρου" να μετρήσουν 91.000.000 views, αριθμός ρεκόρ από την έναρξη των προκριματικών αγώνων για το Παγκόσμιο Κύπελλο.

Επίσης, παρατηρήθηκε ότι τους επίσημους λογαριασμούς της FIBA στα social media ακολούθησαν επιπλέον 1.000.000 άνθρωποι παγκοσμίως, ενώ sold out σημειώθηκε σε 20 παιχνίδια.

Συνολικά 285.000.000 άνθρωποι έκαναν reach στους λογαριασμούς του Παγκόσμιου Κυπέλλου στα social media, ενώ η καμπάνια "#thisismyhouse" είχε 580.000.000 προβολές.

Υψηλότεροι αριθμοί θεατών:

16798 / Φιλιππίνες - Καζακστάν

14798 / Φιλιππίνες - Ιράν

11000 / Κίνα - Χονγκ Κονγκ

10000 / Ουρουγουάη - ΗΠΑ

10000 / Ουρουγουάη - Πουέρτο Ρίκο

10000 / Αργεντινή - ΗΠΑ

9900 / Αργεντινή - Μεξικό

9482 / Τουρκία - Ισπανία

Photo credits: Eurokinissi

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ