X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

EUROLEAGUE

Μαζί Euroleague και Chipita

Η Euroleague ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας της με την Chipita, την πρωτοπόρο εταιρία τροφίμων, η οποία θα αποτελέσει επίσημο χορηγό για το Turkish Airlines Euroleague Final Four, ξεκινώντας από την άνοιξη του 2014.

Με αυτή τη συμφωνία τα 7DAYS ανακηρύσσονται στα επίσημα σνακ του Final Four. Πρόκειται για ένα καταξιωμένο brand, που πωλείται σε περισσότερες από 65 χώρες.

"Η Euroleague Basketball καλωσορίζει την Chipita, μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες τροφίμων στην Ευρώπη, στην οικογένεια των διεθνών μας υποστηρικτών" τόνισε ο Ζόρντι Μπερτομέου, ο οποίος συνέχισε λέγοντας: "η Chipita είναι μια εταιρία με στρατηγική ανάπτυξης που έχει πολλές ομοιότητες με τη δική μας ειδικά σε αγορές κλειδιά που παρουσιάζουν έντονο ενδιαφέρον. Πιστεύω θερμά ότι το Turkish Airlines Final Four του 2014 στο Μιλάνο θα είναι μια ιδιαίτερη ευκαιρία για να βάλουμε γερές βάσεις για τη μελλοντική μας συνεργασία".

Η Chipita, ο νέος χορηγός της Euroleague θα επιτύχει την καλύτερη προβολή των προϊόντων της κατά τη διάρκεια του Final-Four, μέσω της επικοινωνιακής πλατφόρμας της Euroleague που καλύπτει όλα τα μήκη και τα πλάτη του κόσμου, με ιδιαίτερο στόχο την νεανική βάση των φιλάθλων, προκειμένου να αυξηθεί η δημοτικότητα των 7DAYS.

"Είναι τιμή μας να είμαστε διεθνείς χορηγοί της Euroleague, με την οποία μοιραζόμαστε τις ίδιες αξίες. Το μπάσκετ και ειδικά η κορυφαία του διοργάνωση, το Final-Four, μπορούν να συνδεθούν με τα 7DAYS, τα οποία έχουν ήδη καθιερωθεί στις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αγορές. Πιστεύω ιδιαίτερα ότι η συνεργασία αυτή θα βοηθήσει και τις δύο πλευρές" ήταν τα λόγια του CEO της Chipita, Σπύρου Θεοδωρόπουλου.

TAGS EUROLEAGUE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ