X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

EUROLEAGUE

EuroLeague: Η Gazprom θέλει να εξοστρακίσει την Turkish Airlines

EUROKINISSI

Δυναμικά μπαίνει στο κορυφαίο επίπεδο του ευρωπαϊκού μπάσκετ η Gazprom, η οποία θέλει να αντικαταστήσει την Turkish Airlines στον ρόλο του κεντρικού σπόνσορα της EuroLeague από το καλοκαίρι του 2020 κι έπειτα.

Λίγες μέρες μετά την είσοδο της Ζενίτ Αγίας Πετρούπολης στη EuroLeague της σεζόν 2018/19, λίγες μέρες μετά την παραχώρηση της wild card στους Ρώσους που σκοπεύουν να έχουν μπάτζετ 14 εκατομμυρίων δολαρίων την ερχόμενη περίοδο, ο βασικός τους χορηγός έχει θέσει ως στόχο να μπει ακόμη πιο δυνατά στο ευρωπαϊκό μπάσκετ.

Σύμφωνα με ρωσικά μέσα και πληροφορίες του δημοσιογράφου Βασίλι Κόνοφ, η Gazprom θέλει να γίνει ο χορηγός της EuroLeague από το καλοκαίρι του 2020 κι έπειτα, αντικαθιστώντας την Turkish Airlines που συνεργάζεται στενά με τον Ζόρντι Μπερτομέου από το 2011 μέχρι σήμερα. Αυτή τη στιγμή ουδείς γνωρίζει λεπτομέρειες, σίγουρα όμως η Gazprom μπορεί να φτάσει ψηλά σε οικονομικά δεδομένα και να ξεπεράσει τον νυν σπόνσορα της διοργάνωσης.

Δεν είναι ξεκάθαρο αν η Turkish Airlines ενδιαφέρεται να παραμείνει συνεργάτης της EuroLeague, δεν αποκλείεται όμως να υπάρξει ένας... πλειστηριασμός για τη θέση του βασικού χορηγού που υπενθυμίζουμε μπαίνει και στο όνομα της Λίγκας.

TAGS EUROLEAGUE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ