X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTORSPORTS

WRC, Καταλονία: Η ώρα του Λεμπ!

RALLYPIXELS

Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής θα μπει εμβόλιμος στην τριπλή μάχη των Οζιέ-Νεβίλ-Τάνακ για τον φετινό τίτλο, στον ισπανικό αγώνα του προσεχούς τριημέρου.

Πέραν της τριπλής μεγάλης μάχης του Σεμπαστιάν Οζιέ, του Τιερί Νεβίλ και του Οττ Τάνακ για τον φετινό τίτλο του WRC, ο 12ος (και προτελευταίος) φετινός αγώνας, το Ράλι Καταλονίας το προσεχές τετραήμερο 25-28 Οκττωβρίου,επιφυλάσσει και κάτι ακόμα: την επιστροφή του εννέα φορές παγκόσμιου πρωταθλητή, Σεμπαστιάν Λεμπ.

Ο ισπανικός αγώνας, ο μοναδικός το προγράμματος που περιλαμβάνει μεικτή επιφάνεια (χωμάτινες Ειδικές την πρώτη μέρα και ασφάλτινες τις επόμενες δύο), είναι ο τρίτος και τελευταίος που είχαν προγραμματίσει για φέτος ο Λεμπ με το συνδηγό του Ντανιέλ Ελενά, στα μπάκετ του Citroen C3 WRC.

Ο Γάλλος έχει κερδίσει οκτώ φορές αυτόν τον αγώνα, τις τρεις τελευταίες εκ των οποίων από το 2010 και μετά που το Ράλι Καταλονίας έγινε μεικτό. Η τελευταία φορά που αγωνίστηκε εκεί ήταν το 2012, ενώ στις δύο φετινές του εμφανίσεις μέχρι στιγμής, στο Μεξικό και στην Κοσρική, κέρδισε από τρεις Ειδικές Διαδρομές.

"Μετά από κάποιους καλούς χρόνους που κάναμε και στις δύο επιφάνειες, στο Μεξικό και στην Κορσική, θα ήθελα πολύ να βγάλω όλον τον αγώνα χωρίς να κάνω κανένα λάθος", είπε ο Λεμπ. "Οι δύο μέρες δοκιμών μου πήγαν καλά. Είναι στο χέρι μου, τώρα, να τα κάνω όλα σωστά από την αρχή ως το τέλος.


Το επίπεδο είναι τόσο ψηλό που θα ήταν εξεζητημένο να πω ότι θα ανταγωνιστώ τους τρεις διεκδικητές του τίτλου, αλλά ελπίζω λίγο πολύ να είμαι ανταγωνιστικός. Αν δεν βρέξει την πρώτη μέρα, θα πρέπει να εκμεταλλευτούμε στο έπακρο την ευνοϊκή μας θέση εκκίνησης. Διότι πολλά συμβαίνουν σε αυτό το πρώτο σκέλος, με κρυμμένες και φυτευτές πέτρες σχεδόν παντού", κατέληξε.

Κάνοντας μια αναδρομή στο παρελθόν, και στη συμμετοχή του με τον Λεμπ στην Ισπανία, ο Ντανιέλ Ελενά είπε: «Για πολλά χρόνια μας δυσκόλευε αυτό το Ράλι! Το 2002 βγήκαμε από το δρόμο, το 2003 μας έπιαζε ο [Ζιλ] Πανιζί επειδή δεν είχαμε τα σωστά ελαστικά, το 2004 σπάσαμε ένα εξάρτημα του κινητήρα μας... Γι' αυτό το λόγο ήταν ιδιαίτερη η πρώτη μας νίκη στην Ισπανία το 2005.

"Ήταν η 10η νίκη μας εκείνη τη χρονιά, κι αυτό ήταν πολύ ιδιαίτερο, αλλά ήταν και φορτισμένο το κλίμα διότι δυστυχώς εκείνη τη χρονιά ήταν που σκοτώθηκε ο Μάικλ Παρκ, γνωστός ως Beef. Ήταν ο συνοδηγός του Μάρκο Μάρτιν, και καλός φίλος. Κερδίζοντας στην Καταλονία πετύχαμε ξανά επτά συνεχόμενες νίκες. Οι Ειδικές δεν έχουν αλλάξει τόσο πολύ, νομίζω ότι είναι περίπου 60 χιλιόμετρα που είναι καινούρια που πρέπει να γράψουμε, στα άλλα θα χρησιμοποιήσουμε τις παλιές μας σημειώσεις, με ορισμένες επιδιορθώσεις φυσικά».

ΡΑΛΙ ΙΣΠΑΝΙΑΣ 2018: Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ

-18 Ειδικές Διαδρομές, μήκους 331,58 χιλιομέτρων.

-1 ώρα και 15 λεπτά έχουν οι ομάδες για να μετατρέψουν στι Σέρβις την Παρασκευή τις ρυθμίσεις των αυτοκινήτων από χωμάτινες σε ασφάλτινες. Θα αλλάξουν αμορτισέρ, σασί, αναρτήσεις, κιβώτιο ταχυτήτων, άξονες μετάδοσης, συστήματα μετάδοσης, φρένα και σύστημα διεύθυνσης!

-30 ελαστικά της Michelin επιτρέπονται στον αγώνα: 14 χωμάτινα για την Πέμπτη-Παρασκευή (επιλογή από 10 μέσης και 14 σκληρής γόμας) και 16 ασφάλτινα για το Σαββατοκύριακο (επιλογή από 12 μαλακά, 16 σκληρά και 8 βρόχινα).

ΡΑΛΙ ΙΣΠΑΝΙΑΣ 2018 - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Πέμπτη 25 Οκτωβρίου

09:00: Shakedown (Σαλού)

14:15: Εκκίνηση (Σαλού)

19.08: ΕΔ1 - Βαρκελώνη (3.20 χλμ.)

Παρασκευή 26 Οκτωβρίου

10.33: ΕΔ2 - Γκαντέσα 1 (7.00 χλμ.)

11.06: ΕΔ3 - Πεσέιγ 1 (26.59 χλμ.)

12.20: ΕΔ4 - Λα Φαταρέλα-Βιγιάλμπα 1 (38.85 χλμ.)

14.35: Σέρβις B (Πορτ Αβεντούρα)

16.23: ΕΔ5 - Γκαντέσα 2 (7.00 χλμ.)

16.56: ΕΔ6 – Πεσέιγ 2 (26.59 χλμ.)

18.10: ΕΔ7 - Λα Φαταρέλα-Βιγιάλμπα 2 (38.85 χλμ.)

Σάββατο 27 Οκτωβρίου

9.23: ΕΔ8 - Σαβαγιά 1 (14.12 χλμ.)

10.08: ΕΔ9 - Κερόλ 1 (21.26 χλμ.)

11.08: ΕΔ10 - Ελ Μοντμέλ 1 (24.40 χλμ.)

12.43: Service E (Πορτ Αβεντούρα)

14.28: ΕΔ11 - Σαβαγιά 2 (14.12 χλμ.)

15.10: ΕΔ12 - Κερόλ 2 (21.26 χλμ.)

16.08: ΕΔ13 - Ελ Μοντμέλ 2 (24.40 χλμ.)

18.00: ΕΔ14 - Σαλού (2.24 χλμ.)

Κυριακή 28 Οκτωβρίου

8.35: ΕΔ15 - Ριουντεκάνιες 1 (16.35 χλμ.)

9.38: ΕΔ16 - Σάντα Μαρίνα 1 (14.50 χλμ.)

10.45: Service H (Πορτ Αβεντούρα)

11.50: ΕΔ17 - Ριουντεκάνιες 2 (16.35 χλμ.)

13.18: ΕΔ18 - Σάντα Μαρίνα 2 Power Stage (14.50 χλμ.)

15.01: Τερματισμός (Σαλού)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ