X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΡΑΛΙ

Στο ρυθμό του Σωκράτη Τσολακίδη

HUNTER ACTION PHOTOGRAPHY

Το πρώτο σκέλος του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος, που προσμετράει τόσο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, όσο και στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδος, είχε μεγάλο πρωταγωνιστή τους Τσολακίδη-Δήμο με το Skoda Fabia R5.

Η καρδιά του μηχανοκίνητου αθλητισμού χτυπάει στη Θεσσαλία και μαζί με τα μοναδικά αυτοκίνητα της κατηγορίας Regularity, τη δική τους παράσταση στις ειδικές διαδρομές έδωσαν και οι πρωταγωνιστές του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ.

Ο διήμερος αγώνας προσμετράει στο εθνικό Πρωτάθλημα και το Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων, ενώ η σημερινή ημέρα προσμέτρησε και σαν ο τέταρτος γύρος στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδος. Σε κάθε περίπτωση, μεγάλοι πρωταγωνιστές ήταν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Χρήστος Δήμος με το εντυπωσιακό Skoda Fabia R5. Οι νικητές του «ελληνικού» Ράλλυ Ακρόπολις, αλλά και του Ράλλυ Δ.Ε.Θ., σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο και στις τέσσερις ειδικές διαδρομές του σκέλους, δημιουργώντας μία διαφορά ασφαλείας από τους διώκτες τους. Ο Πρωταθλητής Ελλάδας του 2003 έχει κάνει ένα σημαντικό βήμα για να κατακτήσει το δεύτερο τίτλο της καριέρας του, ενώ φυσιολογικά κατέκτησε το μέγιστο αριθμό βαθμών αναφορικά με τον 4ο γύρο του Κυπ. Βορείου Ελλάδος.

Σε επίπεδο Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, οι Γιάννης Μπαντούνας-Κώστας Σούκουλης με το εντυπωσιακό Mitsubishi Lancer EVO VI, προσπάθησαν και βελτίωσαν τους χρόνους κατά τη διάρκεια του σκέλους, με αποτέλεσμα να βρίσκονται στη 2η θέση της κατάταξης. Όσο παραμένουν «στο παιχνίδι» και 2οι γενικής, διατηρούν τις ελπίδες τους στην υπόθεση-τίτλος. Πάντα στο Παν.Π.Ρ., οι Γιώργος Ξενοκώστας-Λάζαρος Σκουλαριώτης, συμπληρώνουν την πρώτη τριάδα, όντας και πρώτοι στην F2.
Στην κατηγορία των Ιστορικών, οι Λαμιώτες Κώστας Μυλωνάς-Γιάννης Καλοπίτας με την Toyota Corolla ΚΕ30 ήταν οι ταχύτεροι όλων, με αποτέλεσμα να χτίσουν μία διαφορά που τους φέρνει πολύ κοντά στη νίκη. Πίσω τους, ακολουθήσαν οι Κώστας Αργυρίου-Αποστόλης Πάλλας με ακόμα μια Toyota Corolla (AE92), που κινήθηκαν γρήγορα παρά τη χωμάτινη ανάρτηση του αυτοκινήτου.

Αναφορικά με το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος, οι Τάκης Καμπύλης-Σταύρος Σταμέλος με το Skoda Fabia προδιαγραφών S2000, ήταν οι μοναδικοί που προσπάθησαν να κινηθούν στο ρυθμό του Σωκράτη Τσολακίδη, χωρίς όμως επιτυχία, με αποτέλεσμα να περιοριστούν στη 2η θέση. Πίσω τους, ακολούθησαν οι Γιώργος Γεροδήμος-Σωτήρης Γρηγορίου με το Opel Astra OPC που βελτίωσαν και αυτοί με τη σειρά τους τις επιδόσεις τους σε κάθε πέρασμα. Αντίστοιχα, γρήγορα και εντυπωσιακά κινήθηκαν οι Νίκος και Βασίλης Καραθανάσης με το Honda Civic Type-R που κέρδισαν στην F2, μπροστά από τους Νίκο Βάτσο-Χρήστο Θεοφανίδη με το Renaut Clio R3, που αντιμετώπισαν ένα πρόβλημα με τα φρένα.

Η αυριανή ημέρα του αγώνα, περιλαμβάνει έξι ε.δ. συνολικού μήκους 65,60 χιλιομέτρων, που θα αναδείξουν και τον φετινό Πρωταθλητή Ελλάδας. Την ίδια ώρα, οι πρωταγωνιστές του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος θα ξεκινήσουν από λευκό χαρτί, με τους βαθμούς να είναι ιδιαίτερα σημαντικοί, αφού βρισκόμαστε στην πιο κρίσιμη καμπή του θεσμού.

TAGS ΡΑΛΙ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ