X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΡΑΛΙ

Ράλι Ντακάρ, Ημέρα 8: Ο Σάινθ κρατάει τον έλεγχο

303 SAINZ CARLOS (ESP) Legende; CRUZ LUCAS (ESP); PEUGEOT 3008 DKR; auto; car; action during the Dakar 2018; Stage 7 La Paz to Uyuni; Bolivia; january 13 - Photo Andre Lavadinho / @World ASO/A. LAVADINHO

Ο Πετερανσέλ κέρδισε την 8η Ειδική, αλλά ο "ματαδόρ" διατήρησε τη διαφορά ασφαλείας στην κορυφή. Συγκλονιστική μάχη στις μοτοσικλέτες, ο Ντε Μπεβερέν (Yamaha) επικεφαλής με διαφορά 22 δευτερολέπτων.

Η 8η Ειδική Διαδρομή του Ντακάρ καταπόνησε τους αγωνιζόμενους όχι μόνο επειδή ήταν το δεύτερο σκέλος της μαραθώνιας Ειδικής που δεν περιλάμβανε βοήθεια από τους μηχανικούς των ομάδων το προηγούμενο βράδυ.

Τους καταπόνησε και διότι τα 498 αγωνιστικά χιλιόμετρα από το Ουγιούνι στην Τουπίζα της Βολιβίας έγιναν σε υψόμετρο από 3.700 μέχρι και πάνω από 4.800 μέτρα, και ενίοτε υπό βροχή σε αρκετά σημεία των βολιβιανών υψίπεδων! "Αυτά τα βουνά απαιτούν αφοσίωση σαν λέιζερ", όπως είπε ο Αντριέν ντε Μπεβερέν.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

Ο Κάρλος Σάινθ πλησίασε ένα ακόμα βήμα πιο κοντά στη δεύτερη νίκη του στο Ράλι Ντακάρ, καθώς στην 8 Ειδική Διαδρομή του αγώνα μπορεί να έχασε 7 λεπτά από τον νικητή της ημέρας, Στεφάν Πετερανσέλ, όμως κράτησε απόσταση άνω της μίας ώρας από τον Γάλλο στην κορυφή της γενικής κατάταξης. Ο Σιρίλ Ντεπρέ (Peugeot), εκτός διεκδίκησης της νίκης από τις πρώτες μέρες, έκανε το δεύτερο χρόνο με διαφορά 49 δευτ., ενώ ο τρίτος Νάσερ Αλ-Ατίγια (Toyota) έχασε χρόνο στα τελευταία κομμάτια της Ειδικής, και η διαφορά του στη δεύτερη θέση από τον Πετερανσέλ μειώθηκε στα 7 λεπτά.

Ο Πετερανσέλ, που μια μέρα νωρίτερα έχασε το άνετό του προβάδισμα στην κορυφή έπειτα από πρόσκρουση σε βράχο, μπορεί να πάρει μόνο μικρή παρηγοριά από την 40ή νίκη Ειδικής του Ντακάρ στην καριέρα του - ένα ρεκόρ που υστερεί μόνο απέναντι στις 50 νίκες του Άρι Βάτανεν.

Ο ζωντανός-θρύλος του Ντακάρ ξέρει ότι πια θα κερδίσει μόνο με ένα λάθος του Σάινθ: "Δεν ξαναμπήκα στο παιχνίδι, γιατί η διαφορά μας μετριέται σε ώρες και όχι σε λεπτά - απλά πήρα μερικά λεπτά πίσω», είπε ο Πετερανσέλ, ενώ το ίδιο γνωρίζει και ο Κάρλος: «Κάθε μέρα που τερματίζουμε είναι μια καλή μέρα. Όλα πάνε καλά, πρέπει να μείνουμε συγκεντρωμένοι".

ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ

Στις μοτοσικλέτες, παράλληλα, συντελείται μια μάχη στα δευτερόλεπτα σε αγωνιστικές αποστάσεις χιλιάδων χιλιομέτρων, καθώς ο Αντριέν ντε Μπεβερέν της Yamaha είναι πια στη γενική μόλις 22 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Κέβιν Μπεναβίδες της Honda.

Αυτό συνέβη επειδή ο ντε Μπεβερέν με τον έβδομο χρόνο της ημέρας έχασε 8:44 λεπτά από τον ταχύτερο της ημέρας Αντουάν Μέο (ΚΤΜ) και, το κυριότερο, 2:52 λεπτά από τον Μπεναβίδες. Το δεύτερο χρόνο έκανε ο Ρίκυ Μπράμπεκ (Honda), που μετά το μέσον της Ειδικής μονομαχούσε με τον Μέο. Η νίκη του τελευταίου καθίσταται ακόμα πιο εντυπωσιακή αν υπολογίσει κανείς ότι σταμάτησε για 2 λεπτά να βοηθήσει τον Πάμπλο Κιντανίγια, που είχε βγει η αλυσίδα της Huqsvarna του μετά από πτώση, και αργότερα είχε μια πτώση και ο ίδιος!

Ο μέγας άτυχος της ημέρας ήταν ο Χαβιέ ντε Σουλτρέ της Yamaha, που έπεσε στο 171 χιλιόμετρο και αποσύρθηκε με διπλό σπάσιμο στον αγκώνα και πρησμένο γόνατο, ενώ ηρωική είναι και η πορεία του Χοάν Μπαρέδα, ο οποίος μετά από πτώση την προηγούμενη μέρα αγωνίζεται με βαριά χτυπημένο γόνατο - και μάλιστα μένει στη μάχη της κορυφής, αφού έχασε μόνο 3 λεπτά από τον Βαν Μπεβερέν!

19 MEO ANTOINE (FRA); KTM; moto; bike; action during the Dakar 2018; Stage 7 La Paz to Uyuni; Bolivia; january 13 - Photo Eric Vargiolu / DPPI DPPI/E. VARGIOLU

ΑΚΥΡΩΣΗ ΕΔ9 ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ

Η διοργανώτρια του Ράλι Ντακάρ, ASO, ανακοίνωσε ότι η η 9 Ειδική Διαδρομή της Δευτέρας (15/01) θα ακυρωθεί, λόγω ισχυρών βροχοπτώσεων που έπληξαν την περιοχή ανάμεσα στην Τουπίζα και τη Σάλτα της Βολιβίας. Τα 242 χλμ. της Ειδικής είναι εξαιρετικά λασπώδη, όπως και ο πλημμυρισμένος καταυλισμός της Τουπίζα, και οι αγωνιζόμενοι θα κινηθούν από τον δημόσιο δρόμο σε καραβάνι ως τη Σάλτα.

ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ 2018

ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

(Μετά την 8 Ειδική Διαδρομή)

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

1. Σάινθ-Κρουζ (Peugeot) 27:04:00

2. Αλ-Ατίγια-Μπομέλ (Toyota) +1:06:37

3. Πετερανσέλ-Κοτρέ (Peugeot) +1:13:42

4. Τεν Μπρίνκε-Περέν (Toyota) +1:23:00

5. Ντε Βιγέρ-Φον Ζίτσεβιτς (Toyota) +1:37:09

6. Πρζιγκόνσκι-Κολσούλ (Mini) +2:28:36

7. Πρόκοπ-Τόμανεκ (Ford) +2:43:30

8. Αλ Κασίμι-Πανσέρι (Peugeot) +2:55:42

9. Φαν Μέρκστιν-Μαρτόν (Overdrive Toyota) +4:59:41

10. Φουκς-Μουζάνο (Borgward) +6:34:09

ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ

1. Αντριέν βαν Μπεβερέν (Yamaha) 27:22:03

2. Κέβιν Μπεναβίδες (Honda) +00:22

3. Ματίας Ουόκνερ (KTM) +06:34

4. Τόμπι Πράις (KTM) +07:35

5. Χοάν Μπαρέδα (Honda) +08:01

6. Αντουάν Μέο (ΚΤΜ) +09:56

7. Στέφαν Σβίτκο (ΚΤΜ) +31:55

8. Ρίκυ Μπράμπεκ (Honda) +31:58

9. Ζεράρ Φαρές Γκιουέλ (Himoinsa) +45:52

10. Τζόνι Ομπέρ (Gas Gas) +1:09:02

www.driveandtravel.gr

TAGS ΡΑΛΙ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ