X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΡΑΛΙ

Ράλι Ντακάρ, Ειδική 12: Ο Σάινθ μια ημέρα μακριά από τη νίκη

Toby Price (AUS) of Red Bull KTM Factory Team races during stage 13 of Rally Dakar 2018 from San Juan to Cordoba, Argentina on January 17, 2018. DUHAMEL FLAVIEN / REDBULL CONTENT POOL

Μια μικρή Ειδική το Σάββατο (20/1) χωρίζει τον Κάρλος Σάινθ (Peugeot), όπως και τον Ματίας Ουόκνερ (ΚΤΜ) στις μοτοσικλέτες, από τη νίκη στη 40ο Ράλι Ντακάρ.

Ο Ισπανός και ο Αυστριακός δεν πήραν κανένα ρίσκο, "θυσίασαν" 20 και 10 λεπτά αντίστοιχα και βγήκαν χωρίς προβλήματα από την τελευταία μεγάλη Ειδική του φετινού αγώνα, αντιμετωπίζοντας στα 424 χιλιόμετρά της αρχικά τους αμμόλοφους του Σαν Χουάν, έπειτα ένα μεγάλο κομμάτι με "πούδρα" φες-φες και στο τέλος πατημένα χώματα που παρέπεμπαν σε Ειδικές του WRC.

Ο Νάσερ Αλ-Ατίγια (Toyota) ήταν ταχύτερος την προτελευταία μέρα του αγώνα, πετυχαίνοντας την 31η νίκη Ειδικής της καριέρας του στο Ντακάρ και ισοφαρίζοντας τον Σάινθ. Ο οδηγός από το Κατάρ, παράλληλα, εκμεταλλεύτηκε άλλη μια ατυχία του Στεφάν Πετερανσέλ για να ανέβει στην 2η θέση της γενικής κατάταξης.

Ο Πετερανσέλ στα πρώτα χιλιόμετρα της Ειδικής προσέκρουσε σε δέντρο, με αποτέλεσμα να σπάσει η υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης του Peugeot 3008DKR Maxi, και ο ίδιος να τραυματίσει έναν του αντίχειρα. Ο Συρίλ Ντεπρέ του προσέφερε τη βοήθειά του, όμως ο Γάλλος έπεσε στην 4η θέση, και φυσικά έχασε και τις μηδαμινές του ελπίδες για την 14η νίκη του στο Ντακάρ.

Και ενώ η Toyota πετύχαινε το πρώτο της 1-2-3 με τον Λούσιο Αλβάρεζ να σημειώνει τον δεύτερο χρόνο της ημέρας και τον ζινιέλ ντε Βιγέρ τον τρίτο, ο έτερος εργοστασιακός οδηγός της Gazoo, Μπέρναρντ τεν Μπρίνκε, εγκατέλειπε με μηχανικό πρόβλημα και έχανε μια σχεδόν βέβαιη θέση στο βάθρο.

Nasser Al-Attiyah (QAT) of Toyota Gazoo Racing SA races during stage 11 of Rally Dakar 2018 from Belen to Chilecito, Argentina on January 17, 2018. DUHAMEL FLAVIEN / REDBULL CONTENT POOL

Κι έτσι, με τόσες κορυφαίες εγκαταλείψεις και προβλήματα μέχρι σήμερα, το φετινό Ντακάρ επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά την άγρια φήμη του. Όπως λέει ο Ζινιέλ ντε Βιγέρ της Toyota: "Η Ειδική ήταν μια επιβίωση. Σωματικά, πνευματικά και ακόμα και για το αυτοκίνητο, ήταν μια απίστευτη Ειδική. Δεν έχω ζήσει τόσο τρελό Ντακάρ εδώ και πολύ καιρό. Είναι σίγουρα ένα από τα πιο σκληρά από τότε που ήρθαμε στη Νότια Αμερική".

Στους δύο τροχούς, ο Τόμπι Πράις της ΚΤΜ, νικητής του 2016, συνέχισε την αντεπίθεση που κάνει τη δεύτερη εβδομάδα του αγώνα, αλλά η δεύτερη διαδοχική του νίκη Ειδικής δεν μείωσε τη διαφορά του από τον πρώτο Ματίας Ουόκνερ παρά μόνο στα 27 λεπτά.

Παρόλα αυτά, ο Αυστραλός μπορεί να ελπίζει ότι θα απειλήσει την τελευταία μέρα του αγώνα τον Κέβιν Μπεναβίδες για τη δεύτερη θέση, από τον οποίο κέρδισε άλλα 2 λεπτά στην 12η Ειδική. Τον τρίτο χρόνο της ημέρας σημείωσε ο Αντουάν Μέο (ΚΤΜ), ενώ ο Ρίκυ Μπράμπεκ (Honda) εγκατέλειψε με μηχανικό πρόβλημα.

ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ 2018

ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

(Μετά την 12η Ειδική Διαδρομή)

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

1. Σάινθ-Κρουζ (Peugeot) 47:46:30

2. Αλ-Ατίγια-Μπομέλ (Toyota) +46:18

3. Ντε Βιγέρ-Φον Ζίτσεβιτς (Toyota) +1:20:00

4. Πετερανσέλ-Κοτρέ (Peugeot) +1:28:08

5. Πρζιγκόνσκι-Κολσούλ (Mini) +2:46:32

6. Αλ Κασίμι-Πανσέρι (Peugeot) +4:20:40

7. Πρόκοπ-Τόμανεκ (Ford) +7:21:55

8. Φαν Μέρκστιν-Μαρτόν (Overdrive Toyota) +7:42:41

9. Χαλπέρν-Πουλέντα (South Racing) +9:09:04

10. Αλβάρεζ-Χάουι (Toyota) +9:21:22

ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ

1. Ματίας Ουόκνερ (KTM) 41:33:42

2. Κέβιν Μπεναβίδες (Honda) +22:31

3. Τόμπι Πράις (KTM) +27:45

4. Αντουάν Μέο (ΚΤΜ) +50:17

5. Ζεράρ Φαρές Γκιουέλ (Himoinsa) +1:01:19

6. Τζόνι Ομπέρ (Gas Gas) +1:54:12

7. Πάμπλο Κιντανίγια (Husqvarna) +2:06:49

8. Οριόλ Μένια (Hero) +2:23:29

9. Ντανιέλ Ολιβέιρας (Honda) +2:39:33

10. Χοσέ Κορνέχο (Honda) +2:40:17

www.driveandtravel.gr

TAGS ΡΑΛΙ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ