X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTORSPORTS

Όλα όσα έγιναν στο Ράλλυ Αμαζών ΦΙΛΠA

Τρείς γυναίκες και ένας άνδρας ήταν τα μέλη των ακριβέστερων πληρωμάτων που αντίκρισαν την σημαία τερματισμού του ''Ράλλυ Αμαζών 2016'' της Λέσχης Φίλων Παλαιού Αυτοκινήτου.

Οι Κατερίνα Χαλβατζόγλου - Μαρία Κοκκώνη (Volkswagen-1967) και οι Εβίκα Εδιπίδη -Τάσος Αρωνίτης με το Lada 2101 (1979) της Grecotechnica, στα χρώματα του Car and Driver, ολοκλήρωσαν τον αγώνα ακριβείας με 5 βαθμούς ποινής, αντίστοιχα.

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΤΑΣΟΣ ΑΡΩΝΙΤΗΣ, ΦΩΤΟ: ΤΑΣΟΣ ΑΡΩΝΙΤΗΣ, A. S GR

Προηγήθηκε το αμιγώς γυναικείο πλήρωμα του γερμανικού αυτοκινήτου, λόγω παλαιοτέρου οχήματος. Η οδηγός του Lada ήταν πρωτοεμφανιζόμενη συμμετέχουσα σε αυτοκινητική εκδήλωση.

Στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης βρέθηκαν μαμά και κόρη, οι Ιουλία και Μαρία Λάμαρη (Mazda RX7- 1981).

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

Τα 33 κλασσικά αυτοκίνητα ξεκίνησαν από την Πλατεία Πατριάρχου της Νέας Φιλαδέλφειας με ανοιξιάτικο καιρό. Φίλες, φίλοι και περαστικοί βρέθηκαν στον χώρο της αφετηρίας κι είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τα παλαιά οχήματα και να συζητήσουν με τα πληρώματα σε ωραίο κλίμα.

Ο Νίκος Κοζανίτης (Πρόεδρος του αγώνα), ο Μάριος Ηλιού (Αγωνοδίκης) και ο Γιώργος Χωριανόπουλος (Αλυτάρχης) ακολούθησαν την παλιά ρήση «δουλειά, δουλειά, δουλειά», εργάστηκαν αόκνως και χάραξαν έξυπνα την,μήκους 70 χλμ., διαδρομή με τρεις ενδιαφέρουσες δοκιμασίες ακριβείας. Η μία με μέση ωριαία ταχύτητα και οι άλλες δυο με πέρασμα απόλυτου χρόνου στην κορίνα.

Στον 'Αγιο Κωνσταντίνο Λαυρεωτικής, μετά το γεύμα, ακολούθησε η απονομή των επάθλων και η κλήρωση των δώρων-εκπλήξεων.

Σημειώνουμε την ωραία εμφάνιση των Ισμήνης Φαμπιάτου- Κατερίνας Σωτοπούλου (Citroen 2CV- 1983), την ατυχία των Aργυρώς Γιαννακάκου - Νίκου Αγγελίδη (Fiat 500-1970) που εγκατέλειψαν λίγες εκατοντάδες μέτρα από την αφετηρία καθώς και την εξαιρετική παρουσία των Μαρίας Νικολοπούλου-Λυμπέρη Παπάζογλου (Alfa Romeo Alfasud 1200 TI-1982) , εκτός συναγωνισμού. Πανταχού παρών ο Δημήτρης Ραζής, τον οποίο ευχαριστούμε για την παραχώρηση των «οικογενειακών» φωτογραφιών.

Και του χρόνου!

Υποστηρικτής: Δήμος Φιλαδέλφειας – Χαλκηδόνος
Χορηγοί επικοινωνίας: Car and Driver , automania tv
Δωροθέτες: Stag , e-darkroom

Διαβάστε ακόμα στο Car and Driver:

Με το ίδιο σύστημα κατατακτήριων δοκιμών και στο Μπαχρέιν!

O χρόνος μετρά αντίστροφα για το Μπαχρέιν

Αποχαιρετώντας τον "ιπτάμενο Ολλανδό"

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ