X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTORSPORTS

Οι περιπέτειες των αδερφών Καρακώστα στο "αφιλόξενο" Assen

Το Assen δεν αποδείχθηκε ιδιαίτερα φιλόξενο με τις κακές του καιρικές συνθήκες, αποδείχθηκε όμως χρήσιμο για συλλογή εμπειριών στα αδέρφια Δημήτρη και Νίκο Καρακώστα.

Η “καλή” μέρα από το πρωί φαίνεται και η δυνατή βροχή και ο έντονος αέρας κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμαστικών οδήγησαν σε πτώσεις 15(!) αναβάτες της κατηγορίας European Junior Cup. Ανάμεσά τους και ο Δημήτρης, που είχε να οδηγήσει με βροχή από το 2014. Παρ΄όλα αυτά, πριν πέσει είχε καταφέρει να κάνει τον 8ο καλύτερο χρόνο και τελικά να πετύχει την υψηλότερη τελική ταχύτητα της κατηγορίας!

Ο Νίκος κατάφερε να μείνει όρθιος και να σημειώσει τον 22ο χρόνο. Μέχρι το Σάββατο το απόγευμα η βροχή δεν έλεγε να φύγει και όταν σταμάτησε οι Έλληνες αναβάτες μπήκαν στην πίστα ο μεν Δημήτρης με πρόβλημα στο αναπνευστικό, ο δε Νίκος με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων, πετυχαίνοντας τελικά 21ο και 23ο χρόνο αντίστοιχα.

Την Κυριακή, η βροχή επανήρθε και σύντομα μετατράπηκε σε χαλάζι, αλλά μισή ώρα πριν τον αγώνα ως εκ θαύματος ο ήλιος έκανε την επανεμφάνισή του και στέγνωσε την πίστα. Ο Δημήτρης έκανε καλή εκκίνηση, βρήκε γρήγορα ρυθμό και ενώ ήταν στην 16η θέση και πάλευε να βαθμολογηθεί είχε μια πτώση. Δυστυχώς έσπασε το τιμόνι του και έτσι δε μπόρεσε να συνεχίσει τον αγώνα, πέτυχε όμως και πάλι τη μεγαλύτερη τελική από όλους τους αναβάτες!Ο Νίκος τερμάτισε 20ος βελτιώνοντας το χρόνο του και αποκομίζοντας πλούσιες εμπειρίες, που σίγουρα θα του βγουν χρήσιμες στη συνέχεια. Το ραντεβού ανανεώθηκε για την Κυριακή του Πάσχα (1/5) στη θρυλική πίστα της Ίμολα.

Αξίζει να αναφερθεί πως χορηγοί της Ελληνικής συμμετοχής είναι κατά βάση η εταιρία Honda Καρακώστας, ενώ την όλη προσπάθεια ενισχύει η αντιπροσωπεία της Honda και οι Shoei, IXS, Sidi, Moto Monkey, California Superbike School Greece, Pirelli και Peristeras tyres.

Διαβάστε ακόμα στο Car and Driver:

VIDEO: Τρομακτικό ατύχημα για Latvala στην Αργεντινή
Οι τιμές των αυτοκινήτων ανά εταιρεία! (UPD)
Αλλάζει ο χάρτης της Ελλάδας με τους νέους αυτοκινητόδρομους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ