X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTORSPORTS

Η Suzuki τιμά τα θρυλικά GSX-R

Τριάντα χρόνια συμπληρώνονται φέτος από την εμφάνιση της θρυλικής Superbike Suzuki GSX-R και το ιαπωνικό εργοστάσιο γιορτάζει αυτήν την επέτειο στο Sachsenring, στο πλαίσιο του γερμανικού Grand Prix.

H πρώτη GSX-R με κινητήρα 750 κ. εκ. παρουσιάστηκε στο παγκόσμιο μοτοσυκλετιστικό στερέωμα στο Σαλόνι της Κολωνίας τον Οκτώβριο του 1984, με τις πωλήσεις της να ξεκινούν λίγους μήνες αργότερα - τον Μάρτιο του 1985.

Επαναστατική για την εποχή της, η GSX-R 750 ήταν ό,τι πιο κοντινό στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες μπορούσε να αγοράσει κάποιος. Ήταν, όπως έλεγαν τότε, η πρώτη “αγωνιστική μοτοσυκλέτα με φώτα”. Ο τετρακύλινδρος σε σειρά αερο-ελαιόψυκτος κινητήρας απέδιδε πάνω από 100 ίππους (106 για την ακρίβεια), ενώ το βάρος της “στεγνή” ήταν κάτω από 180 κιλά (179).

Στο πέρασμα των χρόνων απέκτησε φανατικό κοινό σε όλον τον κόσμο είτε στην έκδοση των 750 κ. εκ. είτε σε αυτές των 1.100 και μετέπειτα 1.000 κ. εκ.

Με πάνω από ένα εκατομμύριο πωλήσεις και με αμέτρητες επιτυχίες στον αγωνιστικό στίβο και ιδιαίτερα τους αγώνες αντοχής, η GSX-R αποτελεί ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα όχι μόνο της Suzuki, αλλά γενικότερα της μοτοσυκλετιστικής ιστορίας.

Ο χρωματικός συνδυασμός του μπλε με το λευκό εκείνης της πρώτης GSX-R 750, αποτελεί το σήμα κατατεθέν της σειράς GSX-R.

Ξανά στο 1-2 μετά από 22 χρόνια!

Οι GSX-R είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με αυτόν τον χαρακτηριστικό συνδυασμό, τον οποίο εισήγαγε στους αγώνες πίσω στα 80s o Τεξανός Kevin Schwantz. Στο Sachsenring, η Suzuki παρουσίασε μια ειδική επετειακή έκδοση της GSX-R1000, στα εμβληματικά χρώματα της εταιρείας (άσπρο-μπλε), η οποία θα παραχθεί σε περιορισμένα αντίτυπα.

Παράλληλα, οι αγωνιστικές GSX-RR των Aleix Espargarò και Maverick Viñales έχουν νέα, σπέσιαλ λιβρέα, η οποία παραπέμπει στην πρώτη GSX-R του 1985.

Στους ίδιους χρωματισμούς -μπλε και άσπρο- θα είναι ο αγωνιστικός εξοπλισμός των αναβατών (φόρμες, μπότες), αλλά και η ένδυση όλης της ομάδας. Η επετειακή αυτή λιβρέα θα χρησιμοποιήθει και στο αγωνιστικό 3ήμερο της Indianapolis (7-9/8).

“Όταν ξεκινήσαμε την εξέλιξη της αγωνιστικής μας μοτοσυκλέτα για τα MotoGP είχαμε ξεκάθαρα στο νου μας ότι θα ονομαζόταν GSX-RR, συνεπώς έχουμε πολύ στενούς δεσμούς με την GSX-R. Αυτό το όνομα σημαίνει πολλά για τη Suzuki, καθώς έχει πολύ δυνατή κληρονομιά τόσο στις μοτοσυκλέτες παραγωγής όσο και στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες. Ανέκαθεν η Suzuki πίστευε ότι πρέπει να υπάρχει άμεση σχέση μεταξύ της έκδοσης δρόμου και της αγωνιστικής έκδοσης και εμείς ως Team SUZUKI ECSTAR θέλουμε να τιμήσουμε αυτή την άποψη. Η GSX-R και η RR είναι πραγματικές αδερφές, όχι μόνο λόγω της σχεδίασής τους, αλλά και γιατί οι τεχνολογικές καινοτομίες που εξελίσσουμε και δοκιμάζουμε στους αγώνες έχουν άμεση εφαρμογή και στα μοντέλα παραγωγής”, δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής του project της Suzuki στα MotoGP, Satoru Terada.

GP Catalunya - QP: Επικό 1-2 της Suzuki!!! (VIDEO)

O θρυλικός Kevin Schwantz, Παγκόσμιος Πρωταθλητής με την Suzuki στα 500cc το 1993, έδωσε το στίγμα του τι εστί GSX-R: “Για μένα, η Suzuki GSX-R είναι η επιτομή της σπορ μοτοσυκλέτας. Όταν η GSX-R πρωτοπαρουσιάστηκε άλλαξε εντελώς τον ορισμό των σπορ μοτοσυκλετών και έκτοτε συνεχίζει να βελτιώνεται”.

Διαβάστε περισσότερα στο Car And Driver:

Nέο Αudi Α4: Με αέρα υπεροχής (VIDEOS)

Το "Blade" δεν είναι ένα συμβατικό supercar (VIDEOS)

GP Γερμανίας - FP1: Marquez Vs Rossi (VIDEO)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ