X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ

Η Dream Team της Honda για την επιστροφή στην κορυφή του Ράλι Ντακάρ το 2024

HONDA RACING CORPORATION MEDIA

To HRC παρουσίασε τη νέα Honda CRF450 Rally και τους έξι κορυφαίου επιπέδου αναβάτες με τους οποίους θα διεκδικήσει στο φετινό Ράλι Ντακάρ -στις 5-19 Ιανουαρίου- στη Σαουδική Αραβία την επιστροφή της στο θρόνο της σκληρότερης δοκιμασίας του παγκόσμιου motorsport.

Η ιαπωνική εταιρεία υπέγραψε τον περασμένο Σεπτέμβριο τον αναβάτη που έκανε τη μεγάλη υπέρβαση και λίγο έλειψε να κερδίσει πέρσι με τη Husqvarna, τον Αμερικανό Σκάιλερ Χάους. Δίπλα του, ο συμπατριώτης του Ρίκι Μπράμπεκ είναι ο μοναδικός της παρέας που έχει κερδίσει τον διάσημο αγώνα, το 2020 - όταν και επανέφερε τη Honda στην κορυφή μετά το 1989.

Δύο Χιλιανοί επίσης τρέφουν βάσιμες ελπίδες νίκης: ο Πάμπλο Κιντανίγια, που έχει τερματίσει δύο φορές στη δεύτερη θέση του αγώνα (το 2020 και το ‘22), μαζί με τον Χοσέ Ιγνάσιο Κορνέχο. Αντίστοιχα κορυφαίου επιπέδου αναβάτης είναι και ο Αντριέν βαν Μπεβερέν, που μετέβη πέρσι στη Honda από τη Yamaha και το ‘23 κέρδισε τους αγώνες της Ανδαλουσίας και του Άμπου Ντάμπι. Τέλος, ο Ισπανός Τόσα Σαρέινα είναι ένα από τα ανερχόμενα ταλέντα, μετά τη νίκη του στο Desafio Ruta 40 της Αργεντινής πέρσι.

Η εργοστασιακή ομάδα της Honda (HRC) για το Ράλι Ντακάρ 2024 HONDA RACING CORPORATION MEDIA


Η πρώτη νίκη της Honda στο σκληρότερο ράλι του κόσμου -που λεγόταν ακόμα Ράλι Παρίσι-Ντακάρ και τερμάτιζε στην πρωτεύουσα της Σενεγάλης- ήρθε το 1982 με τον Γάλλο Σιρίλ Νεβέ, ο οποίος επανέλαβε τις νίκες του το 1986 και ‘87.

Ακολούθησαν δύο ακόμη θρίαμβοι του HRC, το 1988 με τον Έντι Οριολί και το ‘89 με τον Ζιλ Λαλέι στη σέλα της κυρίαρχης NXR750. Μετά από τρεις δεκαετίες άνυδρες σαν τις ερήμους του αγώνα, η Honda έσπασε το 2020 τις 18 διαδοχικές νίκες της ΚΤΜ με τον Μπράμπεκ, και διπλασίασε τις νίκες της το ‘21 με τον Κέβιν Μπεναβίδες.

Ο Νάτσο Κορνέχο με τη Honda CRF450 Rally του 2024 HONDA RACING CORPORATION MEDIA


Το Ράλι Ντακάρ του 2024 αναμένεται να είναι το σκληρότερο των τελευταίων ετών. Θα διεξαχθεί και πάλι αποκλειστικά στα εδάφη της Σαουδικής Αραβίας, ξεκινώντας από την Αλούλα στις 5 Ιανουαρίου και τερματίζοντας στη Γιανμπού στις 19 Ιανουαρίου.

Οι αναβάτες θα καλύψουν 7.967 χιλιόμετρα σε 12 ειδικές διαδρομές, που περιλαμβάνουν την καινούρια ΕΔ 48 ωρών “Chrono” μήκους 600 χιλιομέτρων μέσα στο θρυλικό “Empty Quarter” της ερήμου Ρουμπ’ Αλ Καλί της Αραβικής χερσονήσου. Στη διάρκεια αυτών των 2 ημερών δεν θα έχουν καμία επικοινωνία με τον έξω κόσμο και καμία βοήθεια από τους μηχανικούς τους, και φυσικά στη διανυκτέρευση -με εξοπλισμού κατασκήνωσης που θα φέρουν μαζί τους- δεν θα γνωρίζουν τα αποτελέσματα της πρώτης μέρας.

Honda CRF450 Rally 2024 HONDA RACING CORPORATION MEDIA


Μετά από τη δοκιμασία αυτή θα ακολουθήσει μία ημέρα ξεκούρασης σε έναν από τους συνολικά 7 καταυλισμούς που θα στηθούν στον αγώνα, και έπειτα οι τελικές έξι ημέρες αγωνιστικής δράσης. Το 5ο διαδοχικό Ράλι Ντακάρ στην έρημο της Σαουδικής Αραβίας θα περιλαμβάνει κατά 60 τοις εκατό νέες διαδρομές. Μετά την εκκίνηση από την Αλούλα, οι αγωνιζόμενοι θα κατευθυνθούν στην ανατολική πόλη της Σουμπαϊτάχκαι έπειτα στη Γιανμπού, στις όχθες της Ερυθράς Θάλασσας, για τον τερματισμό.

Όλοι οι αναβάτες δοκίμασαν τη Honda CRF450 Rally νωρίς το 2023, ενώ είχαμε και μία πολύ επιτυχημένη δοκιμή και πριν από το Ράλι Μαρόκου τον Οκτώβριο” είπε ο Ρούμπεν Φαρία, διευθυντής της εργοστασιακής ομάδας της Honda. Έπειτα, ο Άντριεν και ο Τόσα συνέχισαν τις δοκιμές στο Μαρόκο, ο Ρίκι και ο Σκάιλερ στις ΗΠΑ και ο Πάμπλο με τον Νάτσο στη χώρα τους, τη Χιλή. Μια τελευταία δοκιμή έγινε το Δεκέμβριο, και είμαι χαρούμενος που όλοι οι αναβάτες μας είναι σε καλή κατάσταση, με μια νέα μοτοσικλέτα που πιστεύουμε ότι θα αποδώσει καλά”, κατέληξε ο Φαρία.

TAGS ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ HONDA MOTORSPORTS RALLY DAKAR HONDA HRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ