X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ

Dakar Classic - 3η ημέρα: Άτυχο το ελληνικό πλήρωμα, αντιμετώπισε πρόβλημα με τη μετάδοση του Pajero

Βαγγέλης Μπερσής – Φώτης Κουτσουμπός με Mitsubishi Pajero Evo στο Dakar Classic 2023 DAKAR GREEK RALLY TEAM

Οι Μπερσής – Κουτσουμπός αντιμετώπισαν προβλήματα στην δεύτερη ειδική του αγώνα, μήκους 218 km, με αποτέλεσμα να πάρουν αρκετές ποινές και να πέσουν στην 79η θέση της γενικής κατάταξης.

Η τρίτη μέρα (2/1) του Dakar Classic ξεκίνησε από το Yanbu-Sea Camp, δίπλα στην θάλασσα. Από εκεί τα πληρώματα κατευθύνθηκαν στις εσωτερικές περιοχές της Σαουδικής Αραβίας έχοντας να αντιμετωπίσουν την πρωινή ψύχρα και την υγρασία. Τελικός τους προορισμός ήταν η πόλη Αlula, έχοντας διανύσει συνολικά 541 km, εκ των οποίων τα 218 αποτελούσαν την 2η ειδική διαδρομή του αγώνα.

Η ειδική ξεκινούσε με στενά, πατημένα κομμάτια σε πετρώδες έδαφος που στην συνέχεια γίνονταν αμμώδες. Ένα μικρό πέρασμα από τους αμμόλοφους δοκίμασε τις ικανότητες των πληρωμάτων τα οποία στη συνέχεια οδηγήθηκαν στους ορεινούς όγκους της Αlula.

Η κάθοδος της οροσειράς περιελάμβανε κι ένα navigation test για τους συνοδηγούς, πριν δοκιμάσουν ξανά τις αντοχές και τις δυνατότητες τους, περνώντας τους ψηλότερους αμμόλοφους στο φετινό Dakar Classic.

Το ελληνικό πλήρωμα ξεκίνησε δυνατά, καταφέρνοντας να φτάσει στο πρώτο CP με μόνο 30 βαθμούς ποινής - θυμίζουμε πως διαγωνίζονται στην δύσκολη κατηγορία, δίχως ηλεκτρονικά βοηθήματα υπολογισμού της μέσης ωριαίας ταχύτητας. Το ανέβασμα στους αμμόλοφους ωστόσο και ένα κόλλημα σε τυφλό σημείο μετά από απότομη κατάβαση σε ένα dune, ταλαιπώρησε το σύστημα μετάδοσης του Mitsubishi Pajero. Το αυτοκίνητο έμεινε από δίσκο και ίσως από τράνφερ, συνεπώς η εγκατάλειψη της ημέρας ήταν γεγονός.

Το αποτέλεσμα ήταν να πάρουν αρκετές ποινές και να πέσουν στην 79η θέση της γενικής κατάταξης. Το πλήρωμα και το αυτοκίνητο μεταφέρθηκαν στο Bivouac για τις απαραίτητες επισκευές. Νεότερα για την προσπάθειά τους θα γνωρίζουμε αύριο.

ΠΗΓΗ: Dakar Greek Rally Team

TAGS ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ DAKAR CLASSIC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ