X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ

Άνοιξε η αυλαία του Ράλι Ντακάρ, στην κορυφή Εκστρομ και Λεμπ

Audi RS Q e-tron #211 (Team Audi Sport), Mattias Ekström/Emil Bergkvist AUDI MOTORSPORT MEDIA

Το Ράλι Ντακάρ 2023 ξεκίνησε με την μικρή ειδική "Prologue" στις όχθες της Ερυθράς Θάλασσας, όπου ο Ματίας Έκστρομ της Audi έγραψε οριακά τον ταχύτερο χρόνο από τον Σεμπαστιάν Λεμπ της Bahrain Raid Xtreme.

Η μικρή ειδική διαδρομή των 13 χιλιομέτρων που άνοιξε σήμερα (31/12) το 45ο Ράλι Ντακάρ δεν ήταν ιδιαίτερα ενδεικτική όσων θα ακολουθήσουν τις προσεχείς δύο εβδομάδες, μέχρι τον τερματισμό στη Ριάντ στις 15 Ιανουαρίου, αλλά ήταν αρκετά για να δείξουν τις διαθέσεις τους η Audi και ο Σεμπάστιαν Λεμπ.

Ο Ματίας Έκστρομ με το βαρέως ανανεωμένο ηλεκτρικό Audi RS Q e-tron Ε2 και ο Λεμπ με το -κατασκευασμένο από την Prodrive- Hunter και της ομάδας BRX χωρίστηκαν από μόλις ένα δευτερόλεπτο στην κορυφή της κατάταξης στο μικρό αυτό loop γύρω από τον καταυλισμό του καραβανιού του αγώνα στην Ερυθρά Θάλασσα.

Τους δύο πρωτοπόρους ακολούθησε, στα μόλις 11 δευτερόλεπτα, ο Στεφάν Πετερανσέλ με το έτερο από τα τρία Audi, ενώ πολύ κοντά στον Γάλλο -στο ένα δευτερόλεπτο- έμεινε ο Νάσερ Αλ Ατίγια, με το Toyota Hilux DKR, ο οποίος είχε το μειονέκτημα της πρώτης θέσης της εκκίνησης ως περσινός νικητής.

Την εξάδα, με διαφορά ακόμη ενός δευτερολέπτου ο καθένας, έκλεισε ο Γκερλέν Τσιτσερί (επίσης με Hunter, αλλά της ομάδας GCK Motorsport), και ο Κάρλος Σάινθ με το τρίτο Audi. Οι μικρές διαφορές -καθώς οι πρώτοι δέκα χωρίστηκαν από 21 δευτερόλεπτα- δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία ενόψει της συνέχειας, αλλά το σημερινό αποτέλεσμα έχει ξεχωριστή βαρύτητα.

Η βαρύτητά του έχει να κάνει με το γεγονός ότι οι πρώτοι δέκα έχουν τη δυνατότητα, αναλόγως της θέσης στην οποία τερμάτισαν τη σημερινή ειδική «Prologue», να επιλέξουν τη θέση από την οποία επιθυμούν να εκκινήσουν την αυριανή, πρώτη πλήρη αγωνιστική ημέρα του Ντακάρ. Και αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία, κυρίως για την πλοήγηση στην απαιτητική ειδική των 367 χιλιομέτρων γύρω από τον ίδιο καταυλισμό Sea Camp.

Στις μοτοσικλέτες, επικεφαλής του αγώνα μετά από αυτή την πρώτη δοκιμασία τέθηκε ο Τόμπι Πράις της ΚΤΜ, με αντίστοιχη οριακή διαφορά από τον συμπατριώτη του Αυστραλό της GasGas Ντάνιελ Σάντερς. Πίσω τους, σε απόσταση 9 δευτερολέπτων, βρίσκονται μαζί οι Ρος Μπραντς της Hero, Ζοάν Μπαρέδα Μπορ με Honda και Κέβιν Μπεναβίδες της ΚΤΜ.

Πολλά από τα φαβορί, όπως οι πρώην νικητές Ματία Βάλκνερ (ΚΤΜ), Σαμ Σάντερλαντ (GasGas), Ρίκι Μπράμπεκ (Honda), καθώς και οι Πάμπλο Κιντανίγια και Αντριέν βαν Μπεβερέν της Honda, βρίσκονται μέσα στις επόμενες θέσεις της 20άδας και χωρίζονται από λιγότερα από 10 δευτερόλεπτα μεταξύ τους.

Δείτε ΕΔΩ* τα αναλυτικά αποτελέσματα μετά από την 1η Ειδική Διαδρομή του Ράλι Ντακάρ 2023.

TAGS ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ